Vanni

festkjole

36 indlæg i dette emne

hejsa

jeg sidder her og kigger på festkjoler, da jeg skal til min venindes bryllup i maj.

jeg har så fundet en hjemmeside, hvor jeg har forelsket mig i en kjole, men jeg er bare så meget i tvivl, om jeg tør bestille kjolen uden at havde prøvet den inden. det skal lige siges at jeg er en pige/kvinde i en plus størrelse (bruger str. 48) og derfor skal man være lidt obs på om kjoleformen klæder en, eller om man kommer til at se endnu større ud end man egentlig er.

Mine spørgsmål er så, tror i at kjolen vil klæde mig? (jeg vedhæfter lige et billede af kjolen og et af mig fra da jeg blev gift i sommer, så i har en ide om, hvor stor jeg er)

og ville i turde købe en festkjole over nettet uden at havde prøvet faconen, og uden at vide om kjolen klædte jer?

post-34886-1267445296.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

og et par billeder af festkjolen, den kan fåes i flere forskellige farver :-)

Uh, den har jeg også kig på til en venindes bryllup. Jeg overvejer guld, koralrød eller lilla.

Har ingen betænkeligheder ved at bestille over nettet. Man kan jo altid returnere den, hvis den ikke passer, og ellers kan man få den rettet til ved en skrædder.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis det var en ok prisklasse, så ville jeg godt turde. Koster den flere 1000 kr, ville jeg nok gå i en butik... De fleste steder har du jo 14 dages returret ved internetkøb (så længe den ikke er lavet specielt til dig), så du kan jo evt. blot returnere den hvis den er helt gal.

Redigeret af mille1981
0

Del dette indlæg

Det er jo egentlig en taknemmelig kjole du har fundet dig - og smuk. Altså hvis du normalt ikke har problemer med dine attributter kan være i almindeligt tøj ser jeg ingen forhindring.

Den smyger sig lidt til kroppen (selvom den er løs), så hvis din mave strutter meget ud af (det ser det dog ikke ud til på bryllupsbillederne) så ville jeg nok personligt være for fokuseret på om stoffet ligesom kom til at fremhæve maven (har prøvet det efter en fødsel, hvor jeg skulle finde en kjole til et sølvbryllup). Men umiddelbart ikke et problem for dig tror jeg. Jeg tror i øvrigt også det ikke er så stort et problem med farvede kjoler

Redigeret af Miss-Lena
0

Del dette indlæg

jeg overvejer at bestille den i den bordeaux eller lilla, da jeg synes at den i guld ville minde for meget om en brudekjole og være alt for lys i det :-)

Miss-Lena: jeg tænker netop, at jeg er bange for at komme til at se gravid ud, når man nu ikke er det :-)

0

Del dette indlæg

jeg overvejer at bestille den i den bordeaux eller lilla, da jeg synes at den i guld ville minde for meget om en brudekjole og være alt for lys i det :-)

Miss-Lena: jeg tænker netop, at jeg er bange for at komme til at se gravid ud, når man nu ikke er det :-)

Altså det kommer jo meget an på stoffet. Men mit bud er at det ikke vil være et problem for dig :heart: Og de farver du overvejer er så skønne. Er den dyr?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Altså det kommer jo meget an på stoffet. Men mit bud er at det ikke vil være et problem for dig :heart: Og de farver du overvejer er så skønne. Er den dyr?

nej ikke specielt den koster 800 kr. så synes ikke det er voldsomt :-)

Jeg er forår i farver, hvilket vil sige, at jeg skal vælge en varm farve :-)

0

Del dette indlæg

Hej.

Vi skal til bryllup og der forventes gallatøj( eller hvad det hedder)

Jeg går normalt aldrig i kjole og ved at jeg ikke kommer til at bruge denne her mere.

Derfor købte jeg en over nettet til knap 500 kr.

Sidder perfekt og tror også jeg kommer til at føle mig godt tilpas i den.

Er selv en plus(plus) size.Vedlægger billede

post-38665-1267446794.jpg

post-38665-1267446822.jpg

0

Del dette indlæg

Jeg er også omkring str. 48, og jeg ser desværre gravid ud i kjoler og bluser der skærer under brystet. Rigtig øv, for jeg synes det er super flot! Men det kommer jo helt an på hvordan man er bygget!

Man kan jo evt. også købe sådan nogle smækre lift-up busker, der også strammer maven ind, så tror jeg i hvert fald ikke du kommer til at se gravid ud! Så nogen til 150 på en hjemmeside jeg har linket til derhjemme... De er ikke sexede, men skulle give super figur!

0

Del dette indlæg

Hej.

Jeg går normalt aldrig i kjole og ved at jeg ikke kommer til at bruge denne her mere.

hvor har du bestilt/købt din kjole henne?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej.

hvor har du bestilt/købt din kjole henne?

Hej igen. Har købt den på QXL gennem en sælger der hedder Elbelilla.

Har haft den på og den er præsis som hun beskrev.

Knus pia

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har set den kjole før hos Prinsesseskabet - hvis du vil købe den derinde, skal du lige være obs. på at deres leveringstider ikke altid holder. Vi ventede på en kjole til min kusine i 2 måneder, og endte med at afbestille da den ikke kunne nå at komme. Og så sendte vi en retur pga. bøvl med lynlåsen, de var godt nok langsomme til at få før pengene retur - jeg rykkede to gange, for de havde bekræftet at de havde fået kjolen.

Ellers er de super flinke derinde, du skal bare lige være obs på tiden.

0

Del dette indlæg

Jeg har set den kjole før hos Prinsesseskabet - hvis du vil købe den derinde, skal du lige være obs. på at deres leveringstider ikke altid holder. Vi ventede på en kjole til min kusine i 2 måneder, og endte med at afbestille da den ikke kunne nå at komme. Og så sendte vi en retur pga. bøvl med lynlåsen, de var godt nok langsomme til at få før pengene retur - jeg rykkede to gange, for de havde bekræftet at de havde fået kjolen.

Ellers er de super flinke derinde, du skal bare lige være obs på tiden.

Hold da op, jeg troede jeg bare havde været uheldig med prins og prinsesseskabet. Vi bestilte mine pigers kjoler den 28 november. den mindstes fik vi med, med det samme. Den stores skulle de så bestille hjem. Fik at vide at den ville komme i starten af januar, men men men. der kom intet.vi har så rykket utallige gange og fik tildsidst at vide at nu kom den i starten af februar, der skete stadigvæk intet og vi hørte ikke en lyd fra dem. Min mor ringede så hele sidste uge til dem, fik pludselig at vide at kjolen ikke var blevet bestilt i november men de havde først bestilt den i januar. Da brylluppet jo først skulle stå i marts. så de så ingen grund til at bestille den før. Vi har så lige fået kjolen her i weekenden endelig.. Vi skal jo også først giftes på lørdag.

Jeg siger dig, vi sad med hjertet oppe i halsen, og overvejede hvad vi skulle gøre hvis den ikke kom..

0

Del dette indlæg

Jeg tror jeg syntes den første ville klæde dig bedst (i lilla) og så få fat i den der WONDER ting til at have på under!!!

Jeg fandt den der wonder-ting ;) http://www.misslux.dk/slimnlift.html - Jeg har ikke selv afprøvet den, så ved ikke om den er så god som de skriver, men overvejer at bestille en...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har sådan en wonder-ting - og bortset fra at den er :) at komme i og :blink: at komme ud af igen er den GENIAL! :heart:

Hej.

Wau, hvor er den fed, den kjole.. Jeg er bare ikke så vild med QXL og Ebay og alt det der.. Foretrækker en netbutik. Men måske er jeg bare en kylling?!

0

Del dette indlæg

Jeg synes altså, at den er super flot :cheerleader3: :cheerleader3: Hvor har du fundet den henne? Jeg er nemlig også på udkik efter en kjole til bryllup i maj.. ;)

Jeg fandt et billede af sådan en sag her: Den er plus size - meget samme model. Dog lidt mere stof foran...

Uh Lena, den er også fin!! Var det bare et billede du fandt, eller kan du huske hvor det er fra?

0

Del dette indlæg

Den er af mærket øhhh... Jo, det er Faviana:

Fandt billedet hos min måske kommende kjolepusher, men mon ikke det er muligt at finde en butik, der sælger originalerne?

9203-front.jpg

Redigeret af Miss-Lena
0

Del dette indlæg

Den er af mærket øhhh... Jo, det er Faviana:

Fandt billedet hos min måske kommende kjolepusher, men mon ikke det er muligt at finde en butik, der sælger originalerne?

9203-front.jpg

hej Lena

når du nu skriver din kommende kjolepusher, har du så ikke et link til denne? og hvor meget tror du den vil koste hos dem?

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer