Meggers

Brian Og Mette - 9. juli 2011

3,332 indlæg i dette emne

Annonce ♥

De favour boxes er bare såååå flotte, bliver helt misundelig! :)

Det er helt vildt som I rykker! Er sikker på I vil få adskillelige komplimenter fra gæsterne om alt den umage I har gjort, for at give dem en fantastisk oplevelse :respekt:

0

Del dette indlæg

Jeg synes du mangler mini-muh i poserne!!

Har i fundet en til at synge??

HAHA minimuh!!!! Findes de stadig?! :tunge: Overvejede faktisk et kinderæg, fandt nogle med prinsessefigurer og "biler"-figurer... Synes bare det chokolade er så vammelt. Men det er jo selvfølgelig ikke sikkert at ungerne synes det :unsure:

Vores organist har fundet en sanger, det er mest prisen der får os til at tøve lidt... :tunge:

Jep Det gør de!! :D

OG!!! I skal da tage den sanger! Vil i kunne NØJES med det andet??

0

Del dette indlæg

Hvor er det nogle geniale ting du har fået lavet..!! Super med en mand der hjælper til med det kreative :cheerleader3:

Tak! Og det er sgu nok efterhånden næsten Brian, der har en W2B, der hjælper lidt til :blush: Ej, jeg laver sgu også noget. Men hold fast, hvor den mand rykker! :heart:

Hihi sådan en samtale ku jeg også have haft med min mormor :rolleyes: Lad os håbe at hun dukker op de rigtige steder :wink:

Det håber jeg sørme... :rolleyes: Ej, jeg har puffet til min mor, så håber lidt at nogen tager lille grandmoster under armen og sørger for at hun kommer ind i kirken. Selvom jeg SÅ godt kan se det for mig, at hun ankommer præcis samme tid som mig og min far, mens alle andre er inde i kirken - og ikke helt fanger at hun altså skal gå IND og at vi så kan stå og kramme og snakke BAGEFTER :griner:-

De favour boxes er bare såååå flotte, bliver helt misundelig! :)Det er helt vildt som I rykker! Er sikker på I vil få adskillelige komplimenter fra gæsterne om alt den umage I har gjort, for at give dem en fantastisk oplevelse :respekt:

Taaaaak :kiss: Håber, at gæsterne bliver glade :) Ville godt have haft noget mere interessant i boksene, men det går nok. Tilgengæld synes jeg selv at vores toiletkurv indeholder alt hvad man kunne mangle, så det skulle ikke være DET der afholdt folk fra at feste :wink:

Jeg synes du mangler mini-muh i poserne!!Har i fundet en til at synge??
HAHA minimuh!!!! Findes de stadig?! :tunge: Overvejede faktisk et kinderæg, fandt nogle med prinsessefigurer og "biler"-figurer... Synes bare det chokolade er så vammelt. Men det er jo selvfølgelig ikke sikkert at ungerne synes det :unsure:Vores organist har fundet en sanger, det er mest prisen der får os til at tøve lidt... :tunge:
Jep Det gør de!! :DOG!!! I skal da tage den sanger! Vil i kunne NØJES med det andet??

Hehe, jaeh, vi skal jo nok have den sanger. :blush: Tilgengæld bliver der ikke noget minimuh... Har lige puttet noget mere i, så nu er der også små spil, den der orm man kan få til at løbe henover sin finger med nylontråd, ballonner + små dukker til pigerne. Så jeg tror sgisme, at vi holder her, ellers ender det med at poderne ikke kan løfte poserne. :griner:-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og vejrudsigten ser bedre ud idag! Woop!! :cheerleader3:

Vejret.dk siger 16-20 grader og med tegning helt uden dråber! Og yr.no siger 20 grader med én milimeter regn (og fordelt udover en hel dag, er det vel ikke nhoget, der bremser billeder eller udendørs kagespisning :))

Idag har jeg været hjemme ved min mutti og printe tekst til menukort, som Brian nu er igang med at lime i. Tror I ikke, at jeg havde nok papir til alle menukort pånær ét!? :shooter: Mor var heldigvis klar på en mindre jagt, så afsted rundt i by og storcenter, men uden held... Fandt så et halvt stykke papir herhjemme i en restbunke, så hvis bare Brian får limet alle menuer i uden at nogle kikser, så er vi i mål. Så det håber vi. :wink:

Og så er der vist ved at være ris-kaos.

Jeg troede at Brian søster lavede risposer, fordi det havde Brian sagt, at hun havde sagt at hun ville. Min mor troede at hende og Brians mor skulle lave risposer, fordi Brians mor havde skrevet til hende. Min mor har så efterfølgende ikke kunnet få fat på min svigermor. Jeg fortæller min mor, at de ikke skal lave risposer, fordi det gør Brians søster. For en time siden siger Brian til mig, at hans mor allerede har lavet risposer. Og nu har Brians mor så ringet, for at spørge, hvem der egentlig laver de der risposer? :rolleyes: Altså, det er sødt at de vil hjælpe, men nu er det lige før, at jeg hellere ville gøre det selv, for at være sikker på at der ER ris. :tunge: Nå, det går vel nok. :wink: Ellers skal vi jo vies ret tæt på en Netto, så må jeg løbe derned i fuldt skrud og købe en pose ris, hvis det er, haha. :griner:-

0

Del dette indlæg

Hele dagen er faktisk gået med shopping idag. :shopping:

Vi har fået købt:

- Sykit til toiletkurven (nu får de snart heller ikke mere i den kurv, altså! :tunge:)

- To fletkurve mere fra Tiger: En til transport af DIY og en til kirkehæfter (hvid)

- Papir til kirkehæfter

- Vores bryllupsgave fra min mor. Hun synes, at vi skulle have et videokamera, og hun havde set et ude i Bilka. Så det var vi ude at kigge på og købe. YAY! :cheerleader3:

Hmm, synes vi har fået ordnet mere idag (det har været en LANG dag), men har pt. glemt hvad det er :huh:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Super flotte menukort. Sejt med en helt hær :)

Og godt at i får masser af ris :griner:-

Er det bare mig der ikke kan tælle, eller er din tæller ikke lidt forkert på den???? Den siger at i skal giftes om 3 dag, men er der ikke 5???? Skal bare lige vide om det er mig der er bagud, eller dig der er foran???? -HAHA-

0

Del dette indlæg

Er det bare mig der ikke kan tælle, eller er din tæller ikke lidt forkert på den???? Den siger at i skal giftes om 3 dag, men er der ikke 5???? Skal bare lige vide om det er mig der er bagud, eller dig der er foran???? -HAHA-

Hehe, det er mig der er foran, har bare ikke fået taget mig sammen til at rette den. :) Og kan egentlig også godt lide at den er foran, fordi så sker det engang imellem at jeg tænker "Shiiiiiit kun 3 dage tilbage... Nå nej, der er 5 endnu. Pyha! Så når vi det nok". Ved ikke lige hvorfor, men det beroliger mig lidt. Måske lidt ligesom dem, der altid har uret til at være fem minutter foran :lol:

0

Del dette indlæg

haha kender det godt!! på min ipod er mit ur 5 minutter foran, så hver gang jeg kigger på den tænker jeg fuuuck jeg skal skynde mig... men så bare for at fucke lidt med mig selv har jeg sat mit ur på telefonen 5 minutter bagud, så ved aldriiig hvad der passer... måske jeg bare skulle sætte dme begge til at passe haha

men uanset om der er 3 eller 5 dage, så ER DET PÅ LØRDAG!!!! vildt..

og fed blærerække!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hehe, det er mig der er foran, har bare ikke fået taget mig sammen til at rette den. :) Og kan egentlig også godt lide at den er foran, fordi så sker det engang imellem at jeg tænker "Shiiiiiit kun 3 dage tilbage... Nå nej, der er 5 endnu. Pyha! Så når vi det nok". Ved ikke lige hvorfor, men det beroliger mig lidt. Måske lidt ligesom dem, der altid har uret til at være fem minutter foran :lol:

Det er bare i orden. Jeg kan også godt lide at have mit ur foran, men ikke to hele dage :griner:- Jeg tænkte bare ej der er da ikke kun 3 dage til. Jeg begyndte virkelig at overveje om det var mandag eller onsdag i dag -HAHA-

0

Del dette indlæg

Måske er det bare mig der ikke har læst en opdatering... men hvordan er det egentlig gået med boudoir?? har du set dem??

Hehe, du er lovlig undskyldt, jeg fik dem at se torsdagen inden jeres bryllup :wink:

Ved ikke heeeeelt, hvordan jeg har det med de billeder. :unsure: Der er mange ting, jeg har ønsket mig anderledes og ikke synes var pænt. Mest bare at jeg er kejtet foran et kamera. :unsure: Men altså jeg har da holdt fast i at Brian FÅR billederne som morgengave, så helt tossede synes jeg vel ikke at de er... Der er så åbenbart gået kuk i et eller andet, så de har først sendt papirsbillederne IDAG :o (Eller det har de i hvert fald lovet, at de ville :sm:) Håber virkelig at projektet lykkes. :unsure:

Du kan evt. også se opdateringen her

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

iiih tænkte nok jeg var gået glip af noget!!

hvor ærgeligt du ikke helt var tilfreds med billederne! er det blevet bedre nu du har fået lidt mere tid så?

Håber Brian vil lade os se :)

Tjaeh. Altså jeg blev gladere for dem, efter at have bladret dem igennem et par gange. Og jeg endte jo med at købe dem alle digitalt, så har ikke helt kunnet bare smide dem væk. Men det er lidt op og ned... Jeg kan finde fejl ved dem alle, men nogle gange, synes jeg de er ok... Og jeg tror nok, at Brian vil synes jeg ser godt ud på dem (jeg ligner jo mig selv, og det plejer han da at være tilfreds med :wink:) og i hvert fald være rørt over hvor meget jeg har "udstillet mig" for ham. Jeg ville bare gerne have haft lidt flere smil på billederne og mere "kapaw" i øjnene. Jeg synes jeg ser usikker og forvirret ud på mange af dem :huh: Men nu må vi se, hvad Brian siger :wink: Og om han vil dele billederne med jer :wink:

0

Del dette indlæg

Usj, det går stærkt nu!

Har idag fået farvet vipper og bryn, hentet bryllupsgave i min bank (egentlig meget sødt at man får det), snakket med fotografen (som er totalt med på paraplygruppebillede i tilfælde af regn. ELSKER Vesterbrofotograferne! :BKSTREET: ), lavet bordplaner, afleveret ting oppe på Sohngaardsholm, rettet bordplan (De kloge hovedet på Sohngaardsholm kunne lige se noget, vi ikke havde tænkt på - Også :BKSTREET: til dem!), og nu er jeg så hjemme...

Nu er Brian ved at snakke med Sohngaardsholm sammen med toastmasteren, så de får tilrettelagt aftenen (Brian ved ikke HVAD der skal ske, men har set sig nødsaget til at vide, hvornår der skal ske noget, for at hjælpe toastmasteren med at have styr på det. Dejligt, at min kommende mand er solidarisk kontrolzilla med mig :loveflag: ). Og bagefter tager han over til sin mor og prøver tøjet igen og laver prøveopsætning på sit hår sammen med søsteren.

Når jeg lige har fået mig noget koldt at drikke (er så konfus at jeg var ved at forlade Sohngaardsholm uden at sige farvel til Brian :blush:) skal jeg have vasket mit brudelingeri og klistret boudoirbilleder i album. Har modtaget dem med posten idag, og de ser ud til at passe PERFEKT i størrelsen. Og umiddelbart (nåede kun at kigge ca. 10 sekunder) er de også pænere på papir end på skærm, så det skal nok blive godt. :)

GANG I DEN!

Og så skal der laves kirkehæfter... Og der skal betales organist/solist, og imorgen skal jeg hente kjolen og tjekke (bare for at dulme nerverne) at den stadig passer. Og jeg skal skrive stikord til velkomsttale. Og så skulle vi gerne være færdige. Torsdag lægger vi alt bryllup væk og holder vores sidste hele kærestedag med Zoo og Bones, fredag spiser vi rundstykker og hygger om morgenen, og så tager jeg ind og får lavet negle, besøger min far (+ sjællandske familiemedlemmer) og så hjem til min mor og hygge indtil jeg skal sove... OG SÅ ER DET VORES BRYLLUPSDAG! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Usj, det går stærkt nu!

Har idag fået farvet vipper og bryn, hentet bryllupsgave i min bank (egentlig meget sødt at man får det), snakket med fotografen (som er totalt med på paraplygruppebillede i tilfælde af regn. ELSKER Vesterbrofotograferne! :BKSTREET: ), lavet bordplaner, afleveret ting oppe på Sohngaardsholm, rettet bordplan (De kloge hovedet på Sohngaardsholm kunne lige se noget, vi ikke havde tænkt på - Også :BKSTREET: til dem!), og nu er jeg så hjemme...

Uha, hvad var det I ikke havde tænkt på, – jeg spørger bare af ren nysgerrighed :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det lyder som om der er styr på det hele :)

Jeg er næsten færdig med vores kirkehæfter, mangler lige 9 lommeletter, men dem må jeg købe i morgen :)

Så skal der formes roser og i morgen kommer der nok nogen og sætter telt op i haven, uh det bliver spænende :cheerleader3:

Uh fedt! :cheerleader3: Mit boudoirprojekt trækker lidt ud, så kommer nok først igang med kirkehæfter imorgen. :unsure: Men de er superenkle, og Brian hjælper, så håber at det kan lykkes at lave dem på en dag. :)

Usj, det går stærkt nu!

Uha, hvad var det I ikke havde tænkt på, – jeg spørger bare af ren nysgerrighed :rolleyes:

Hehe, jamen jeg har sådan en særhed med at jeg helst vil sidde op af en væg. Så vi havde placeret os ved et af de borde der var ret tæt på væggen. Og så siger den søde chef deroppe "Jamen så kan folk jo ikke komme forbi og nysse jer ved kysserunderne!" :o Og det kan vi jo ikke have :wink: Så der blev fluks flyttet lidt rundt :wink: Mere var det skam ikke. :)

0

Del dette indlæg

ØØØØØØV! Er kommet til at flosse et af mine passepartouts en smule :boohoo: Og har ingen ekstra. Så må bare håbe at Brian ikke opdager det. :unsure:

Æhm, ved godt at i ikke har set billederne men en lille quick-afstemning:

Skal rækkefølgen af billeder være 1 eller 2:

1:

Nøgen - Nøgen

Brudeundertøj - Brudeundertøj

Rød kjole - rød kjole

Moulin Rouge - Moulin Rouge

Casual undertøj - Casual undertøj

Nøgen - Nøgen

ELLER

2:

Nøgen - Nøgen

Nøgen - Nøgen

Rød kjole - rød kjole

Moulin Rouge - Moulin Rouge

Casual undertøj - Casual undertøj

:help:

(Ps. det er nødt til at starte med nøgen, for har allerede limet de to første billeder ind :rolleyes:)

0

Del dette indlæg

Jeg synes 2, for så er der en rød tråd og sammenhæng .. :thumbsupsmileyanim:

Har også spurgt H2B til råds, og han synes også nr. 2 :cheerleader3:

Tak! Og hehe, sejt at få en mands syn på det også :)

Mulighed 2 var egentlig også min oprindelige tanke... Sådan lidt at det starter med noget ret "klassisk" for boudoir, og så noget spilop og sjov og til sidst bare helt som han kender mig... Agtigt... Kom bare lige til at tænke, om det gav mere mening at det "sluttede som det startede". :unsure:

0

Del dette indlæg

Jeg synes 2, for så er der en rød tråd og sammenhæng .. :thumbsupsmileyanim:

Har også spurgt H2B til råds, og han synes også nr. 2 :cheerleader3:

Tak! Og hehe, sejt at få en mands syn på det også :)

Mulighed 2 var egentlig også min oprindelige tanke... Sådan lidt at det starter med noget ret "klassisk" for boudoir, og så noget spilop og sjov og til sidst bare helt som han kender mig... Agtigt... Kom bare lige til at tænke, om det gav mere mening at det "sluttede som det startede". :unsure:

Det er selvfølgelig også rigtigt, men jeg havde valgt mulighed nr. 2, da rækkefølgen bare giver god mening i mit hoved :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer