klmunk

Tøj til brudgom

5 indlæg i dette emne

Hejsa

Min kæreste og jeg snakker i øjeblikket om, hvad han egentlig skal have på. Han mener egentlig han har de jakkesæt han har brug for i forvejen. Så han heller nok mest til at leje noget tøj til dagen. Men men men, hvor gør man det i Østjylland??? :angry:

Håber I kan hjælpe os.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa

Min kæreste og jeg snakker i øjeblikket om, hvad han egentlig skal have på. Han mener egentlig han har de jakkesæt han har brug for i forvejen. Så han heller nok mest til at leje noget tøj til dagen. Men men men, hvor gør man det i Østjylland??? :kiss:

Håber I kan hjælpe os.

Vi har selv været på jagt og fundet frem til: Tryllespejlet, som ligger i Århus. Pris for leje står på siden og ellers har de bud i øjeblikket på kjole og hvidt til 1200kr.

http://www.tryllespejlet.com/

Håber det var til hjælp :)

0

Del dette indlæg

altså jeg ved at der i Solbjerg ligger en udlejningsforretning af fest og klædudtøj, men jeg har ikke adressen eller navnet. Ved bare at den ligger nede ved torvet på vejen op mod Ask :-)

Men jeg ved, at man kan få kjole og hvidt til 2700 kr hos abc-brudekjoler, og så er det ens eget.

0

Del dette indlæg

Hejsa

Min kæreste og jeg snakker i øjeblikket om, hvad han egentlig skal have på. Han mener egentlig han har de jakkesæt han har brug for i forvejen. Så han heller nok mest til at leje noget tøj til dagen. Men men men, hvor gør man det i Østjylland??? :rolleyes:

Håber I kan hjælpe os.

Vi har selv været på jagt og fundet frem til: Tryllespejlet, som ligger i Århus. Pris for leje står på siden og ellers har de bud i øjeblikket på kjole og hvidt til 1200kr.

http://www.tryllespejlet.com/

Håber det var til hjælp :)

Tak skal du have det vil vi helt sikkert undersøge, som sagt har han ikke det store behov for et nyt sæt til klædeskabet.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

altså jeg ved at der i Solbjerg ligger en udlejningsforretning af fest og klædudtøj, men jeg har ikke adressen eller navnet. Ved bare at den ligger nede ved torvet på vejen op mod Ask :-)

Men jeg ved, at man kan få kjole og hvidt til 2700 kr hos abc-brudekjoler, og så er det ens eget.

Jeg har godt nok set hjemmesiden hos ABC og de har noget rigtig flot tøj. Men min tilkommende har som sagt ikke et direkte behov for nyt tøj. Men mange tak for tilbagemeldingen. :smilie_oster05:

De har også nogle rigtig flotte brudekjoler som jeg i første omgang var meget inspireret af.

:smilie_oster03:

Redigeret af klmunk
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer