Stikan

Forventninger til bryllupsnatten

13 indlæg i dette emne

Hvad har i af forventninger til bryllupsnatten?

Jeg synes ofte jeg hører at den ofte er en skuffelse - fordi forventningerne er for høje.

At manden når at falde i søvn inden kvinden når at komme ud af kjolen, make up, de 7000 hårnåle og få det lækre undertøj på...

...eller at hun falder i søvn med makeup og hårnåle og kun lige kommet ud af kjolen.

Hvor skal i hen efter festen? Tager i på hotel / kro i romantisk værelse og store forventninger til det 'sjove', eller skal i bare hjem og sove i egen seng?

Vi skal giftes om søndagen og med 5 unger så er vi nok pænt trætte når vi kommer hjem (skal bare hjem til os selv alle sammen), selvom vi regner med at være hjemme allerede omkring kl. 21.

Håber kæresten tager fri dagen efter så han kan tulle rundt hjemme sammen med mig og lillesøster (jeg har barsel på det tidspunkt) og så kan det være vi 'fuldbyrder' ægteskabet når hun sover til middag og de store er i skole / DP ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Godt emne at tage op :biggrin:

Jeg må sige, at jeg ikke har de store forventning til bryllupsnatten.

Jeg forestiller mig, at vi trækker os fra festen ved 2-3 tiden, når natmaden er serveret og spist ( i hvert fald lidt af den).

Kroen giver os et gratis værelse, så vi skal bare lige over den lille gårdsplads og ind til vores værelse.

Jeg forventer, at L hjælper mig ud af kjolen og overvejer, om vi skal have kroen til at sørge for, at vi kan få et glas at skåle med, når vi kommer derover - hvis vi overhovedet kan klare mere?? Måske vi bare skal have en lille flaske rødvn med skruelåg og 2 glas i kufferten? L drikker nemlig hverken asti eller champagne.

Forventninger til :) har jeg ikke, for hvis jeg kender os ret, så tror jeg, at vi falder omkuld på sengene, men er der bare en snert af overskud, så skal det med - det hører ligesom til. Men jeg bliver ikke skuffet, hvis det ikke bliver en del af bryllupsnatten.

Og festen slutter ikke helt her, for en stor del af vores gæster overnatter på kroen, så vi skal have fælles morgenkaffe søndag inden gæsterne kører hjem og vi på en eller anden måde får os fragtet hjem til vores rækkehus.

0

Del dette indlæg

jeg har ingen forventninger til bryllupsnatten eller natten efter..

men vi skal bo på feststedet i en suite med indendørs jaquzzi, og en himmelsk udsigt, som jeg ved at jeg altid vil nyde at vågne op til.

så mon ikke det bliver noget med at vi trækker os tilbage omkring kl 2, smutter en lille tur i badet og får slappet af inden vi putter os under dynerne som vi plejer enten med mit hoved på hans brystkasse eller på hans overarm. (ja vi sover stadigvæk ligeså tæt som da vi begyndte at være sammen, sor så sover vi begge to bedst..)

og vi skal jeg også være klar til dagen efter... den bliver ligeså god...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Rigtig godt emne!

Hmm - jeg har heller ikke de store forventninger - vi regner med at holde et brag af en fest - og det der med alkohol og :rolleyes: er ikke altid en god kombi for os!! :biggrin:

Dog tror jeg min kæreste har ret store forventninger til bryllupsnatten, og det nager mig lidt... :) Min kæreste kan sagtens springe en nattesøvn over uden problemer (eller måske kun få 2-3 timer) hvor jeg meget gerne vil have i hvert fald 4-5 timer, da alle gæster også bliver og sover og jeg vil rigtig gerne nyde søndagen også... Frygter lidt vi ikke engang går i seng samtidigt! :S :S :S (hvilket vi sjældent gør, da jeg har brug for mere søvn + skal op før ham) det synes jeg dog er lidt for mærkeligt på vores bryllupsnat! hmm... ved ikke rigtig hvad vi gør, men der er heldigvis lang tid til endnu, så vi kan få snakket om det HUUG

0

Del dette indlæg

Hvad har i af forventninger til bryllupsnatten?

Jeg synes ofte jeg hører at den ofte er en skuffelse - fordi forventningerne er for høje.

At manden når at falde i søvn inden kvinden når at komme ud af kjolen, make up, de 7000 hårnåle og få det lækre undertøj på...

...eller at hun falder i søvn med makeup og hårnåle og kun lige kommet ud af kjolen.

Hvor skal i hen efter festen? Tager i på hotel / kro i romantisk værelse og store forventninger til det 'sjove', eller skal i bare hjem og sove i egen seng?

Vi skal giftes om søndagen og med 5 unger så er vi nok pænt trætte når vi kommer hjem (skal bare hjem til os selv alle sammen), selvom vi regner med at være hjemme allerede omkring kl. 21.

Håber kæresten tager fri dagen efter så han kan tulle rundt hjemme sammen med mig og lillesøster (jeg har barsel på det tidspunkt) og så kan det være vi 'fuldbyrder' ægteskabet når hun sover til middag og de store er i skole / DP ;)

Jeg havde fået af vide, at bryllupsnatten var ret opreklameret, at man simpelthen var så fuld af fantastiske indtryk, og bare var smadret efter en helt dag, hvor man bare har været på hele dagen, og efter lang tids forberedelser kolminer.

Men vi havde en fantastisk bryllupsnat, vi sov på hotellet, hvor vi holdte festen, og forlod festen ved en 3 tiden, da der var et kæmpe spabad i brudesuiten, som vi bare skulle afprøve, og vi var klar over, at det skulle være der om natten, for næste morgen ville vi ikke have tid til det. Så da vi gik for os selv hoppede vi i spaen, hvorefter vi gik i den kæmpe seng og nød hinanden, og til slut faldt i søvn.

0

Del dette indlæg

Jeg har ingen forventninger til :) på bryllupsnatten, jeg tror simpel hen man er så mæt og træt af dejlige indtryk ovenpå en forhåbentlig dejlig fest. Men vi fik da lige lavet en forventningsafstemning ved vores ugentlige bryllupsmøde i onsdags og kæresten kunne godt tænke sig at der var udsigt til noget "intimt samvær" på bryllupsnatten...

Jeg vil ikke love noget og det fik han også at vide og ikke mindst at jeg ikke orker at han ligger og pumper løs :rolleyes: og det tager evigheder, fordi han har for meget alkohol indenbords....

Satser på at sove ude (det er kærestens opgave at finde en løsning, hvor vi ikke skal være ude kl. 10, så vi rent faktisk kan sove længe og hvem ved om der ved opvågning kan blive lidt hanky panky :biggrin:

0

Del dette indlæg

Vi har snakket om det og er begge enige om at vi ingen forventninger vil have til bryllupsnatten.... hvis vi skulle have mere energi er der jo ingen tvivl om hvad vi vil gøre, men hvis ikke vil vi bare ligge os til at sove og det er dejligt at vi er enige om det....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi holdt vist i hånd hele natten i søvne :loveboard: Vi var enige om, længe inden brylluppet, at vi ikke havde nogle specielle forventninger, så vi lå og snakkede det meste af natten og så holdt vi bare i hånd :cheerleader3:

Det lyder bare super hyggeligt og meget i stil med de tanker, vi har gjort os. Vi har fået bryllupsuiten på hotellet, hvilket jeg tror er ret fantastisk, men vi er enige om, at det nok ikke bliver det helt helt vilde, man har overskud til efter sådan en dag, så at ligge i ske eller holde i hånd står for os som en realistisk og ideel afslutning :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

tja..jeg er et A-menneske, så jeg falder nok i søvn på en stol efter natmaden, men så kan manden jo passende vække mig og bærer mig ind i seng..

Aj, jeg ved ikke, hvad vi har af forventninger..Andet det bliver vores alene tid og det bliver dejligt..Mon ikke vi finder hinanden om morgnen, hvor vi er lidt mere friske..

0

Del dette indlæg

Vi har også snakket lidt om emnet herhjemme.. og jeg sagde at det ikke nødvendigvis behøver ende med det. Men hvis jeg er frisk nok så er jeg da

klar :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

Tror nu godt at han vil at det ender med lidt hygge.. meeen kan også forestille mig han er mega træt!

Så nu ser vi :cheerleader3:

Redigeret af mibz
0

Del dette indlæg

Jeg har da en forhåbning om lidt hygge på sengekanten, men ingen forventning. Jeg kunne sagtens se mig selv falde i søvn med kjole og det hele på hvis jeg rammer puden før jeg får det af... :lol: Men nu får vi se. Jeg har jo trods alt købt noget fint lingeri. Jeg satser på ikke at blive skide fuld, bare lidt halv snaldret... Så trækker dynen ikke nær så stærkt :-) Men jeg tror nu nok at vi begge er så fyldt med indtryk, og udmattede efter et rigtig party-uarty bryllup med karaoke at vi intet orker. Vi skal også rydde op i forsamlingshuset dagen efter. Så holder vi nok "slattefest" med de der kommer og hjælper.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Rigtig godt emne!

Hmm - jeg har heller ikke de store forventninger - vi regner med at holde et brag af en fest - og det der med alkohol og :balloons: er ikke altid en god kombi for os!! :lol:

Dog tror jeg min kæreste har ret store forventninger til bryllupsnatten, og det nager mig lidt... :thumbsupsmileyanim: Min kæreste kan sagtens springe en nattesøvn over uden problemer (eller måske kun få 2-3 timer) hvor jeg meget gerne vil have i hvert fald 4-5 timer, da alle gæster også bliver og sover og jeg vil rigtig gerne nyde søndagen også... Frygter lidt vi ikke engang går i seng samtidigt! :S :S :S (hvilket vi sjældent gør, da jeg har brug for mere søvn + skal op før ham) det synes jeg dog er lidt for mærkeligt på vores bryllupsnat! hmm... ved ikke rigtig hvad vi gør, men der er heldigvis lang tid til endnu, så vi kan få snakket om det :blush:

Jeres tilfælde lyder meget ligesom vores.... Min kommende mand er som et genopladeligt batteri der aldrig går død :) og som din kan han nøjes med et par timers søvn.... Jeg derimod skal gerne have 4-5 timers søvn når jeg har været i byen, i hverdagen sover jeg i snit 7 timer om natten.... En blanding af alkohol og træthed er normalt en dårlig kombination for mig....

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer