randersbrud

tilretning af kjole

15 indlæg i dette emne

Jeg har købt den skønneste kjole hos Ellen Høilund i Århus - det er bare drømme kjolen.

Hvor lang tid før jeres bryllup får i tilrettet jeres kjole ? Jeg skal giftes den 7 august, og jeg håber, jeg kan vente med at få den tilrettet til i juli måned. Jeg har nemlig allerede tabt mig lidt og regner med der ryger et par kilo mere, også ville det jo være ærgerligt, hvis kjolen bliver tilrettet for tidligt, så den måske bliver lidt for stor.

Hvad gør i ?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg skal giftes 21. august, og har fået besked på at jeg skal kunne passe kjolne (den er lidt for lille...) 1. juli, så tager vi tilretningen derefter. Så tror sagtens du kan vente til juli!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg havde 2 tilretninger inden, jeg fik min kjole med hjem.Jeg blev gift 22 august 2009. Første tilretning havde jeg engang i juni, og anden i d. 3 juli, da forretningen skulle lukke og derfor var jeg nød til, at få den tilrettet allerede der. Men ellers er det bedst at vente til 1 til 2 uger før brylluppet at få kjolen med hjem, da mange brude ofte taber sig lidt op til deres bryllupper, fordi der er så mange gøremål og forventningensglæder

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min tilretning skal være 3-4 uger før. Butikken kræver min. 3 uger til tilretning. Jeg skal giftes den 10. juli og har fået tid til tilretning den 18. juni.

Så håber jeg, at min kjole når at komme hjem! Har nemlig ikke hørt noget endnu... Den blev bestilt før jul, og de sagde 4 måneders produktionstid. Men den kan jo være forsinket pga. akseskyen! Jeg ved ikke, hvor den kommer fra - uha, nu bliver jeg helt nervøs... :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hos Lilly plejer det at være ALLERSENEST 1 måned før afhentningsdagen (som plejer at være nogle dage før brylluppet) gerne 1½ måned før, for hvis der nu skal endnu en tilretning til, så skal der jo også være tid til det på systuen... Jeg forstår udemærket, at man godt vil vente til så sent som muligt, når man nu er i gang med et vægttabsforløb - det skal der jo også være plads til :balloons:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer