Sign in to follow this  
Followers 0
Guest Sannie og Dennis

små overraskelser til kæresten

4 posts in this topic

Hej alle. :heart:

Jeg ved godt at dette er lidt off topic, men har brug for nogle kreative ideer til nogle små overrakelser jeg kan give min kæreste med, da han skal være væk 3 i uger. Vi har aldrig været mere end 4-5 dage væk fra hinaden, siden vi blev kærester for 2 små år siden. :)

Landet ligger desværre sådan, at han har fået et sommerferie job i næstved (Vi bor i roskilde området) i 3 uger. Arbejdsgiveren har ordnet det sådan, at han og fire andre kolegaer( alle kvindelige) skal bo i et sommerhus sammen, mens de arbejder der. Dvs. at han ikke nå komme hjem i de 3 uger og at jeg ikke må komme derned og besøge ham. :blush:

Da vi ikke kan ses, vil jeg gerne give ham en lille overraskelses ting til hver dag, mens han er væk. Har selv tænkt på at skrive et par breve, købe en lille bamse (han elsker bamser, og da han skal arbejde i buildabear er det perfekt) og give ham et billede af os. Men har brug for flere ideer, det må ikke være noget der fylder eller koster ret meget, kan i hjælpe mig?

Sannie

Edited by Sannie og Dennis
0

Annonce ♥

Jeg har selv gjort lidt af det samme, da min mand stadig sejlede. Jeg allierede mig dog med hans kollega, og gav hende brevene og gaverne, så han ikke vidste hvornår de kom, eller hvor mange der var! (det var op til jul, så det var lidt jule-kalender-inspireret)

Jeg synes det var ret svært at skrive breve til ham, da han jo først skulle læse dem 1-2 måneder senere (ikke så spændende at fortælle hvad man lige har oplevet!). Det jeg gjorde, var at jeg skrive nogle historie (nogle mere frække end andre) hvor historierne så blev delt i 2-3-4 breve.

0

Ehm... Hvorfor må I ikke ses? Det går lidt over min forstand. Han må vel gøre hvad han vil i sin fritid?

Små gaver kunne være et papirlap med dit læbeaftryk (på med læbestift!) hvor du skriver - jeg sender dig et kys i dag. En flot blondetrusse hvor du vedlægger en seddel hvor der står "Skal jeg ikke prøve den snart?". En pose af jeres fælles yndlingsslik. Et postkort med jeres adresse og et frimærke på (tror at han nok fatter at han skal skrive noget pænt til dig og sende det afsted), et fint lommetørklæde med din parfume. Jeres yndlingsfilm på dvd.

Håber at jeg kunne inspirere lidt.

0

Da jeg var et halvt år i Skotland lavede jeg 6 kasser med små ting i til ham, der var noget spiseligt i alle sammen, Han ELSKER slik og søde sager. Der var også et brev i hvor der stod hvor "kort" tid der var tilbage til vi sås. Og så var indholdet ellers inspireret af hvilken måned de blev åbnet, men det er nok ikke så aktuelt i denne situation.

Jeg tog et billede af mig selv i en amerikansk fodboldtrøje (Det elsker han og han har det stadig) ellers gav jeg ham nogle små ting der symboliserer noget vi har sammen. fx var alle breve skrevet på brevpapir med små fisk på fordi jeg engang sagde han var en torsk og så gik der lidt tid så kiggede han på mig med de sødeste spørgende øjne "siger du jeg er en fisk?" og siden den dag har han bare været min "guldfisk" og sådan var der en masse små sjove ting vi har sammen som jeg fandt på noget der mindede om. Har i ikke noget lignende? en fælles interesse eller et gammelt billede fra dengang i var helt ny forelskede eller et minde fra en super god dag/ferie/oplevelse i har sammen? Jeg lagde også det første billede der er taget af os sammen i en af æskerne, det er ikke et særlig godt billede, men billedet vækker bare minder hos os begge.

0

Annonce ♥