Guest Rebeccakbf

Min Rigtige Planlægningstråd

211 indlæg i dette emne

Så er mine personlige chokolader ankommet fra UK. Hold da op en service jeg har fået. Mailkontakten har været super - hurtig respons! Jeg sendte billeder d.14/8 og chokoladerne blev afsendt d.16. I dag er de lige kommet ind ad døren og ser ud helt som jeg bestilte!

I får lige et billede... Den gule og den røde chokolade fulgte (åbenbart) med som ekstra...Det er nok så man kan få en smagsprøve :cheerleader3: På bagsiden står der "30. oktober 2010"

Glæder mg super meget til at lave mine organzaposer... Jeg kom til at købe 300 grønne mandler på ebay... Kæresten ved det ikke endnu, men han skal nok finde ud af det ;) Han ringede hjem forleden og spurgte hvem min "betalingsven" var... Her hentydede han til "paypal", som han ikke lige kendte til!!! :thumbsupsmileyanim:

post-43506-1282299105.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er mine personlige chokolader ankommet fra UK. Hold da op en service jeg har fået. Mailkontakten har været super - hurtig respons! Jeg sendte billeder d.14/8 og chokoladerne blev afsendt d.16. I dag er de lige kommet ind ad døren og ser ud helt som jeg bestilte!

I får lige et billede... Den gule og den røde chokolade fulgte (åbenbart) med som ekstra...Det er nok så man kan få en smagsprøve :cheerleader3: På bagsiden står der "30. oktober 2010"

Glæder mg super meget til at lave mine organzaposer... Jeg kom til at købe 300 grønne mandler på ebay... Kæresten ved det ikke endnu, men han skal nok finde ud af det ;) Han ringede hjem forleden og spurgte hvem min "betalingsven" var... Her hentydede han til "paypal", som han ikke lige kendte til!!! :thumbsupsmileyanim:

De ser super flotte ;)

hmmm måske skulle man overveje det ;) hvorfra har du købt dem?

Kærlig Hilsen Charlotte

--------------------------------------------------

5178921e1d4fb9c9.gif

0

Del dette indlæg

På ebay... Selvfølgelig! :thumbsupsmileyanim:

http://cgi.ebay.co.uk/50-PERSONALISED-CHOC...T#ht_500wt_1154

Jeg har brugt ham der... (Tror det er en ham, ved ikke hvorfor)... Jeg skulle bruge 130 og skrev bare til ham om det var muligt, for der var auktioner på 50 og 100 stk, men det var intet problem :cheerleader3:

Tror jeg endte med at give 2 kr stykket inkl porto så det kan jo NÆSTEN ikke gøres billigere selv... og så er det umuligt at få kvadratiske chokolader efterhånden, med mindre de koster en formue :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

På ebay... Selvfølgelig! :cheerleader3:

http://cgi.ebay.co.uk/50-PERSONALISED-CHOC...T#ht_500wt_1154

Jeg har brugt ham der... (Tror det er en ham, ved ikke hvorfor)... Jeg skulle bruge 130 og skrev bare til ham om det var muligt, for der var auktioner på 50 og 100 stk, men det var intet problem :cheerleader3:

Tror jeg endte med at give 2 kr stykket inkl porto så det kan jo NÆSTEN ikke gøres billigere selv... og så er det umuligt at få kvadratiske chokolader efterhånden, med mindre de koster en formue :(

:thumbsupsmileyanim:

ja selvfølgelig! ebay! det kunne jeg da havde sagt mig selv!

--------------------------------------------------

5178921e1d4fb9c9.gif

0

Del dette indlæg

Så er mine drinkskort lavet! Jeg har tyv stjålet et par af drinks-navnene herfra og en enkelt drink er det vist også blevet til. Heldigvis har jeg en veninde der er mediegrafiker, så hun smækkede lige det hele sammen på få minutter! Meningen er så, at de skal foldes på midten... Det samme på begge sider.

post-43506-1282763584.png

Redigeret af Rebeccakbf
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg tror at jeg ville bruge dem alle tre og så sy dem på, så de overlapper hinanden så det bliver til en "blomst"

Ja... Jeg synes heller ikke de er store nok til, at det kun er en eller to... Jeg har faktisk seks eller otte blomster, så der er masser af muligheder :)

Tak for din respons!

0

Del dette indlæg

Jeg tror at jeg ville bruge dem alle tre og så sy dem på, så de overlapper hinanden så det bliver til en "blomst"

Ja... Jeg synes heller ikke de er store nok til, at det kun er en eller to... Jeg har faktisk seks eller otte blomster, så der er masser af muligheder :)

Tak for din respons!

Enig, flere blomster samlet, så bliver det rigtig fint. Det er et fint slør, overvejer det selv, men har selv købt materialer til at lave et. Hvordan sidder det fast? På en lille kam eller hårclips af en art?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ei har lige set hvilken kjole du skal have! Det er præcis den samme som min veninde havde, den er såå flot live. Skulle bare have vidst det, så kunne du sikkert have købt hendes til halv pris ;) Nå, men det er jo en super pris for en rigtig fin kjole. :)

0

Del dette indlæg

Hvor er det fint. Hvad endte det med at koste dig?

Jeg tror det endte med 60 $ alt i alt :) Det kostede 10$ at få de sten i, som man knap kan se! Og mange tak!

Ja... Jeg synes heller ikke de er store nok til, at det kun er en eller to... Jeg har faktisk seks eller otte blomster, så der er masser af muligheder :rolleyes:

Tak for din respons!

Enig, flere blomster samlet, så bliver det rigtig fint. Det er et fint slør, overvejer det selv, men har selv købt materialer til at lave et. Hvordan sidder det fast? På en lille kam eller hårclips af en art?

Jeg tror også man kan spare en del på at lave det selv... Jeg ejer bare ikke disse evner, må jeg indrømme! den sidder fast på en lille kam og når man "reder" den ned i håret, sidder det så helt fast... Tror slet ikke man behøver yderligere klemme eller noget.

0

Del dette indlæg

Ei har lige set hvilken kjole du skal have! Det er præcis den samme som min veninde havde, den er såå flot live. Skulle bare have vidst det, så kunne du sikkert have købt hendes til halv pris ;) Nå, men det er jo en super pris for en rigtig fin kjole. :)

Ej hvor skægt!!!!! Ærgeligt at jeg kunne have købt den til en anden pris, men det går nok :rolleyes: Det betyder ikke så meget nu : Jeg er også super glad for den og GLÆDER mig til at hoppe i den igen!! Er din veninde også fra Køge? Det er der den er købt :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Ei, så er dit bc kommet og hvor er det fint! Tror ikke du skal tænke negativt over, at stenene ikke er så markante, hvis de var det, tror jeg det kunne blive et irritationsmoment; sådan der giver det blot et lille spil uden at blive "forstyrrende" - efter min mening :rolleyes:

Og kammen kan nemt holde sløret på plads hele dagen/aftenen igennem.

Ang. blomsterne synes jeg helt klart du skal bruge minimum tre, måske skal du endda sætte nogle ovenpå hinanden, så den fylder noget. De er rigtig søde, så det skal nok blive fint! I øvrigt så klæder birdcage dig super godt :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ei, så er dit bc kommet og hvor er det fint! Tror ikke du skal tænke negativt over, at stenene ikke er så markante, hvis de var det, tror jeg det kunne blive et irritationsmoment; sådan der giver det blot et lille spil uden at blive "forstyrrende" - efter min mening :rolleyes:

Og kammen kan nemt holde sløret på plads hele dagen/aftenen igennem.

Ang. blomsterne synes jeg helt klart du skal bruge minimum tre, måske skal du endda sætte nogle ovenpå hinanden, så den fylder noget. De er rigtig søde, så det skal nok blive fint! I øvrigt så klæder birdcage dig super godt :)

Ja god idé at sætte nogen ovenpå hinanden :cheerleader3: Og tusind tak! Nu er håret jo usat og har næsten ingen make up i fjæset, som stadig trænger til at smide minimum 5 kg (nupo!), men det var rigtig sødt skrevet :cheerleader3: Du er jo min store inspirationsGURU herinde :loveflag:

0

Del dette indlæg

Forret – Anrettes på tallerken

Bresaola med basilikum og cheddar

Rilette af unghane, krydderurter og æble, samt syltede svampe

Buchetta med tomat, og krydderurter

Hertil brød og smør

Hovedret – Buffet

Oksemørbrad stegt med rosmarin

Kalvefilet stegt med tomatpesto

Gris, braiseret i farin, allehånde, øl og urter

Svampecreme sauce og rødvinsglace

Små krydderstegte kartofler

Kartoffelpuré med bacon og krydderurter

Bagte rodfrugter med citron og honning

Salat af kamut, spinat, persille, oliven, pinjekerner og creme fraiche

Salat af tomat og rødløg, feta, mozzarella, jordnøddeolie og hvid balsamico

Hertil brød og smør

Dessert – Buffet

Bryllupskage med udvalg af frugter og bær

0

Del dette indlæg

Så fik jeg et billede af mig selv i kjolen og ved hjælp fra MissLena, fik jeg også billedet på computeren (TAK!).

Jeg mangler et underskørt, så tyllen forneden kommer til at sige lidt mere KAPOW! Da jeg købte kjolen havde jeg et "stort" underskørt på, men hun snakkede om, at der var tre størrelser skørt...tror dog jeg vælger det største :thumbsupsmileyanim:

post-43506-1283287572.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer