Meggers

Brian Og Mette - 9. juli 2011

3,332 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Kæmpe stort tillykke Mette!! Du bliver bare så smuk og ved ikke, hvordan vejret er hos Jer, men her i KBH området er det høj solskin :cheerleader3: Glæder mig rigtig meget til at læse din beretning og endnu engang STORT TILLYKKE :balloon:

0

Del dette indlæg

Sødeste Mette.. :)

Det her kommer nok til at se rodet ud, når det bliver skrevet på min telefon (kan være jeg lige når hjem og får redigeret det pænt inden du når at læse det).

I skal begge (men mest dig selvfølgelig) have et kæmpe stort tillykke her på jeres helt fantastiske dag.. Håber at alt er gået efter planen indtil videre, og at i bare hygger jer og fester på livet løs helt til den lyse morgen.. Det er fantastisk at have kunnet følge med i din planlægning, og håber da helt sikkert at du vil blive ved med at støtte os andre herinde videre i vores planlægning..

Kan i have en fantastisk tur til Thailand, glæder mig rigtig meget til din beretning når i kommer hjem.. Kæmpe stort knus og kram og store smil helt op til ørene.. :)

Redigeret af Kimse&Pixie
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Tænk at du nu er frue :loveboard:

Stort tillykke med dagen igår! ()()

Jeg sendte mange tanker og håber I havde en fantastisk dag, og alt alle dine projekter gik op i en større enhed.

Og jeg er ikke mindst spændt på at høre hvad Brian sagde til morgengaven :loveflag: (og hvad du fik i morgengave?!)

Og om han giver lov til at du må dele med dine zillaer :rolleyes:

0

Del dette indlæg

FRU LARSEN SAYS HELLO!!!!

Ihhhh, endnu engang tusind tusind tusind tak for alle jeres søde søde hilsner, piger!!!! Hvor er det bare fantastisk at komme herind og se, at alle I søde dejlige mennesker har tænkt på os!!! :loveboard:

Vi havde en helt igennem PERFEKT dag. Simpelthen verdensklasse, intet mindre!

Lige nu kobler vi af... Vi er SÅ trætte. Vi besluttede at vi ikke "nænnede" at stikke af, og tog derfor hjem som de sidste klokken halv fire... Og da vi ankom til bryllupsnatsstedet (som stadig er hemmeligt :tunge:) skulle der lige pilles 93 hårnåle ud, inden Brian kunne hjælpe mig med at lirke et par elastikker ud, og SÅ kunne vi gå i bad og SÅ kunne vi fuldbyrde ægteskabet ( :badgirl: ) og SÅ kunne vi endelig sove... Og vi fik vel 3 timer... Så er sgu lidt groggy. Men helt oppe i skyerne og får hele tiden nye "Ej, og så var der DET og det var bare SÅ godt"-tanker.

Det var uden tvivl den bedste dag i mit liv. Sidder faktisk og flæber lidt bare nu, hvor jeg skriver det her... :blush:

Og så en "dårlig" nyhed. Brian blev meget glad for boudoirbillederne, men fik også enormt meget ejerfornemmelse og ville gerne have de intime billeder af sin kone for sig selv. Så sorry girls, der bliver ikke vist boudoir-sneakpeak.

Tilgengæld kan I få et par sneak-peaks fra igår. Det er da også meget bedre, ikk'? :wink:

:bearhug:

post-43333-0-59643600-1310303481.jpg

post-43333-0-20264300-1310303491.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

HEJ FRU LARSEN!!! :thumbsupsmileyanim:

WOOP! :cheerleader3: Du ser jo fantastisk ud!!! Wauw en prinsesse der går arm i arm med sin far der!! Er det ikke bare den vildeste følelse at gå op af det gulv?? det synes jeg i hvert fald!!

Og hvor ser i bare super flotte ud sammen, skønt gavebord :D er netop selv i gang med at pakke de sidste gaver ud af kasserne og finde plads til det hele, man blir helt overvældet af alle de gaver :blush:

Glæder mig til meget mere og hav en fantastisk rejse!! er det i morgen i tager afsted??

Hilsen FRU NIELSEN

0

Del dette indlæg

Tak piger!!! :bearhug:

HEJ FRU LARSEN!!! :thumbsupsmileyanim:

WOOP! :cheerleader3: Du ser jo fantastisk ud!!! Wauw en prinsesse der går arm i arm med sin far der!! Er det ikke bare den vildeste følelse at gå op af det gulv?? det synes jeg i hvert fald!!

Og hvor ser i bare super flotte ud sammen, skønt gavebord :D er netop selv i gang med at pakke de sidste gaver ud af kasserne og finde plads til det hele, man blir helt overvældet af alle de gaver :blush:

Glæder mig til meget mere og hav en fantastisk rejse!! er det i morgen i tager afsted??

Hilsen FRU NIELSEN

Det var SÅ vildt op af det gulv! Er ikke helt sikker på om jeg gik, løb eller fløj derop :wink: Men SHIT det var svært at styre tårerne. Prøvede VIRKELIG at smile, men ansigtet insiterede bare på at krølle sig sammen. :blush:

Og ja, det er helt vanvittigt med alle de gaver! Vores står i halvdelen af stuen nu. Kan næsten ikke overskue det... Men min mor havde talt sammen at vi havde fået 10.400 i kontanter/gavekort/checks. Det er jo SINDSSYGT! Juleaften gange 54!

Og det er først tirsdag, vi tager afsted. Uhhhh, jeg glæder mig!!!! :cheerleader3:

Ih hvor ser i skønne ud. Kan se du også kæmpede med tårene op af kirkegulvet... Glæder mig til beretning med masser masser af billeder :) og hvor er det godt han blev glad for billederne. Men havde nu heller ikk forventet andet ;)

Jeg kæmpede MEGET med tårerne, men jeg tror faktisk at min far kæmpede mere :wink: (Eller han gav måske egentlig bare op, haha). Tudet, det blev der i hvert fald! :loveboard:

0

Del dette indlæg

nej det er også først her 15 dage efter vi er ved at komme igennem gavebunken, næsten pinligt haha!

ja det kirkegulv får virkelig følelserne frem!! husker jeg/vi gik meeeget langsomt, men gulvet var også rigtig kort så det var vi ligesom nødt til :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Endnu engang tillykke med dagen i går, jeg er glad for at høre I havde en rigtig god dag :)

Hvor ser du bare smuk ud Mette :heart:

og det var jo den helt rigtige kjole :wink:

Holdt vejret så?? Jeg tænkte på jer da det begynde at regne i Vejle, men her holdt det hurtigt op igen.

---------------------------------------------------------------

5178921e1d4fb9c9.gif

0

Del dette indlæg

Ej hvor er du bare smuk Mette, og sikke et fantastisk gavebord. Glæder mig meget til din beretning. PS håber du har set lykønskningstråden på søsterBK :D

Og så blev du endelig Fru Larsen, og dejlig lykkelig, husker stadig følelsen dagen efter, hvor man bare tuder fordi man er så lykkelig, at man næsten ikke kan rumme det.

0

Del dette indlæg

nej det er også først her 15 dage efter vi er ved at komme igennem gavebunken, næsten pinligt haha!

ja det kirkegulv får virkelig følelserne frem!! husker jeg/vi gik meeeget langsomt, men gulvet var også rigtig kort så det var vi ligesom nødt til :rolleyes:

Ja det er helt vanvittigt. Vores gulv var ret langt, men synes bare lige pludselig at de var væk... Total underligt!

Endnu engang tillykke med dagen i går, jeg er glad for at høre I havde en rigtig god dag :)

Hvor ser du bare smuk ud Mette :heart:

og det var jo den helt rigtige kjole :wink:

Holdt vejret så?? Jeg tænkte på jer da det begynde at regne i Vejle, men her holdt det hurtigt op igen.

---------------------------------------------------------------

5178921e1d4fb9c9.gif

Tusind tak! :kiss: Vejret var simpelthen USANDSYNLIGT heldigt. Det begyndte at dryppe ca. 5 sekunder efter at fotografen havde sagt "Så er vi vist færdige". Så jeg nåede at blive dryppet på (som jo betyder held) OG jeg fik (eller får) de billeder, som jeg ønskede mig så meget af alle gæsterne og i parken! YAY! :thumbsupsmileyanim:

Ej hvor er du bare smuk Mette, og sikke et fantastisk gavebord. Glæder mig meget til din beretning. PS håber du har set lykønskningstråden på søsterBK :D

Og så blev du endelig Fru Larsen, og dejlig lykkelig, husker stadig følelsen dagen efter, hvor man bare tuder fordi man er så lykkelig, at man næsten ikke kan rumme det.

Tusind tak!!!! Jeg havde ikke set lykønskningstråden, men jeg har fundet den nu. Hvor er du bare sød, at have oprettet den :hug:

Og jeg TUDER, det er vist nøgleordet :loveboard:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer