rikke83

R & C 18.09.10

99 indlæg i dette emne

Hej Piger.

I know... jeg er meget langsom, men efter over 1,5 år på bryllupsklar er jeg nu så langt i planlægningen at jeg har fået lyst til at oprette en tråd:-) Så det bliver spændende om jeg kan hitte ud af det hele, er ik specielt teknisk!!

Lidt om os:

C og jeg har kendt hinanden i 7 år. Vi mødtes på gymnasiet, hvor vi havde gået sammen i 2 år inden vi opdagede hinanden. Vi havde et fag sammen og begyndte at tilbringe mere og mere tid sammen på trods af at jeg havde en kæreste... Men C fik lynhurtigt væltet kæresten af pinden og tog mig med storm;o)

Vi flyttede sammen 1,5 år efter og bor nu i en ejerlejlighed lidt uden for Herning.

Frieriet

Frieteriet skete for godt 1,5 år siden, hvor vi var på en dejlig ferie i Spanien. Jeg havde overhovedet ikke overvejet at C skulle være klar til at blive gift, så han tog rø... godt og grundigt på mig. C havde planlagt hele aftenen i detaljer. Først lavede han lækker mad til mig, mens jeg skulle tage fint tøj på og gøre mig lækker:-) Under middagen på altanen kunne jeg godt mærke lidt nervøsitet fra hans side, men der skete ikke mere. Derefter gik vi en tur ned i den super hyggelige by, der lå lige ud til vandet. C lagde op til den helt store fremtidssnak om hvorvidt vi skulle have børn, hvor vores karrierer skulle gå hen ad osv... Til sidst nåede vi ned og satte os på en lille trappe ved stranden. Her sagde han, at han kun havde ét spørgsmål tilbage "vil du gifte dig med mig?" - tror bare jeg sprang ham om halsen og sagde ja og tudede af lykke... Så det var en dejlig dejlig ferie...

Vi besluttede os for at vente med brylluppet til sommer 2010, da vi begge var studerende og gerne ville have tid til at spare op til det helt store bryllup.

Liste over ting der skal gøres/er gjort:

Kirke - Ørre kirke kl. 13.00

Kaffe om eftermiddagen - hos mine forældre

Bryllupskage - har fundet en privat, der kan lave den

pynt/blomster mm. til reception/kaffe (herunder servietter med navn, chokolade med navn)

Feststed - Nederkjærsholm hovedgård

overnatning - på nederkjærsholm hovedgård

Mad - Fra Bording Hotel, mangler endelig menu

Drikkevarer - skal købes i tyskalnd eller på tilbud i DK, mangler at finde ud af hvilke vine det skal være.

Fotograf - TOSA foto, de er med i kirke, til reception og on location. Festen beder vi nogle venner tage billeder af.

Musik - har lejet DJ fra 123 disko

Vielsesringe - Er købt og indgraveret

Kjole & slør- er købt

smykker - er købt

lingeri - er købt

Sko - er købt

Hår & Makeup - har bestilt tid hos Poul M, Herning

Gommens tøj og udstyr

Invitationer - færdige og er sendt ud.

Menukort/bordkort

blomster - har hyret en blomsterdekoratør - og skal aftale med hende i løbet af august.

bordpynt

Farvetemaet har vi ændret til: sort, mørk lilla og sølv

Bryllupsrejse: 15 dage til Mexico (playa Del Carmen, Merida & Isla Mujeres)

Redigeret af rikke83
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kjoleprøvning

Jeg tog til Snehvide brudekjoler i Vodskov, da jeg havde set de havde ophørsudsalg... Altså bare liiige for at kigge, da det jo var alt for tidligt at købe - (i juli 09).... Men faldt jo pladask for min kjole:-)

Vil dog lige vise jer, hvilke muligheder der var på tale - så kan I jo gætte lidt med, og høre senere hvilken jeg valgte:-) (har skjult mit ansigt på billederne, ikke fordi I ikke må se mig, men der kunne jo være nogle man kendte, der også snuser rundt herinde, og vil gerne have at det er en overraskelse)

Kjole 1:

post-35946-1267645726.jpg

Redigeret af rikke83
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Tak for roserne, de varmer :cheerleader3: Det er sjovt at høre hvad I gætter på. Her kommer lige nogle billeder af mine smykker, som jeg lige har modtaget med posten idag. Synes de er så fine...

Halskæde:

post-35946-1267647127.jpg

Redigeret af rikke83
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jamen.....jeg synes altså også du kan bære dem alle tre. Men hvis jeg havde din krop - så ville jeg blære mig med den og vælge kjole 3. Den sidder LIGE i skabet!

Lækre smykker i øvrigt. Har også luret en del på den side. Har ikke købt noget endnu, meeeeeen.....

Hvornår får vi så svar på hvilken kjole du valgte???

Kom nuuuuuuuuuuuu :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Hej navnesøster :cheerleader3:

Tillykke med din egen planlægningstråd!

Alle kjolerne er flotte, og du har en figur som er :cheerleader3: (den pifter altså af dig)

Jeg holder på nr. 1 (selv om du nok har valgt en af de andre 2 med den krop).

Hvor er det nogle fine smykker, som er meget i stil med dem, som jeg hælder mod efter at have prøvet sådan et spinkelt og enkelt sæt hos skrædderen. Må straks ind og lure på den side...

Glæder mig til at se dit valg.

0

Del dette indlæg

Så skal jeg nok lade være med at trække det mere ud... synes bare lige det var sjovt at høre jeres bud på det.

Den rigtige kjole er:

KJOLE 3, som mange jo også havde gættet:-)

post-35946-1267799571.jpg

Redigeret af rikke83
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Tusind tusind TAK - I er da for søde:-)

Jeg havde faktisk slet ik forestillet mig at det var den type kjole jeg skulle ende i - havde vist ik rigtigt overvejet det som en mulighed. Havde klart forestillet mig noget med en corsage og et stort skørt, da det jo er den ultimative prinsessedrøm... Men da jeg fik denne på og der var tårer i mors øjne - så måtte jeg jo overgive mig. Var dog ikke helt overbevist lige da jeg fik den på, men jeg prøvede lidt flere og vendte så tilbage, og så var der bare ikke noget at gøre - måtte jo bære denne drøm til mit bryllup :(

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer