tili

kørsel fra kirken

8 indlæg i dette emne

Vi har snakket meget om bare at bruge vores egen bil fra kirken - den er kun 1½ år gammel og pæn mørk og med god plads. Det er tilgængæld en rigtig familiebil med plads til 7.

Et vennepar kører i en fin engelsk velholdt ældre bil - vi spurgte ham om han ville køre med os (de skal med til brylluppet) - det vil han gerne, men de ville også tilbyde os at låne deres lille MG (med kaleche).

Der er kun plads til to, så vi skal selv køre - kunne klart være sjovest, men vi tænker bare tænk nu hvis vi fik lavet buler... (og jeg tænker om min kjole kan være der...)

Hvad ville I gøre?

Desuden skal vi tage billeder ved kirken - kører man så bare lige en tur, kommer tilbage og tager billeder når gæsterne er kørt eller???

Bilen er magen til denne, men i mørk grøn...

post-40190-1270243794.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hey!

Det var da et flot tilbud mht bil

Jeg tænker mere om I skal drikke champagne før der skal køres?

Altid I kører jo bare stille og roligt så det skal da nok gå, I buler jo heller ikke Jeres egne ;)

Og så tænker jeg på dit hår i en åben bil?

0

Del dette indlæg

Jeg ville også vælge bilen med chauffør - især hvis I er lidt utrygge ved at køre i den anden.

Til det sidste bryllup jeg var til fik parret taget billeder i/ved kriken, mens vi ventede. Det var dog lidt akkavet som gæst, da det var koldt og småregnede, og vi ikke vidste at parret skulle have taget billeder først. Så da de kørte fra kirken var der ikke mange gæster tilbage.

Så hvis I vil have oplevelsen af at der bliver kastet ris efter bilen mm., så synes jeg det er en fin ide at kører en lille tur først. Er I ligeglade med det, så skriv evt. i kirkehæfterne at brudeparret skal have taget billeder efter kirken, så gæsterne skal være velkomne til at køre til receptions/fest-stedet med det samme.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi havde planlagt at køre i vores egen bil - der bestemt ikke er noget fancy, men vi ville ikke bruge penge på det andet. At mine svigerforældre så arrangerede deres nabo til at komme og hente os ved kirken i hans åbne bil (spørg mig ikke om mærket!), hvor vi så sad bagi og drak champagne med vind i håret - nøj, det var lækkert!

Mht fotografering ved kirken, så er der ved den kirke vi blev viet i et lille anlæg, og efter nogle få billeder inde i kirken bagefter højtideligheden, gik vi blot derover og blev fotograferet. Gæsterne så os altså ikke køre - til gengæld så de os ankomme til receptionen og der blev kastet med ris efter os der.

0

Del dette indlæg

Vi har snakket meget om bare at bruge vores egen bil fra kirken - den er kun 1½ år gammel og pæn mørk og med god plads. Det er tilgængæld en rigtig familiebil med plads til 7.

Et vennepar kører i en fin engelsk velholdt ældre bil - vi spurgte ham om han ville køre med os (de skal med til brylluppet) - det vil han gerne, men de ville også tilbyde os at låne deres lille MG (med kaleche).

Der er kun plads til to, så vi skal selv køre - kunne klart være sjovest, men vi tænker bare tænk nu hvis vi fik lavet buler... (og jeg tænker om min kjole kan være der...)

Hvad ville I gøre?

Desuden skal vi tage billeder ved kirken - kører man så bare lige en tur, kommer tilbage og tager billeder når gæsterne er kørt eller???

Bilen er magen til denne, men i mørk grøn...

post-40190-1270243794.jpg

Jeg ville klart vælge denne lille sag!

Vi har selv fået tilbudt en Mustang i knald rød, det bliver SÅ fedt. Selvfølgelig kører men ikke galt eller får buler (vi krydser fingrer).

Mht. billeder ved kirken, så ville jeg få dem taget lige efter hilsnerne, selvom gæsterne stadig er der.

KH. Mette

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer