Sign in to follow this  
Followers 0
Guest szymaszko

gæstebog

19 posts in this topic

Hej

Skal i have en gæstebog eller er der andre kreative ideér til en hilsen/minde fra gæsterne ?

Jeg er nemlig meget i tvivl om jeg skal starte på en ny gæstebog, ligesom at det er starten på vores liv sammen - men synes også det kunne være sjovt med noget lidt anderledes...nogle ideer? Råd?

Det håber jeg.

Maria :guitar:

0

Annonce ♥

Vi skal have en gæstebog. Jeg har købt en fin en af slagsen. I den er det meningen at hvert par skal skrive en hilsen på den ene side og der skal være et billed på den anden side.

På den måde får vi et billed af alle gæsterne i deres fine tøj samt en lille hilsen

0

Annonce ♥

En kreativ ide??

Ja det har jeg da, denne har været brugt flere gange i vores familie til bryllup, barnedåb samt konfirmation.

Få købt et stort ensfarvet stykke stof, evt et lagen, som kan bruges til dug. På dette får i skrevet jeres navne samt dato i midten, så ligger I det ud over et bord og alle gæsterne skal så skrive en lille hilsen på dette med blyant.

Næste trick er altså at kende en som kan brodere, for så skal alle hilsnerne broderes så du kan vaske din nye dug og gemme den. Du kan evt. få den broderet i de farver som går igen i bryllupstemaet.

Det kan godt være det ikke lyder så fikst men det bliver faktsik rigtig godt, og man kan jo senere hen få tilføjet flere navne hvis man har lyst til det.

Det var bare et lille forslag :bamsekram:

0

Vi havde en gæstebog, og det er jeg MEGET glad for!

Dem som havde lyst kunne skrive en lille hilsen i den, og det gjorde de fleste. Egentlig havde jeg en idé om at have een side "per par", og på den overfor-følgende side skulle der være et billede af parret, men det ville være ALT for omfattende. Og det er jeg glad for at jeg ikke gjorde...

Gæstebogen blev cirka fyldt 1/3 med hilsner, og vi regner med at bruge gæstebogen til alle vores fremtidige bryllupsdage - dvs, holder vi en fest, eller inviterer vi familien for at fejre den, skal de skrive i bogen. Og så laver jeg en forside til hver begivenhed.

Vi HAR nemlig en gæstebog liggende i vores gang, som bliver brugt hver gang vi får gæster, så derfor fik jeg ovenstående glimrende idé (synes jeg selv...).

0

Vi har valgt at have en gæstebog, jeg havde tænkt mig at tage et af de smalle ringbind, betræk det med noget stof, enten hør eller sådan noget katoffelsæk´s agtig noget, hvis I forstår hvad jeg mener?? Der efter skal forsiden til gæstenbogen sættes uden på, og inden i sætter vi enten hvide sider og lægger sort pen eller sorte sider og lægger en sølvpen, vides ikke endnu helt hvad vi gør, jeg ser lige om jobbar vil så sætter jeg lige et billed ind som er vores forside, (har været så heldig at karina-slagelse her lavet den til os. og vi er dybt taknemmelige........

Knuz tina

post-41-1085732042.jpg

0

Annonce ♥

Jeg kan rigtig godt lide idéen med en gaestebog, men jeg er desvaerre meget lidt kreativ. Hvordan er det helt praecis I regner med at integrere en forside (f.eks. saadan en flot én som Boeggilds - oev, hvor er jeg misundelig :lol: )ind i en koebt gaestebog?

0

Annonce ♥

Sådan gjorde vi;

Da vores "tema" var lyselilla, gjorde vi det, at vi klippede hjerter i passende størrelse ud af lilla karton. Et hjerte til hver gæst. De blev delt ud lige inden natmaden, så kunne de gæster, der havde lyst tegne, skrive og digte til os. Det blev rigtig godt. Hjerterne blev derefter samlet ind i min skotøjsæske fra Lilly.

Nu er jeg ved at sætte billederne ind i min scrapbog med sorte sider, og der sætter jeg så indimellem hjerterne fra gæsterne. Det ser smadder godt ud.

Vi valgte ikke at have gæstebog, da vi ikke ville have for mange forskellige albums og bøger bagefter brylluppet.

Henriette.

0

Hej !

Vi skal også have en gæstebog til vores bryllup.

Den skal ligge fremme ved receptionen, samt til festen om aftenen.

Vores er indbundet i noget rødt silkestof, vildt flot, skal se om jeg kan lægge et billede ind af den, også er den købt i min yndlings forretning i Hong Kong.

knus p.nille

Ja undskyld mine ligger og lægger...... det har jeg altid været ekstrem dum til :lol::respekt: ved aldrig om det er med i eller æ..........................

0

Annonce ♥

Hej p.nille,

Du skal ikke undskylde, for du gjorde det faktisk rigtigt 

Ligge bruges til at beskrive stilstand

laegge bruges til at beskrive bevaegelse

hurra hurra...... det var rent gæt...... men skal da huske på stilstand og bevægelse for fremtiden, TUSIND TAK

knuzzzzzzzz

0

Vores "gæstebog", skal blive til et maleri. Alle gæsterne skal male en lille ting til på et læred.

Vi gjorde det også til min kommende svigermors fødselsdag, og det blev rigtig godt - det er lidt anderledes, men sjovt at ha'

Hilsen

Karina

Har for en lille måned siden været til min kusines bryllup, hvor vi også havde æren af at skulle være lidt kreative på lærredet !! Det var alletiders ide !! :mellow:

Jeg glæder mig meget til at se det endelige resultat - vi kvindelige gæster havde da i hvert fald et lille tema, der gerne skulle give lidt hentydninger til brudeparret !! Om de har opdaget det, ved jeg ikke !! Men jeg ved min kusine lurer med her på siderne, så måske kunne hun fortælle, hvad "temaet" var ???? ;)

Knus fra Redhead

0