Meggers

Brian Og Mette - 9. juli 2011

3,332 posts in this topic

GODT det lykkedes med billederne!!! Tjekkede vejrudsigten via mandens iphone 1000 gange i går for at se om vejret holdte!! det var sindssygt godt i Sverige så prøvede at sende så mange solstråler som overhopvedet muligt mod Aalborg :)

0

Annonce ♥

Hvor er du smuk :loveboard: Dejligt at høre, at I har haft en skøn dag. Glæder mig helt vildt til din beretning.

Tak, det bliver jeg jo aldrig træt af at høre :blush:

GODT det lykkedes med billederne!!! Tjekkede vejrudsigten via mandens iphone 1000 gange i går for at se om vejret holdte!! det var sindssygt godt i Sverige så prøvede at sende så mange solstråler som overhopvedet muligt mod Aalborg :)

Og det virkede!!!! Al jeres positive energi, dine svenske solstråler, at Kristina nuppede noget af regnen, at negledamen dansede soldans... Det fik alt sammen skubbet regnen frem til der hvor vi alligevel sad indenfor. YAY! (Mangler altså den smiley fra babyklar, der springer og danser med hjerter omkring sig!!)

0

Mange gange tillykke med igår Mette :denmarkflag: :denmarkflag: :denmarkflag: :denmarkflag:

Og hvor så du fin ud :thumbsupsmileyanim: Men hov, her går man og forbereder sig på en Meggers med håret nede, men næ... det var sørme oppe! Nu har jeg jo heller ikke liiige fulgt med den sidste tid, sorry.

Glæder mig til at se mere :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Det var godt at høre at vejret ikke var så slemt og I fik de billedere I gerne ville have.

Jeg glæder mig til at se flere.

Det er jo noget helt andet at se billeder fra de bryllupper hvor man har fuldt med i planlægningen.

---------------------------------------------------------------

5178921e1d4fb9c9.gif

0

Annonce ♥

Hejsa

Hvor ser du vidunderlig ud, sikke du stråler... Og turen end af kirkegulvet? Den kan ikke beskrives med ord; jeg kan godt huske den dag sidste sommer hi hi. Det er den smukkeste kirke og den sødeste præst. Endnu engang tillykke og glæder mig til din beretning og BILLEDER :thumbsupsmileyanim:

Kramz fra Lone

Edited by lone2103
0

nå ja forresten, Mette hiv lige Brian herhen!! det her er til ham!

Kære sødeste sødeste Brian

PLEASE PLEASE PLEASE PLEASE må vi ikke se hvor HOT din kone er, vi har glædet os SÅ længe!! PLEASE PLEASE PLEASE. Bare et ENKELT billede, og du er den sødeste Brian jeg kender!! BARE 5 minutters sneak peak... PLEASE PLEASE PLEASE :rolleyes:

1

Annonce ♥

Ih jeg måtte også lige herind at lure - for at se om der lå flere billeder herinde end på babyklar :)

Hvor var I fine :thumbsupsmileyanim:

Endnu en gang tillykke med ()() Fru Larsen ()()

Edited by Nitzen1987
0

Annonce ♥

ej men altså: Hvor var du dog en smuk smuk smuk brud :):loveflag::loveflag::loveflag:

Og jeg elsker bare det billede af dig og din far - hvor er det skønt og rart at høre, at I fik jeres bryllupsdag helt som I ville have den :) Tænkte på dig MANGE gange i går :) FanataaaastisK!

Glæder mig til at læse beretning, når vi når så langt :):kiss:

0

Igen igen, tak tak tak piger!!!! :)

Han er hverken til at hugge eller stikke i, ham min mand, men I kan få et ris-billede :wink:

post-43333-0-82986600-1310321106.jpg

Vi fik MANGE ris. Da jeg fik kjolen af om natten, havde jeg sådan en fin "rende" af ris omkring maven. Der var ris udover HELE gulvet, da jeg blev løsnet :tunge:

0

Annonce ♥

Hej Mette

Jeg var slet ikke på BK de sidste to dage før vores bryllup(per) så jeg fik ikke ønsket dig tillykke med brylluppet..

Så et forsinket TILLYKKE får du hermed!

I så absolut fantastiske ud!! Og det lyder til at I også havde en dejlig dag :thumbsupsmileyanim:

Knus

Louise

0

Et forsinket tillykke med i går - hvor er I flotte! Jeg kan sagtens forstå at din mand får 'ejerfornemmelser' over sin morgengave - super med sneak peak af bryllupsbilleder istedet :cheerleader3:

Nyd hvedebrødsdagene.

KH Camilla

0