Louise.Eriksen

Admin> Må Slettes..

9 indlæg i dette emne

Hejsa,

Er der nogle af jer piger, som bor i eller kender meget til København, som kan hjælpe mig med at finde en super herretøjsforretning?

Vi skal se på jakkesæt og tilbehør til brylluppet, og vil gerne i en forretning, som har jakkesæt af flere forskellige mærker - både dyre og knap så dyre. Der er selvfølgelig Mr, Tøjeksperten og alle de gængse, som også findes i Aalborg o.l. Men er der nogle særlige forretninger, som vi skal se efter, når nu vi kommer til byen?

På forhånd tak :cheerleader3:

Redigeret af Louise.Eriksen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa,

Er der nogle af jer piger, som bor i eller kender meget til København, som kan hjælpe mig med at finde en super herretøjsforretning?

Vi skal se på jakkesæt og tilbehør til brylluppet, og vil gerne i en forretning, som har jakkesæt af flere forskellige mærker - både dyre og knap så dyre. Der er selvfølgelig Mr, Tøjeksperten og alle de gængse, som også findes i Aalborg o.l. Men er der nogle særlige forretninger, som vi skal se efter, når nu vi kommer til byen?

På forhånd tak :cheerleader3:

Der er Bindesbøll på Kgs Nytorv i København.

//CLS

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for nogle rigtig gode forslag - budgettet ligger på ca. 5000,- så jeg tror godt vi tør gå i Troelstrup - de har i hvert fald mange lækre ting. Og Magasin er da også et must, det har du ret i Ida Emilie ;)

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Hej.

Kan varmt anbefale Sten Golman, Vester Voldgade 6 -8, 1552 København V (skråt over for Troelstrup).

De lever bla. af at sælge tøj til mænd der skal giftes.

De har lidt forskellige, meget pænt, mere alm, korte jakker og lange jakker.

Min kæreste købte sit tøj der og fik den bedste service jeg længe har oplevet!!!! De var meget hjælpsomme og brugte rigtig lang tid på os uden at blive distreheret af andre kunder, telefoner m.m. De var meget ærlige hvis man spurgte om deres mening, hvilket er en sjællend service efterhånden.

Han fik et rigtig fint jakkesæt som kan bruges igen, han gav 6500 kr. for følgende:

- Jakkesæt

- Skjorte

- Vest inkl. plastron og lommetørklæde

- Manchetknapper

- Tilretning/skrædder

House of Brides kiggede vi også i, de havde ikke så meget (kun lange jakker) og var ret dyre. De ting de havde, solgte de også i Sten Golman men til en billigere penge.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej.

Kan varmt anbefale Sten Golman, Vester Voldgade 6 -8, 1552 København V (skråt over for Troelstrup).

De lever bla. af at sælge tøj til mænd der skal giftes.

De har lidt forskellige, meget pænt, mere alm, korte jakker og lange jakker.

Min kæreste købte sit tøj der og fik den bedste service jeg længe har oplevet!!!! De var meget hjælpsomme og brugte rigtig lang tid på os uden at blive distreheret af andre kunder, telefoner m.m. De var meget ærlige hvis man spurgte om deres mening, hvilket er en sjællend service efterhånden.

Han fik et rigtig fint jakkesæt som kan bruges igen, han gav 6500 kr. for følgende:

- Jakkesæt

- Skjorte

- Vest inkl. plastron og lommetørklæde

- Manchetknapper

- Tilretning/skrædder

House of Brides kiggede vi også i, de havde ikke så meget (kun lange jakker) og var ret dyre. De ting de havde, solgte de også i Sten Golman men til en billigere penge.

Jeg/vi kan også kun vamt anbefale Steen Goldman.

Vi var der faktisk igår- og de brugte 1 1/2 time på os.... prøvede, rettede til etc. Så FIN service. Min kæreste fandt det lækreste sæt (se evt. min tråd for billede) og måtte give 7.500 for jakke, vest, bukser, pastron og klud. Skjorten købte han andetsted... Og så er al tilretning gratis.

Men de har mange forskellige ting og i mange forskellige prisklasser- så helt klart et forsøg værd ville jeg mene.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer