Meggers

Brian Og Mette - 9. juli 2011

3,332 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hey Mette

Tak fordi vi har måtte følge din planlægning, har været noget af en rusjebanetur med masser af svære beslutninger og op- og nedture, men det har været fantastisk og inspirerende. :hug:

Er sikker på I får en helt fantastisk dag imorgen, og en vidunderlig aften - glæder mig så meget til at høre om din bryllupsdag.

Hav en dejlig sidste dag som frøken, nyd morgenen når du skal gøre dig klar, og gi den gas om aftenen :tunge:

Vil tænke på dig imorgen, når du skal op ad kirkegulvet..

Stort tillykke med bryllupsdagen imorgen :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Kære Mette

Så er et i morgen :cheerleader3: Det har været en kæmpe fornøjelse at følge dig i din planlægning - og jeg GLÆDER mig til at høre om og se, hvordan det hele går op i en højere enhed i morgen. NYD dagen - det bliver helt fantastisk :thumbsupsmileyanim:

Kh Camilla

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kære søde Meggers.

Kan I nu have en helt vidunderlig dag i morgen. Jeg er sikker på at du vil se fantastisk ud og at al den forberedelse og planlægning vil bære frugt, og jeres gæster får en fantastisk fest.

Klem fra Lena

0

Del dette indlæg

Kære Mette!

Så er det i morgen det sker, dagen du har ventet på meget meget længe. Jeg har nydt at følge med i din/jeres planlægning, og den har godt nok været spændende. Især perioden med kjolepanikken, men det var godt du fandt den helt perfekte kjole :c166:

Jeg glæder mig rigtig meget til at høre om jeres dag, og selvfølgelig at se billeder :)

I må have en helt fantastisk dag i morgen, hus at nyde hvert minut. Jeg har hørt dagen er over alt for hurtigt.

Held og lykke her fra :hug:

Knus

Charlotte

---------------------------------------------------------------

5178921e1d4fb9c9.gif

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Søde søde søde Mette :) Jeg vil også benytte mig af fredagen til at ønske dig et sjovt, kærligt, dejligt, fantastisk, uovertruffent, fabelagtigt, hjertevarmt, vildt, smukt og fortryllende bryllup i morgen loveflag.gif Jeg håber, at jeres dag bliver everything and more og GLÆDER mig til at høre mere om den, når I engang er kommet hjem fra jeres bryllupsrejse heart.gif

Det har været helt fantastisk at følge dig og din bryllupsplanlægning, og det er næsten helt trist, at man ikke skal høre om flere overvejelser og tvivlsspørgsmål fra din side :) Håber du bliver herinde på dette fine forum..

mange knus, kram og kærlige hilsener bearhug.gif

0

Del dette indlæg

Søde søde søde Mette :) Jeg vil også benytte mig af fredagen til at ønske dig et sjovt, kærligt, dejligt, fantastisk, uovertruffent, fabelagtigt, hjertevarmt, vildt, smukt og fortryllende bryllup i morgen loveflag.gif Jeg håber, at jeres dag bliver everything and more og GLÆDER mig til at høre mere om den, når I engang er kommet hjem fra jeres bryllupsrejse heart.gif

Det har været helt fantastisk at følge dig og din bryllupsplanlægning, og det er næsten helt trist, at man ikke skal høre om flere overvejelser og tvivlsspørgsmål fra din side :) Håber du bliver herinde på dette fine forum..

mange knus, kram og kærlige hilsener bearhug.gif

Kæreste Mette,

Jeg skal gøre det meget kort: Tilslutter mig helt ovenstående :loveboard:

Solskinstanker fra Rikke Marie

0

Del dette indlæg

Kære Mette

:balloons: Kæmpestort tillykke med jeres bryllupsdag i morgen :balloons:

Jeg er sikker på, at I får den bedste dag nogensinde og at alle jeres gæster bliver vildt imponerede over alt det du har planlagt ned til mindste detalje.

Hvis det skulle regne lidt, så skal du bare glæde dig over, at det giver de smukkeste billeder :cheerleader3:

Jeg vil tænke på dig, og det er jeg sikker på at hele resten af BK også vil gøre!!!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tuuuuuuuuuuuuuusind TAK for alle jeres søde hilsner, allerede piger! :ilovebryllupsklar::bearhug:

Bliver virkelig rørt over jer. :blush:

Klokken lidt over tolv tog Brian og jeg vores sidste billede sammen som "kun kærester" efterfulgt af en tårevædet afsked. Så sad jeg og småtudede i bussen på vej ind og få lavet negle (de er blevet fiiiiiiine!) og så ind og besøge min far (som bare OVERHOVEDET ikke kunne tie stille med de sang han havde lavet på trods af at jeg virkelig mange gange prøvede at stoppe ham. :tunge: Det skal jo være en overraskelse, for filan! :tunge:).

Så tog jeg hjem til min mor, og her sidder jeg så i nattøj nu. :) Hun har pudset mine gamle og lånte smykker til imorgen, vi har aftalt at hun hjælper mig med at få sat rivesløret på imorgen aften, så jeg ikke behøver ødelægge mit smukke slør :blush:

Lige nu ordner hun sine negle, mens jeg sidder her. :)

Brian er taget op til sin mor. Og inden han tog derop købte han lige tyve paraplyer. Så vi skal nok få vores billeder imorgen, uanset vejret :wink:

0

Del dette indlæg

Tuuuuuuuuuuuuuusind TAK for alle jeres søde hilsner, allerede piger! :ilovebryllupsklar::bearhug:

Bliver virkelig rørt over jer. :blush:

Klokken lidt over tolv tog Brian og jeg vores sidste billede sammen som "kun kærester" efterfulgt af en tårevædet afsked. Så sad jeg og småtudede i bussen på vej ind og få lavet negle (de er blevet fiiiiiiine!) og så ind og besøge min far (som bare OVERHOVEDET ikke kunne tie stille med de sang han havde lavet på trods af at jeg virkelig mange gange prøvede at stoppe ham. :tunge: Det skal jo være en overraskelse, for filan! :tunge:).

Så tog jeg hjem til min mor, og her sidder jeg så i nattøj nu. :) Hun har pudset mine gamle og lånte smykker til imorgen, vi har aftalt at hun hjælper mig med at få sat rivesløret på imorgen aften, så jeg ikke behøver ødelægge mit smukke slør :blush:

Lige nu ordner hun sine negle, mens jeg sidder her. :)

Brian er taget op til sin mor. Og inden han tog derop købte han lige tyve paraplyer. Så vi skal nok få vores billeder imorgen, uanset vejret :wink:

".....og de levede lykkeligt til deres dages ende" :balloons:

0

Del dette indlæg

Hej søde Mette..... Måtte da lige en tur herind forbi for at ønske jer den dejligste dag i morgen!! :loveboard:

Åhhh.... Bare det var mig (altså mit bryllup om igen, med samme mand :lol: )

Jeg vil tænke på jer i morgen, og ihh hvor jeg glæder mig til at se billeder og høre beretning!!!

Sender mange tanker og :hug: jeres vej.......

Sov godt frøken Mette :wink:

Redigeret af TroldeMor.
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg når måske ikke forbi BK i morgen inden vi kører til Sverige så

:toot:()() KÆMPE TILLYKKE MED DAGEN!!! :denmarkflag::balloon:

Wauw hvor har vi fulgt hinanden længe, og delt sorger, glæder, frustrationer og alt muligt andet :) og nu er det din tur! Glæder mig sådan på dine vejne, det er bare en fantastisk oplevelse, det lover jeg ;)

Krydser alt hvad jeg kan på at verjet opfører sig lidt pænt i morgen i Aalborg!! men tror nu også en paraply billede af alle gæsterne kunne blive super fedt :)

Og hav en FANTASTISK tur til Thailand!! nyd hinanden :):bed:

0

Del dette indlæg

Tillykke tillykke med dagen i morgen! Jeg er sikker på at med jeres fælles indsats og jeres store kærlighed kan det ikke blive andet end perfekt. :loveflag: Glæder mig allerede til at se din beretning!

Ha en absolut fantastisk dag i morgen! :bestwishes:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og her kommer det så: Mit sidste indlæg som frøken. :)

Jeg kan SLET ikke forstå eller mærke at jeg har været herinde i over 1½ år!!! Det er jo vildt... Men jeg har været SÅ glad for at være her, og for alle jer dejlige kvinder! Vores bryllup har helt sikkert fået nogle ekstra fine detaljer pga. al den inspiration, jeg har suget til mig fra alle jer, og der er nok også sparet nogle penge (og brugt en hel del ekstra på andre ting :badgirl: )

Jeg kan slet ikke forestille mig et tidspunkt, hvor jeg helt slipper BK, men nu er det altså sidste dag, som bryllupsplanlægger. :wink:

Er faktisk helt rolig, ingen vilde nerver eller noget. Er endda træt, og tror faktisk at jeg kan sove i nat (yay!). Men jeg glæder mig helt vildt!!! Og jeg glæder mig til at vise jer tonsvis af billeder og fortælle! :)

Tusind tak piger, for al jeres støtte, hjælp, humor, inspiration, fordi I er som I er, fordi I gør BK til hvad det er, og fordi I har fulgt mig og hjulpet mig frem til mit drømmebryllup. :kiss::bearhug:

Vi ses på den anden side!!! ()()

1

Del dette indlæg

Og her kommer det så: Mit sidste indlæg som frøken. :)

Jeg kan SLET ikke forstå eller mærke at jeg har været herinde i over 1½ år!!! Det er jo vildt... Men jeg har været SÅ glad for at være her, og for alle jer dejlige kvinder! Vores bryllup har helt sikkert fået nogle ekstra fine detaljer pga. al den inspiration, jeg har suget til mig fra alle jer, og der er nok også sparet nogle penge (og brugt en hel del ekstra på andre ting :badgirl: )

Jeg kan slet ikke forestille mig et tidspunkt, hvor jeg helt slipper BK, men nu er det altså sidste dag, som bryllupsplanlægger. :wink:

Er faktisk helt rolig, ingen vilde nerver eller noget. Er endda træt, og tror faktisk at jeg kan sove i nat (yay!). Men jeg glæder mig helt vildt!!! Og jeg glæder mig til at vise jer tonsvis af billeder og fortælle! :)

Tusind tak piger, for al jeres støtte, hjælp, humor, inspiration, fordi I er som I er, fordi I gør BK til hvad det er, og fordi I har fulgt mig og hjulpet mig frem til mit drømmebryllup. :kiss::bearhug:

Vi ses på den anden side!!! ()()

Århh hvor er du altså bare sød!!

I får en helt fantastisk dag imorgen, det ved jeg! :) Jeg stiller mig udenfor i haven og tager alt regnvejret, så I kan gå fri :)

Knuuuusss :hug:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer