Guest Rebeccakbf

Min Rigtige Planlægningstråd

211 indlæg i dette emne

Så fortsætter projektet med de famøse roser under vand.

Vandet er ikke så pænt længere, men de billige rose er også holdt nede med et viskelæder...og det er jo sikkert ikke rent!! :) Desuden puttede jeg ikke klorin i vandet, som blomsterdamen ellers anbefalede, men nuvel: Både den billige og den dyre rose er stadig fin.

Den anden rose, som er for sig selv, er holdt nede af tre skruer og bliver ikke holdt helt nede. Rosehovedet titter stadig op i overfladen, men holder sig super flot... Det er desværre vasen som ikke er så fin længere, da jeg ikke er god nok til at vaske dem ordentligt af, inden de ryger i skabet.

post-43506-1279994820.jpg

post-43506-1279994826.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hej rebekka.

jeg vil foreslå dig at prøve at køre en tur på blomster torvet (ved grønttovet ) inde i kbh. der henter vi gerne blomster og det er bestemt til en helt anden pris end de kære blomsterhandlere tager. så tidligt op en hverdagsmorgen hvor de har åbent mellem 7 -8 for private eller lørdag mellem 8 og 9.

med hensyn til stene så ville jeg synes det var rigtigt flot med alm sten fundet på stranden... (det er også billigt)

men jeg kan godt lide din ide...

:):):blink:

Jeg havde egentlig slet ikke tænkt på Grønttorvet... Må alle komme derind og er der KUN åbent fra 7 til 8 for private (i hverdagene)...? Ved ikke lige om jeg magter at stå op kl 6 dagen før min bryllupsdag hvor der skal ordnes en trilliard andre ting :)

0

Del dette indlæg

Så har jeg fået undertøj!!!

Det er ikke noget vildt og fancy, da jeg sjældent finder noget, som passer ordentligt, men det er købt i Change og er super lækkert! Jeg har både vedhæftet et nærbillede af bh'en så man kan se mønster og så et billede af sættet... Nu er det pakket ned sammen med skoene, som I også lige får et billede af! De er kun et par cm høje, da jeg er 170 og min kæreste er 175...

Og så må jeg ok erkende, at jeg er ved at blive en RIGTIG zilla... Leder efter organzeposer, personlige chokolader, parfumer og alt muligt knald til favorposerne... En ting (sammen med toiletkurven) jeg ellers havde sagt, at jeg aldrig ville have!

post-43506-1280580809.jpg

post-43506-1280580813.jpg

post-43506-1280580821.jpg

Redigeret af Rebeccakbf
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sikke mange ting, du har fået styr på.

Først wauw for en kjole, den er vildt smuk! :heart:

Borddekorationer... Vi skal have roser under vand med sten i bunden, og jeg tænker at købe nogen spændeskiver i det lokale byggemarked, binde dem fast til blomsterne og lægge sten over. Vi skal så have olie på toppen, som lyset brænder af.

Bliver spændende hvad du ender ud med. :)

0

Del dette indlæg

Sikke mange ting, du har fået styr på.

Først wauw for en kjole, den er vildt smuk! :)

Borddekorationer... Vi skal have roser under vand med sten i bunden, og jeg tænker at købe nogen spændeskiver i det lokale byggemarked, binde dem fast til blomsterne og lægge sten over. Vi skal så have olie på toppen, som lyset brænder af.

Bliver spændende hvad du ender ud med. :)

Se det synes jeg også er smart, men kæresten vil hverken have flydelys eller sten i bunden... Så jeg skal til at teste hvordan det er at lime en blomst fast til selve vasen og så drukne den.... Det må da betegnes som blomstermord af 1. klasse!!!

Ellers skal jeg se hvad Frk. R finder på med hendes blomstervægte - det kan være jeg kan købe dem af hende bagefter! :heart:

0

Del dette indlæg

Jeg har lavet lidt en collage (virkelig amatøragtigt, ved det godt) over de buketter med callaer, som jeg virkelig godt kan lide. Jeg tror jeg giver denne til veninden, som skal lave min buket, så må vi se om det kommer til at virke.

Uuuuuhhh..! Den hapser jeg lige så manden har lidt inspiration til når han skal til blomsterhandleren :heart:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har lavet lidt en collage (virkelig amatøragtigt, ved det godt) over de buketter med callaer, som jeg virkelig godt kan lide. Jeg tror jeg giver denne til veninden, som skal lave min buket, så må vi se om det kommer til at virke.

Uuuuuhhh..! Den hapser jeg lige så manden har lidt inspiration til når han skal til blomsterhandleren :heart:

Du hapser bare!!!

Jeg havde egentlig også billeder af mere simple buketter med callaer... Du ved... De der store tykke og så er der 3-5 stykker... Men dem har jeg pillet fra og slettet helt, synes egentlig det her er fint!

0

Del dette indlæg

Jeg sad forleden og ledte efter forskellige frisurer og her er lidt hvad jeg fandt frem til... min frisør får også lige et print, men er sikker på, at hun nok skal trylle noget frem... hun er super stilet og skal giftes her om en uge ca, så... hun har helt styr på hvad der er fikst :thumbsupsmileyanim:

post-43506-1281175996.jpg

0

Del dette indlæg

Juhuu!

Jeg har netop talt med min søster, som har en fantastisk sangstemme og til dels også lever af at synge og hun vil gerne synge i kirken. "Vores" sang er Hallelujah (det er i hvert fald den vi hører når vi åbner vinflaske nummer 2!) og den har min søster sunget mange gange + hendes mand spillet den på guitar! :cheerleader3:

Er mega glad! :unsure:

Hun vil sende en version hun har sunget før, så vil jeg se om jeg kan uploade den her :pokey:

0

Del dette indlæg

Jeg tyvstjæler Pilgrims frisure OG birdcage... Jeg leder med lys og lygte efter en birdcage magen til eller går bare og venter på, at hun beslutter sig for at sælge sin! Vores kjoler minder sindssyg meget om hinanden, Pilgrim er bare meeeget slankere end mig!

Har du en birdcage som ligner denne, så køber jeg den gerne!

post-43506-1281472817.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så prøver vi med et par callaer under vand.

Jeg købte to caller i blomsterbiksen i dag. Meningen var, at den ene calla skulle holdes nede med vægte og den anden skulle limes fast til vasens bund og efterfølgende dækkes med vand, men limpistolens lim var vist ikke stærk nok eller måske ikke vandfast?! Det skal lige prøves igen.

Jeg har hørt én blomsterdame sige, at callaer ikke kunne tåle at komme under vand, men hende jeg købte hos i dag, sagde, at det kunne de godt - om ikke andet så et døgn eller to. Nu tester vi lige :cheerleader3:

Her har jeg bare bundet dem sammen... Meningen er, at de vikles på en eller anden pæn måde, men jeg ved ikke helt hvordan endnu... Det skal være enkelt og stilfuldt og absolut ikke ligne disse.... Og så skal det være hvide caller i stedet :unsure:

post-43506-1281527000.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hej rebekka.

jeg vil foreslå dig at prøve at køre en tur på blomster torvet (ved grønttovet ) inde i kbh. der henter vi gerne blomster og det er bestemt til en helt anden pris end de kære blomsterhandlere tager. så tidligt op en hverdagsmorgen hvor de har åbent mellem 7 -8 for private eller lørdag mellem 8 og 9.

med hensyn til stene så ville jeg synes det var rigtigt flot med alm sten fundet på stranden... (det er også billigt)

:cheerleader3::):griner:-

Jeg havde egentlig slet ikke tænkt på Grønttorvet... Må alle komme derind og er der KUN åbent fra 7 til 8 for private (i hverdagene)...? Ved ikke lige om jeg magter at stå op kl 6 dagen før min bryllupsdag hvor der skal ordnes en trilliard andre ting :thumbsupsmileyanim:

sidst jeg fik roser der inde fra holdt de sig i over en uge så det kan sagtens gøres et par dage før... f.eks. onsdag eller torsdag..

0

Del dette indlæg

hej rebekka.

:cheerleader3::):griner:-

Jeg havde egentlig slet ikke tænkt på Grønttorvet... Må alle komme derind og er der KUN åbent fra 7 til 8 for private (i hverdagene)...? Ved ikke lige om jeg magter at stå op kl 6 dagen før min bryllupsdag hvor der skal ordnes en trilliard andre ting :thumbsupsmileyanim:

sidst jeg fik roser der inde fra holdt de sig i over en uge så det kan sagtens gøres et par dage før... f.eks. onsdag eller torsdag..

Ja, min holdt sig også en uge, problemet er bare, at jeg har fundet ud af, at det mere eller mindre er umuligt for private at komme ind :) Nu har jeg snakket med min blomsterdame i byen og hun ville have 15-20 kr per blomst, det er ok...

0

Del dette indlæg

Hvad med at prøve med en meget længere stilk og så lige som folde den rundt i vasen? Jeg har desværre ikke længere noget billede af det og er for træt til at lede på nettet.

Men hvis det er den store calla er stilken nok desværre for stiv .-( Håber virkelig du finder en løsning.

KH frk R

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Rebecca, hvor er du sød. Du er selvfølgelig velkommen til at bruge mit billede som inspiration; jeg er kun smigret og glad :cheerleader3: Jeg ville ønske, jeg kunne efterkomme dit ønske og sælge mit bc-slør, men er endnu for sentimental omkring alle tingene, der er knyttet til dagen. Men som lovet, har jeg taget billeder af den tredje blomst, som har samme yndige skøbelig lethed over sig... (men den er ikke skrøbelig ;) )

post-37330-1281726007.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer