Meggers

Brian Og Mette - 9. juli 2011

3,332 indlæg i dette emne

Ej, jeg holder bare temaerne samlet, tror jeg. :)

Men skulle jeg skubbe brudeundertøjet lidt?

Nøgen - nøgen

Nøgen - nøgen

Rød kjole - rød kjole

brudeundertøj - brudeundertøj

brudeundertøj - brudeundertøj

Moulin rouge - moulin rouge

Casual - casual

Åh, alle de beslutninger! Håber, at jeg "får lov" at vise billederne efter brylluppet, som tak for jeres hjælp :ilovebryllupsklar:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej, nu tager jeg en beslutning og det bliver at holde fast i første indskydelse, som er:

Nøgen - Nøgen

Nøgen - Nøgen

Brudeundertøj - Brudeundertøj

Rød kjole - rød kjole

Moulin Rouge - Moulin Rouge

Casual undertøj - Casual undertøj

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej, nu tager jeg en beslutning og det bliver at holde fast i første indskydelse, som er:

Nøgen - Nøgen

Nøgen - Nøgen

Rød kjole - rød kjole

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Nøgen - Nøgen

Nøgen - Nøgen

Rød kjole - rød kjole

:thumbsupsmileyanim:

Holder også på den sidste du har skrevet! Den virker bedst, synes jeg! Ihh, hvor bliver det spændende at der er så kort tid til :cheerleader3: :cheerleader3:

Dejligt at se, at det ikke virker helt skidt, det jeg har valgt. Sparker lidt mig selv for ikke at have startet med casual og endt med det nøgne... For at "bygge spændingen op". MEN... De nøgne billeder er stilmæssigt meget mere "uskyldige" end de andre, så måske hænger det alligevel godt nok sammen. Og det allersidste billede er et af mine yndlingsbilleder. Og det kan jo ikke være helt skidt at ende med det... Så nu er det bare, som det er, basta BUM!

Og ja, MEGET spændende!! Og nu hvor vi er ved at være derhenne hvor vi snart ikke mangler mere, så kan jeg mærke at jeg faktisk begynder at GLÆDE mig. Det lyder skørt, men har faktisk ikke glædet mig her på det sidste. Har nærmest ikke kunne rumme det. Men nu begynder det lige så stille at komme. :7himmel:

0

Del dette indlæg

Holder også på den sidste du har skrevet! Den virker bedst, synes jeg! Ihh, hvor bliver det spændende at der er så kort tid til :cheerleader3: :cheerleader3:

Dejligt at se, at det ikke virker helt skidt, det jeg har valgt. Sparker lidt mig selv for ikke at have startet med casual og endt med det nøgne... For at "bygge spændingen op". MEN... De nøgne billeder er stilmæssigt meget mere "uskyldige" end de andre, så måske hænger det alligevel godt nok sammen. Og det allersidste billede er et af mine yndlingsbilleder. Og det kan jo ikke være helt skidt at ende med det... Så nu er det bare, som det er, basta BUM!

Og ja, MEGET spændende!! Og nu hvor vi er ved at være derhenne hvor vi snart ikke mangler mere, så kan jeg mærke at jeg faktisk begynder at GLÆDE mig. Det lyder skørt, men har faktisk ikke glædet mig her på det sidste. Har nærmest ikke kunne rumme det. Men nu begynder det lige så stille at komme. :7himmel:

Ja, kan godt forstå dig - jeg har "heldigvis" en masse alene aftener, for htb skal arbejde og er kun hjemme i weekenderne! Så jeg kan nå at lave det meste DIY. Skal bare lige have købt det sidste papir til de forskellige ting og lavet det færdigt!

Er sikker på det er super, at begynde med lidt nøgenhed, så tænker han på hvad der kommer næst og bliver overrasket over alle de næste sexede og sjove billeder :bunny_4:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Ja, kan godt forstå dig - jeg har "heldigvis" en masse alene aftener, for htb skal arbejde og er kun hjemme i weekenderne! Så jeg kan nå at lave det meste DIY. Skal bare lige have købt det sidste papir til de forskellige ting og lavet det færdigt!

Er sikker på det er super, at begynde med lidt nøgenhed, så tænker han på hvad der kommer næst og bliver overrasket over alle de næste sexede og sjove billeder :bunny_4:

Ih, jeg håber, at du har ret :)

Åh Mette!

Jeg glæder mig bare såååå meget til at se det færdige resultat :cheerleader3:

---------------------------------------------------------------

5178921e1d4fb9c9.gif

Jeg håber også virkelig, vi får lov at se dem - det er jo bare os ;)

Jeg håber også virkelig, vi får lov at se dem - det er jo bare os ;)

enig! vil også gerne se det fine resultat :)

Hehehehe, I fedter godt :wink: Kom også til at fortælle min mor, at jeg fik taget billederne (hvilket jeg fortryder lidt nu :pokey:) og så ville hun også se. :blink: Men nu er albummet pakket ned, så ingen billeder. Har faktisk heller ikke rigtig lyst til at min mor skal se dem :unsure: Men vil gerne vise jer dem, HVIS Brian synes det er 100% ok... :) Jeg tvivler dog lidt på, at han vil dele. :blush:

Iiiiiih Mette så er det jo lige om snart, at du skal giftes :cheerleader3: Glæder mig helt vildt til din beretning :loveboard:

Hvor er du sød! :kiss: Og ja, det er meget meget snart nu!!!! :loveboard:

0

Del dette indlæg

Er vi virkelig færdige og helt klar nu? :unsure:

Er lige kommet hjem fra min mor af. Vi har hentet kjolen (og tjekket den grundigt, synes jeg), hængt den pænt op, og flyttet alt mit brudehabengut + taske til bryllupsnat + paraply ud til hende.

Og jeg kom hjem til dette:

post-43333-0-78766500-1309985243.jpg

Brian har simpelthen samlet alle 75 kirkehæfter, mens jeg har været væk! :heart:

Jeg mangler at få fat på organisten for at få et kontonummer at overføre penge til solisten til (har ringet og skrevet, men uden held...), men ellers tror jeg at vi er færdige...

Alt til Sohngaardsholm er afleveret og detaljerne aftalt

Musikerne er betalt og de sidste detaljer ordnet

Alt ved mit look er ordnet (bortset fra negle - de bliver ordnet på fredag)

Vi har snakket med fotografer

Alt til kirken (pånær den dumme organist :pokey: er der styr på)

Er vi virkelig færdige mon???? :unsure:

1

Del dette indlæg

Annonce ♥

eeeeej det lyder da til at I har super meget styr på det! Jeg havde et lille møde med min toastmaster i dag hvor han så min brudekjole (som er i riiiiiiigtig mange dele endnu) og han blev næsten bange! ;) "tror du at du kan nå det ?? " Men i forhold til din indlæg fra sidste uge, så hååååååber jeg på at onsdag aften om en uge er jeg bare total overskudsagtig som dig og glæder mig bare til den store dag :D : D :D Hygg jer imorgen, så snart skal I vise alle jeres DIY projekter frem og det bliver skønt! :D

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej, er det ikke en vildt underlig følelse at stå der efter såååå lang tid - og så være klar og bare vente?

Iiiiih tænk, at nu er det lige om lidt :cheerleader3:

Hehe, nej det er faktisk slet ikke underligt... Bare dejligt :7himmel: Og faktisk helt naturligt. Som I "Arh, nu er alt hurlumhejet overstået, nu er der kun det gode tilbage". Tog også mig selv i tidligere idag, at gå "som om jeg havde kjolen på" (altså ekstra rank og med hovedet løftet og piller lidt ved et skørt, som så ikke eksisterer på shorts...) og med det største smil - De andre kunder i Føtex må have tænkt, at jeg var total idiot. :tunge::rolleyes:

eeeeej det lyder da til at I har super meget styr på det! Jeg havde et lille møde med min toastmaster i dag hvor han så min brudekjole (som er i riiiiiiigtig mange dele endnu) og han blev næsten bange! ;) "tror du at du kan nå det ?? " Men i forhold til din indlæg fra sidste uge, så hååååååber jeg på at onsdag aften om en uge er jeg bare total overskudsagtig som dig og glæder mig bare til den store dag :D : D :D Hygg jer imorgen, så snart skal I vise alle jeres DIY projekter frem og det bliver skønt! :D

Det skal nok gå, det er jeg HELT sikker på! :hug: Og ja, i sidste uge var jeg HELT nede i kulkælderen... Men nu synes jeg faktisk der er styr på det. Har endda rimelig meget ro i maven. :)

Ihhhh hvor er det altså bare tæt på - på den gode måde.

Hvor lyder det bare til at blive en fantastisk hyggelig dag imorgen :)

Er du da bare vimmer, hvor jeg dog glæder mig til din beretning!!! :balloons:

Ih, jeg bliver så glad, når I glæder jer til min beretning :blush: Håber jeg kan få skrevet og vist noget spændende så :wink: Tror I hvert fald at det bliver en skøn dag! Og ja, imorgen bliver også dejlig. Glæder mig til bare at gå og kigge på dyrene og grine af alle Brians kommentarer. :)

SNYD!!! Jeg vil også være færdig.. *suk* men får vist endnu en travl dag imorgen.

:hug: Du har jo også gang i EN HEL DEL flere superfede DIY-projekter end mig. Dit hårde slid betaler sig i den sidste ende og du skal nok nå det! :bearhug:

0

Del dette indlæg

Hov, jeg har da lidt flere ting at fortælle... :)

Har købt mig en såkaldt "bryllupsparfume", altså en duft særligt til lejligheden. Det blev "White Diamonds" fra Elisabeth Arden/Elisabeth Taylor. Dels fordi jeg synes navnet var rammende, og dels fordi det er den eneste parfume, som Brian sådan VIRKELIG har reageret på. Har ikke haft en i laaaaaang tid, men kan stadig tydeligt huske første dag, jeg havde den på, og Brian gik helt forundret rundt i stuen "Hvad er det der dufter så godt?". Så jeg håber, at duften vil vække noget på lørdag også. Og så er det forøvrigt en fantastisk parfume-facon til at have i håndtasken :wink:

Og så har vi bestilt bord på Mortens Kro (Ham der, der også har været tv-kok på 24nordjyske) til vores 1 måneds bryllupsdag. :7himmel:

0

Del dette indlæg

åååh så kommer det tæt på når I allerede er klar!! SKØNT!

Jamen... Det tror jeg, at vi er... Har vi mon glemt noget? :unsure: Synes jeg har tjekket alle lister... Kan ikke komme efter, hvad vi skulle mangle... :) Tror sgu vi ER klar :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer