Jimmi og Ditte

Brudebuketten bagefter....

15 indlæg i dette emne

Hej Piger...

Jeg skal lige høre jeres mening...

Min mand mistede sin storesøster på tragisk vis her i februar. Hun snakkede rigitg tit om, hvor meget hun ønskede, at vi en dag skulle giftes... Det skal vi jo så nu her til februar, hvilket hun desværre ikke kommer til at opleve (måske fra en sky, man har da lov at håbe).

Nå pointet var, jeg har gået og funderet på, at spørge min mand om vi ikke sammen skulle tage ud til hendes grav dagen efter vores store dag, og sætte min brudebuket til hende.

Hvad siger I er det en go idé?

Ditte

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes, at det er en rigtig god ide!

Vi lagde min brudebuket på min mands bedstefar og mormors grav - han var rigtig tæt med dem. Desværre nåede jeg aldrig at møde dem. Det var en følsom situation at stå der, men det var det rigtige for ham/os. Desuden blev min svigermor også meget glad for det, da hun så det.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg syntes det er en fantastisk ide !

Jeg gør det samme med min, eller ihvertfald halvdelen af den...

Jeg får lavet min buket så smart så den er 2 i en... den skal være omvendt dråbe formet, får det lavet i 2 halve, så den ene kan komme på min mormors grav,

og den anden kan blive tørret og sat i ramme til evigt minde..

Så SUPER ide :cheerleader3::cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes det er en rigtig smuk tanke at gøre det. Og jeg tror din mand vil blive glad og rørt over det.

Vi lægger min brudebuket på min farmors grav, da hun betød/betyder mig for mig. Og så ville jeg gerne have nogle af blomsterne på min venindes grav - mistede hende i en bilulykke for 1½ år siden. Og så kommer der nogle på min mands morfars grav. Da jeg spurgte ham om vi ikke skulle gøre det, blev han helt rørt, han havde slet ikke tænkt over det. han havde kun tænkte at min brudebuket skulle ned på min farmors grav, så han blev rigtig glad.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi gjorte det samme. Min buket ligger i dag på min mands morfars grav. Nåde desvære aldrig at møde ham men han betød bare så meget for Jesper.

Jesper blev rigtig glad da jeg fortalte ham at jeg havde tænkt mig at den skulle ligge der. Det samme gjorte min svigermor og svigermormor.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Rigtig god ide.

Min brudebuket vil blive lagt op på Thomas's mors grav. Hende mistede vi desværre sidste år, hun tabte kampen til kræften efter 7 ugers intens kamp.

Eller det vil sige der vil blive lavet 2 buketter der minder ufatteligt meget om hinanden og den ene vil blive lagt umiddelbart efter vielsen..

Marianne

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer