Guest lone-knudsen

RIS eller ROS

7 indlæg i dette emne

Jeg vil høre om nogle har prøvet at holde eller har været til Bryllup i Skovhuset i Fårvang?

Vi overvejer at holde vores bryllupsfest der, da vi ønsker et sted i nærheden af Silkeborg, og et sted det er muligt at selv medbringe drikkevarer.

Ønsker gerne ris og ros fra stedet hvis nogle kender til det.

Eller evt har andre alternative hvor man kan holde en fest nær Silkeborg og selv må medbringe drikkevarer.

Håber I kan hjælpe.

:-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har lavet en del jobs i Skovhuset og det er et fedt sted: Det er relativt nyt, dejlig højt til loftet, lyst og venligt, pænt stort... tjah hvad kan man ellers sige om et forsamlingshus...

Det går I i hvert fald ikke fejl af :(

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vores bryllupsfest den 26. juni skal holdes derude, så jeg har lidt svært ved at fortælle om selve festen endnu. Men indtil nu synes jeg helt klart vi har fået en super behandling af på Skovhusets bestyrelse og Svostrup Kro som har køkkenet derude.

Jeg har i hvert fald ingen bekymringer ved at holde festen der. Og har hørt fra en bekendt at deres bryllup derude var helt fantastisk :(

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja nu er jeg jo blevet gift og vi holdte jo festen derude....

Synes lokalerne er helt fine - i hvert fald sammenlignet med mange andre forsamlingshuse.

Vi havde en super fest derude. Personalet vi havde passede ind i festens ånd og fangede hurtigt gæsternes humør, jokes osv. Der var dog enkelte smuttere med ikke noget som vi som brudepar lagde mærke til.

Vi kunne helt klart godt finde på at bruge Skovhuset igen, hvis vi skulle holde en større fest

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu har vi så været ude og kigge på det, og må sige at jeg er imponeret..! Det klinger ikke af forsamlingshus, og kan godt lide muligheden med flere sale.

Er glad for at høre i havde en god fest, for vi har nemlig reserveret det til den 10 sep 2011.

Tusind tak for lidt info fra nogen der har prøvet det af :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer