Michala :)

video/powerpoint til min kommende mand

37 indlæg i dette emne

så nu er jeg fædig med "talen" til min kommende mand.

synes ikke lige jeg kunne holde en tale da jeg ved jeg ville begynde at tude! så jeg har valgt at lave en dvd/powerpoint over vores 6 år sammen og hvad han betyder for mig.

nu håbede jeg så at i dejlige tøser herinde ville give mig feedback på den, om den er ok?

meningen er den både skal være sjov og følsom...

enjoy

hov. det skal lige siges at den oprindelige fil er for stor til jeg kan poste den herinde, så i får bare et link, men derpå er der nedsat kvalitet, bare så i ved at billederne er superpå den originale.

http://www.onetruemedia.com/shared?p=994bc...medium=text_url

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg synes ideen er super god :cheerleader3:

I starten er der måske lidt mange billeder af dig i forhold til at det er din "tale" til ham. Og så ville jeg også bruge samme skrift hele vejen igennem, men ellers ser det rigtig godt ud :)

0

Del dette indlæg

IHHH, mange tak for jeres mange rosene ord og gode bud på hvordan den kan gøres bedre.

jeg har pt ikke en der står for teknikken, men håber lidt jeg kan få en hjælpene hånd ffra måske den ene fotograf eller musikeren, de må da være lidt tekniske. smiler.

skal ud og leje en projektor da der ikke er en på stedet, det er nok det der er mest træls, smiler. så hvis i kender et billigt sted man kan leje sådan en så sig til. smiler.

men vil da helt sikkert tage den positive kritik til mig og gøre den endnu bedre...

0

Del dette indlæg

Glem det Michala. Det er såvidt jeg kan se et bryllup jeg selv skal spille og jeg skal nok sørge for at der er lyd og projektor (vi har en projektor/lærred vi bruger til karaoke m.v. som jeg bare hiver med). Husk mig lige på det når vi taler sammen op til festen.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Glem det Michala. Det er såvidt jeg kan se et bryllup jeg selv skal spille og jeg skal nok sørge for at der er lyd og projektor (vi har en projektor/lærred vi bruger til karaoke m.v. som jeg bare hiver med). Husk mig lige på det når vi taler sammen op til festen.

Det er godt nok god service Bent!! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Sådan skal det da være :cheerleader3: Så kan vi også få ryddet evt. problemer af vejen inden. Jeg har haft et par fester hvor der har været projektor på stedet men hvor vedkommende så er kommet med en Macbook og ikke har haft de rigtige kabler med. Der har det været noget med at få det lagt over på min computer i sidste øjeblik og afvikle fra den.

0

Del dette indlæg

JUBII :cheerleader3:

ej hvor er jeg bare glad, hvor er du sød. for havde nemlig tænkt at høre dig (som du kan se) om du ville hjælpe med dte tekniske omkring at få det afspillet. og så smider du lige sådan et tilbud oveni i...jubiiii hvor er jeg bare glad nu. du gjorde lige dte hele meget nemmere,

JEG ELSKER DISKOBILEN :):thumbsupsmileyanim:

skal nok ringe og minde dig om det når vi nærmer os, du ska jo også lige have en "playliste" af mig, som lovet

0

Del dette indlæg

Ej hvor er det bare super godt, den skal han nok blive rigtig glad for!!

Jeg har selv tænkt lidt i samme baner, for er også helt stensikker på at begynde at stå og bævre og tude hvis jeg skal holde tale, det gider jeg simpelthen ikke!! Koster det noget at lave det inde på den hjemmeside..? Åh jeg ved bare ikke hvad mine muligheder for at få den vist er... Må lige høre vores feststed!!

Men tak for inspirationen kan jeg jo så sige! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

på den hjmmeside koster det noget hvis du skal ahve den fremkaldt og sendt på dvd, men hvis man ligesom mig har valgt at downloade og ligge dne på computeren er det ret billigt. et stk download koster 2-3 USD, dvs under 20kr. :cheerleader3:

det kan man vist ikke brokke sig over. og så har du et helt progam der hjælper dig igennem og kan lave specielle features.

du spørger bare hvis du har brug for hjælp :loveflag:

0

Del dette indlæg

Så fik jeg minsandten også købt et lærred på stativ så det kan stå selv i stedet for det gamle der skulle hænges i gardinstænger o.l. og derved ikke kunne placeres hvor det var bedst til karaoke (powerpointshows) m.v.

0

Del dette indlæg

Så fik jeg minsandten også købt et lærred på stativ så det kan stå selv i stedet for det gamle der skulle hænges i gardinstænger o.l. og derved ikke kunne placeres hvor det var bedst til karaoke (powerpointshows) m.v.

ej hvor er dET bare PERFEKT!

jeg glæder mig! så FEDT at du vil hjælpe mig.... :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

på den hjmmeside koster det noget hvis du skal ahve den fremkaldt og sendt på dvd, men hvis man ligesom mig har valgt at downloade og ligge dne på computeren er det ret billigt. et stk download koster 2-3 USD, dvs under 20kr. :cheerleader3:

det kan man vist ikke brokke sig over. og så har du et helt progam der hjælper dig igennem og kan lave specielle features.

du spørger bare hvis du har brug for hjælp :iloveyou:

Okay, download er jo helt fint, har ikke behov for at have det på en dvd :cheerleader3: Ja programmet ser nemlig ret fedt ud, og lidt mere specielt end powerpoint, og den pris kan jeg vist godt liiiige overkomme :loveflag:

Har også forhørt mig på feststedet, og de har simpelthen både projektor og lærred, så skal bare selv have en computer med, det er jo mega fedt!! Så det bliver helt sikkert det jeg gør!! :iloveyou:

Yes, det kan sagtens være jeg har brug for lidt hjælp løbende, så skriver jeg - tak! :loveflag:

Ved bare ikke lige hvornår jeg kan komme i gang, nu har min kæreste fri i næste uge, så er det lidt sværere end ellers (jeg er lige blevet arbejdsløs, så har haft denne uge hjemme indtil videre - og det er jo det bedste at lave den slags mens han er på job) :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Naturligvis Michala. Jeg fik så også lige det skub der skulle til for at få det gjort. Det har så tit irriteret mig når man var ude og skulle lave karaoke (som regel kombineret med musik) at skulle bruge gardinstænger, eller et lysstativ til at få lærredet op på (eller bruge en væg) og jeg har tit tænkt over at der var en smartere løsning men karaoke laver jeg ikke så tit igen og så får man lagt det fra sig igen. Nu er det på plads. Det er så et lidt mindre lærred men alligevel stort nok til diasshow/karaoke (vurderer jeg ihvertfald).

Sidsel: Vedr. lån af projektor og lærred på feststedet så husk kabler hvis du bruger en Mac computer. Det har de som regel ikke liggende. Husk også et kabel til lyd hvis I har en dj eller musiker på så I kan få lyden ind over anlægget. Jeg har som udgangspunkt altid sådan et kabel med men det er ikke alle der har det (angiveligt heller ikke alle vores egne dj's).

Redigeret af diskobil
0

Del dette indlæg

Hvad er dette for hjemmeside i kan lave den på og få den downloadet... Jeg har nu siddet med windovs medie movie, og den vil ikke tage en sang over jeg har down loadet... er ved at blive godt skør... måske jeg skulle lave det i andet program... nogle forslag?

0

Del dette indlæg

Naturligvis Michala. Jeg fik så også lige det skub der skulle til for at få det gjort. Det har så tit irriteret mig når man var ude og skulle lave karaoke (som regel kombineret med musik) at skulle bruge gardinstænger, eller et lysstativ til at få lærredet op på (eller bruge en væg) og jeg har tit tænkt over at der var en smartere løsning men karaoke laver jeg ikke så tit igen og så får man lagt det fra sig igen. Nu er det på plads. Det er så et lidt mindre lærred men alligevel stort nok til diasshow/karaoke (vurderer jeg ihvertfald).

Sidsel: Vedr. lån af projektor og lærred på feststedet så husk kabler hvis du bruger en Mac computer. Det har de som regel ikke liggende. Husk også et kabel til lyd hvis I har en dj eller musiker på så I kan få lyden ind over anlægget. Jeg har som udgangspunkt altid sådan et kabel med men det er ikke alle der har det (angiveligt heller ikke alle vores egne dj's).

Tak for tippet - det er nu ikke en Mac computer vi har, men har snakket med stedet om det, og de har kabler til at koble "alm" computer til! Men nok ikke lydstik, det må jeg lige se på!

0

Del dette indlæg

Hvad er dette for hjemmeside i kan lave den på og få den downloadet... Jeg har nu siddet med windovs medie movie, og den vil ikke tage en sang over jeg har down loadet... er ved at blive godt skør... måske jeg skulle lave det i andet program... nogle forslag?

siden hedder www.onetruemedia.com

det kan ikke blive meget nemmere :)

til bent: ihh det er bare så super service fra din side af. det skal nok blive godt det hele :) og bare rolig har ikke glemt dig. skal nok få lavet en udkat til en playliste så du kan plgle dig ing på hvad vi er for et selvskab.. :)

0

Del dette indlæg

Det plejer nu at gå meget godt også uden :) men det er en meget god ide at have en pejling af hvad I er til og - særligt ikke er til - får du ikke lavet en egentlig "liste" så tager vi den bare når vi taler sammen en gang i næste uge.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer