Guest

Plastik babser...

13 posts in this topic

Jeg ville så gerne have lavet bryster, inden mit bryllup... Indtil jeg faldt over dette billede, på nettet.. :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

post-41073-1264371978.jpg

0

Annonce ♥

OMG! Som hun nok selv ville have sagt, da hun så det billede!!!! Nogen ved bare ik hvornår nok er nok :thumbsupsmileyanim:

0

Yrk! Fy for pyffen for en plastik-dulle. Efter amning af to børn har jeg også tænkt over det - men så kom jeg i corsagen til min kjole, og hold da op! Det gjorde underværker for babserne :thumbsupsmileyanim:

Edited by TinaJacob
0

Oh my god siger jeg bare, men jeg tror faktisk ikke selv hende på billedet kan se, at de ser uægte ud.

0

Annonce ♥

Jeg synes måske at kjolen er lidt for nedringet til størrelsen på hendes bryster og anledningen. Men altså... Hun ser da meget sød ud efter min mening. Ja ja, store bryster, men da ikke sådan heeeeeeeeeeeeeelt vildt.

Lena *der selv er a*

0

Synes slet ikke at det er sexet når de er så store....bare overvældende :thumbsupsmileyanim:

0

I skal da være velkommen til at få lidt af mine. :thumbsupsmileyanim: De skal nemlig gøres mindre på et tidspunkt. Jeg har haft ryg problemer pga. af dem siden jeg var 14 :thumbsupsmileyanim:

0

Jeg vil næsten påstå at make-up'en er værre end hendes bryster! Hun er godtnok meget nedringet, men havde hun haft en pæn make-up, er jeg ikke sikker på jeg havde reageret på samme måde!

0

Annonce ♥

Det er alså de færeste bryster man ikke kan se er uægte når de er det .

Så mon ikke hun bare syndtes at det er dejligt med bryster der sidder hvor de skal (og abselut ikke kan flyttes en mm. :thumbsupsmileyanim: )

Jeg må indrømme stod jeg med 2 the poser så ville jeg sq også blive lykkelig med de to hun har fået monteret :thumbsupsmileyanim:

0

Jeg syntes nu ikke der er noget galt med hende (bortset fra makeuppen!!!! :thumbsupsmileyanim: )

Syntes måske kjolen er lige lovlig nedringet i forhold til hun skal i en "kirke" og giftes..

0

HAHAHAHA Underholdende tråd, jeg har startet... :thumbsupsmileyanim: Jeg synes simpelthen det ser for kikset ud.. Vil stadig gerne have noget ekstra fyld i mine amme babser, meeeen, jeg vil så nok heller ikke gå i SÅ nedringet tøj.. Og da slet ikke i min brudekjole!!! :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

En hvid brudekjole der er så nedringet signalere ikke ligefrem jomfru :P Nok nærmere slutty

0