Milje

Vielsesringe hos chanti

13 posts in this topic

Hej alle skønne kommende brude + gifte kvinder

Vi har været ved at se på vielsesringe og har erfaret, at der er meget at sparer inde på www.chanti.dk

Men men... jeg hvordan finder jeg ud af hvad str. jeg bruger? Kan jeg tillade mig, at gå ned til en loka guldsmed og få målt vores ring str.? Andre gode ider... kan man måle med målebånd og regne med den str??

Mvh. Milje

0

Annonce ♥

vi købte vores ringe på chanti

der er en guide til hvordan man kan måle sin ring størrelse derinde :( den brugte vi, men da vi havde bestilt ringene, blev vi tilbudt at de sendte en prøve æske med forskellige størrelser i så man er sikker på den rigtige størrelse hvis man skal have indgraveret ringene

Edited by mia85
0

Har godt nok ikke købt vores vielsesringe hos Chanti, vi købte dem på Kreta i sommer.

Men har købt en del andre smykker derfra og er altid tilfreds med udseende og pris.

Og var vi ikke faldet over dem på Kreta, tror jeg helt sikkert vi ville ligge vejen forbi deres hjemmeside.

Har kun hørt godt fra andre, der har brugt dem!

0

Annonce ♥

Hej!

Vi har fået vores super flotte vielsesringe fra Chanti og vi er meget tilfredse med dem. Når du bestiller skal du sige ja til at modtage en prøvebox. Der er alle størrelser og så vælger I bare den der passer og bestiller ringene derudfra. Vores passer perfekt. :(

0

Hej alle skønne kommende brude + gifte kvinder

Vi har været ved at se på vielsesringe og har erfaret, at der er meget at sparer inde på www.chanti.dk

Men men... jeg hvordan finder jeg ud af hvad str. jeg bruger? Kan jeg tillade mig, at gå ned til en loka guldsmed og få målt vores ring str.? Andre gode ider... kan man måle med målebånd og regne med den str??

Mvh. Milje

Hej ;) Du kan sagten gå ned og få målt din finger hos en guldsmed....... tror ikke de vil spørge til hvad ;) Hvis de gør det, så er det fordi du ønker dig en ring af din kæreste og skal bruge størrelsen :(

0

Vi har lige netop sendt en prøvebox fra chanti retur sammen med bestillingen på vores ringe.

Det var bare super - der var alle størrelser fra helt lille og til ret stor med. Og så de ringe vi gerne ville bestille

i standart størrelser så vi kunne se dem i virkeligheden inden vi lagde os helt fast på det skulle være dem.

Prøveringene havde samme størrelse og form som vielsesringene så vi er helt sikre på de kommer til at passe

100 %. Jeg vaklede lidt mellem to størrelser og prøvede prøveringene x mange - både med kolde fingre, varme fingre,

og da jeg lige var stået op om morgenen (der er de altid lidt tykkere end ellers :cheerleader3: ). Har i hvertfald en go mavefornemmelse

med den størrelse jeg har valgt nu.

Ønsker man ikke ringene sender man bare det hele retur og får de penge man har betalt tilbage. Der er konvolut med og portoen

er betalt. Det er så nemt.

Nu glæder vi os bare til at modtage ringene om et par uger :(

0

Hej med jer...

Vi har bestilt vores ringe igennem Chanti...

Vi fik en prøveboks, med ca. 30 forskellige ring-størrelser, og så var der vedlagt en lille pose med den ønskede type ringe i en størrelse vi ikke kunne passe, men bare for at vi kunne se overfladen og typen.

Det fungerede rigtigt godt...

Vi fik prøvet størrelser og efter returnering gik der et par uger, før ringene kom, i en fin gaveæske....

Kan godt anbefales, og det er meget billigere end i butikkerne.

Hilsen

Snart Familien Frost Olesen :thumbsupsmileyanim:

Edited by JeanetteogAnders
0

Annonce ♥

Hejsa. Et alternativ til chanti kunne være minguldsmed.dk. De har også mange og smukke vielsesringe. Jeg købte selv min der og sparede rigtigt mange penge. Selvfølgelig kan du gå ned til guldsmeden og få målt din ringstørrelse. Du behøver jo ikke at fortælle hvorfor.

God fornøjelse.

Venlig hilsen

Jane

Edited by Katholt27
0

Hej!

Vi har fået vores super flotte vielsesringe fra Chanti og vi er meget tilfredse med dem. Når du bestiller skal du sige ja til at modtage en prøvebox. Der er alle størrelser og så vælger I bare den der passer og bestiller ringene derudfra. Vores passer perfekt. :heart:

Lige mine ord. Vi er også meget tilfredse med vores ringe og servicen fra chanti :)

0

Annonce ♥

Hejsa

Vi har næsten lige bestilt min forlovelses/vielsesring, jeg skifter bare over på den anden hånd. Vi var slet ikke i tvivl om at der var flest penge at spare på Chanti, plus de har sååå mange smukke ringe. Mht. Daniels ring, så køber vi først hans lige op til brylluppet, og det bliver nok i en butik.

Her er min:

http://chanti.dk/#pageName=productDetailed...575&begin=0

0