Guest Mette28

Må bruden være med til at vælge tøj til gommen?

9 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg tror heller ikke der er nogn tradition med, at man ikke må se gommen i tøjet. Hvilke min kæreste er meget glad for, da han meget gerne vil have mig med ud og vælge hans tøj og det glæder jeg mig til og er meget stolt over at han vil have mig med :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Jeg var også med min mand ude og finde tøj - han bad mig faktisk selv om at komme med, så det var helt dejligt :rolleyes:

Men som andre også siger, så mener jeg ikke der er nogen tradition i den henseende, men kan nu godt se Brians logik. Hvis din mand gerne vil have dig med, så synes jeg da du skal gribe chancen, men huske at det så handler om ham den dag :)

0

Del dette indlæg

Her er det vist mig der bestemmer... Hvis ikke jeg stryger en skjorte og lægger frem sammen med nye cowboybukser, så dukker han sgu bare op i de mest rene bukser, og så den t-shirt der ligger øverst :rolleyes: Ja,vi har det meget afslappet, men en skorte har han lovet at trække i - hvis jeg lægger den frem :-D

0

Del dette indlæg

Jeg tror heller ikke der er traditioner for det.

Jeg har også været med ude at vælge. Han var først alene afsted og viste mig derefter billeder tager i de forskellige forretninger, derefter vi tog vi tilbage til de sted hvor han havde prøvet det han følte sig bedst tilpas i og jeg "godkendte" det. Jeg har ikke noget problem med at jeg har set det før brylluppet og synes det er fedt at jeg også har haft noget at sige.

Jeg viste ham også gerne min kjole (bare fordi jeg så gerne vil se hans reaktion), men der holder vi os til traditionerne og han må vente til jeg "vælter" op ad kirkegulvet. :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer