Nitzen1987

♥ Anita & Jesper ♥ 7. August 2010 ♥

1,550 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg kan da godt forstå, at du er helt betaget af den tiara ;-)

Billedet har bestemt ikke snydt, den er mindst lige så flot i virkeligheden. Dejligt :-)

Ja jeg er fuldt ud tilfreds :heart: den lever bestemt op til mine forventninger....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvor er den bare rigtig fin!! Skulle den ikke komme fra Australien..? Synes der står Hong Kong?! :cheerleader3: Men dejligt den endelig kom frem!!

Jo det troede jeg fordi der stod AU$ i valuta.... Men det meste er vel fra Kina....

0

Del dette indlæg

Rigtig sød tiara! Jeg synes også at den ser MINDST lige så fin ud som på billederne... Er helt vild med perlerne, det giver den noget... "Ekstra"... ;) Tror den kommer til at være helt perfekt til de frisurer du har overvejet...

Jeg synes i hvert fald, at jeg har gjort et godt køb! Og er sikker på at jeg kommer til at bruge den.... Så er det bare spændende om jeg kan få de andre smykker til at matche.....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er nu begyndt at kigge efter favorboxes i ivory-farve

Overvejer denne her, men synes det er svært at finde ud af hvor store de skal være.... denne her er 5 x 5 x 5 cm.

post-39397-1267648193.jpg

Redigeret af Nitzen1987
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmm.... Vi - eller rettere sagt jeg er stadigvæk i tvivl mht. navneændring..... Jeg er nu sikker på at jeg tager Schøler som mellemnavn, men er er stadig i tvivl mht. efternavn....... Mit pigenavn Nielsen eller skifte til Andersen.... Min tilkommende har selv forslået, at ændre sit efternavn til Nielsen og har ingen skrupler med det overhovedet.... Men vil det ikke være forkert når hans børn fra et tidligere ægteskab hedder Andersen til efternavn???

Redigeret af Nitzen1987
0

Del dette indlæg

Men denne her er også fin

Jeg synes bedst om den her - men hvad skal der være i dem...??

2 stk. mørk chokolade

1 parfumeprøve

2 tandstikker

Lille prøvepakke med mentos eller tyggegummi

Cactuspiller (mod tømmermænd)

Børnecitat og/eller Kærlighed er....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes det er lidt synd, at sløjfe sit efternavn, når ens børn har fået det... Bare min mening, okey?

Mine børn har mit efternavn som deres mellemnavn. Når jeg gifter mig, beholder jeg mit efternavn - men nu som mellemnavn,

lige som mine børn har det :cheerleader3: - og så tager jeg min mands mellemnavn og efternavn, som mit nye efternavn :cheerleader3:

Forvirret??

Håber at I finder ud af det, det er sørme svært, det der med navneskift....

Og gør man ingenting, ja, så beholder man bare sit eget efternavn, som om intet var hændt!!

Kramz fra Lone

Ja lidt den tanke jeg også har.... Er bare lidt trist over at miste mit familienavn - og så tage hans efternavn - som ekskonen også deler :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Men denne her er også fin

Jeg synes bedst om den her - men hvad skal der være i dem...??

2 stk. mørk chokolade

1 parfumeprøve

2 tandstikker

Lille prøvepakke med mentos eller tyggegummi

Cactuspiller (mod tømmermænd)

Børnecitat og/eller Kærlighed er....

Skal der det i dem alle sammen..? Bliver det ikke lidt dyrt? Hvor meget giver I for dem så, altså bare selve boxen, indholdet kommer vel for sig..? Den I er endt med er også rigtig fin :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer