Posted April 18, 2010 · Report post Hejsa... Ved I hvor man kan finde en pæn toastmaster klokke??? Og jeg kan ikke finde ud af ebay øv øv Marianne 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 18, 2010 · Report post Jeg ville nok gå ned i den lokale genbrugsbutik og se om de havde en gammel fin en af slagsen? Jeg fik dog en masse resultater dajegsøgte på "hand bell" på ebay, se her... Er det en speciel klokke du søger? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 19, 2010 · Report post Vi fandt en pæn og billig ved Calligraphen.dk... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 19, 2010 · Report post Ved ikke, om der ligger en Ilva i nærhende af hvor du bor, men de har en meget sød en. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 19, 2010 (edited) · Report post Ved ikke, om der ligger en Ilva i nærhende af hvor du bor, men de har en meget sød en. Ja den er faktisk meget sød synes jeg også, og så til 69 kr. ! sætter lige et billede ind af den Dog er den ikke så stor. Du kan købe den på hjemmesiden, men så kommer der 40 kr til levering oveni. Edited April 19, 2010 by Celina Catharina 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 19, 2010 · Report post Ved ikke, om der ligger en Ilva i nærhende af hvor du bor, men de har en meget sød en. Ja den er faktisk meget sød synes jeg også, og så til 69 kr. ! sætter lige et billede ind af den Dog er den ikke så stor. Du kan købe den på hjemmesiden, men så kommer der 40 kr til levering oveni. Den er faktisk meget sød, men vil gerne have plads til gravering.... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 21, 2010 · Report post Du kunne også give en alternativ klokke, nemlig sådan en på et cykelstyr ;) Så kan toastmaster passende få "styr" på festen. Det brugte vi til vores bryllup, og det vakte stor jubel :grin2: 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 26, 2010 · Report post du kan også finde en her og der er plads til gravering 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites