Meggers

Brian Og Mette - 9. juli 2011

3,332 indlæg i dette emne

Velkommen hjem :balloon:

Håber i har haft en kanon bryllupsrejse og håber meget at du vil fortælle meget mere om den og med en masse billeder :biggrin: Vi skal jo selv derned til november på bryllupsrejse, så er nysgerrig :bunny_4:

Jeg skal nok skrive et par indlæg om det, når jeg når til det i beretningen, men vil da i hvert fald lige sige: GLÆD JER!!!! Eeeeeeeeeelsker Thailand!!! Var det også Phuket, I skulle til, eller hvordan var det? :)

Ja, det er også Phuket vi skal til. Byen hedder Karon Beach :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen hjem :balloon:

Håber i har haft en kanon bryllupsrejse og håber meget at du vil fortælle meget mere om den og med en masse billeder :biggrin: Vi skal jo selv derned til november på bryllupsrejse, så er nysgerrig :bunny_4:

Jeg skal nok skrive et par indlæg om det, når jeg når til det i beretningen, men vil da i hvert fald lige sige: GLÆD JER!!!! Eeeeeeeeeelsker Thailand!!! Var det også Phuket, I skulle til, eller hvordan var det? :)

Ja, det er også Phuket vi skal til. Byen hedder Karon Beach :-)

Det tror jeg bestemt at I bliver glade for! :thumbsupsmileyanim: Vi boede i Kata, som er naboby til Karon, så vi kørte igennem byen mange gange og gik også en enkelt dag til den. Vores indtryk var at Kata (syd for Karon) er sådan meget "stille og rolig" mens Patong (nord for Karon) er meget fest og farver, og så at Karon er en god blanding, hvor man kan slappe af og gå i fred, men også nemt kan komme hen "hvor der sker noget".

Og det vrimler med overdådige lækre hoteller og smukke strande overalt på Phuket, så jeg er sikker på, at I kommer til at bo et lækkert sted! Stort set alt, hvad vi så lå også nord for Kata, dvs. I kommer til at bo tættere på alting end vi gjorde = billigere og hurtigere transport (selvom transport nu generelt er billigt der)

Jeg vil dog sige, at det virkede som om at markedsting var lidt dyrere i Karon end i Kata (dog stadig meget billigere end i Danmark). Eksempelvis købte jeg en masse strandkjoler dernede og i Kata betalte jeg mellem 200 og 300 baht (svarende til ca. 36-55 kr) mens de i Karon ville have 500-600 baht (altså 90-110 kr). Så hvis I skal shoppe, så vil jeg nok anbefale at I enten tager til Kata eller endnu bedre: til weekendmarked i Phuket city, det er MEGET billigere. (Eller også, så tag i storcenteret Central Festival i Phuket city. Det er meget dyrere end på marked, men stadig billigere end i Danmark, og så er det kvalitetsvarer. De der markedskjoler går i stykker, bare man kigger ondt på dem).

Eeeej, jeg ville ønske at vi skulle afsted igen! :a1221: Der er så smukt og folk er skidesøde og alt (bortset fra solcreme og slik!) er billigt. :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ihhhh velkommen hjem!!!!!

Nu må du altså ikke vente længere med den beretning...!! Bryllups-basta!

Hvor ser det bare lækkert ud i Thailand - hvordan var vejret? Var der ikke noget om, at du havde været nervøs for regnvejr?

Tak :) Hehe, og jeg er startet en lille bitte smule på beretningen nu :)

Vejret var dejligt. Det regnede da engang imellem, men det var slet ikke så slemt, som jeg nogle gange frygtede. Det var kun træls én dag. Der ØSEDE det ned, og det var lige den dag, hvor vi var på junglevandring og hvor guiden sagde, at der ville have været gode odds for at se aber, HVIS der havde været tørvejr (y) Men vi så aber andre dage :wink: Og udover den dag, så var der vist kun 2 dage, hvor det regnede hele dagen, og det var sådan noget ret mild regn, der egentlig bare var forfriskende i varmen, og så var der vel en tre gange, hvor det HAMREDE ned med regn, men kun i en times tid, og så kunne man jo lige hoppe op af poolen der og så gå ind og få noget at spise et sted :wink: Jeg ville ikke betænke mig over at tage til Thailand i "regntiden" en anden gang i hvert fald :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihhhh velkommen hjem!!!!!

Nu må du altså ikke vente længere med den beretning...!! Bryllups-basta!

Hvor ser det bare lækkert ud i Thailand - hvordan var vejret? Var der ikke noget om, at du havde været nervøs for regnvejr?

Tak :) Hehe, og jeg er startet en lille bitte smule på beretningen nu :)

Vejret var dejligt. Det regnede da engang imellem, men det var slet ikke så slemt, som jeg nogle gange frygtede. Det var kun træls én dag. Der ØSEDE det ned, og det var lige den dag, hvor vi var på junglevandring og hvor guiden sagde, at der ville have været gode odds for at se aber, HVIS der havde været tørvejr (y) Men vi så aber andre dage :wink: Og udover den dag, så var der vist kun 2 dage, hvor det regnede hele dagen, og det var sådan noget ret mild regn, der egentlig bare var forfriskende i varmen, og så var der vel en tre gange, hvor det HAMREDE ned med regn, men kun i en times tid, og så kunne man jo lige hoppe op af poolen der og så gå ind og få noget at spise et sted :wink: Jeg ville ikke betænke mig over at tage til Thailand i "regntiden" en anden gang i hvert fald :)

Årh det er godt at høre - har tænkt meget på dig, når det har regnet herhjemme :)

Håber du når mere af din beretning, inden jeg "står af" og først vender tilbage efter vores bryllup....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej søde søde Mette :)

Hvor er det dejligt, at komme hjem fra ferie og læse om jeres fantastiske bryllup :) Eller dagene op til, indtil videre. Har tænkt rigtig meget på dig, og ærget mig MEGET over, at jeg ikke kunne komme til globryllup.

Glæder mig super meget til at høre, om resten af jeres fantastiske dag!

Knus

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Velkommen hjem søde Mette :denmarkflag: Dejligt I havde en god tur....håber dog i har taget en lille smule solskin med til dk....kunne være dejligt :loveflag:

Er altså ved at gå til i spænding! GLÆDER mig til billeder og beretning! :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3:

Redigeret af Irene Frederiksen
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer