Guest Rebeccakbf

Min Rigtige Planlægningstråd

211 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Du er altså så fiiin i den kjole
Hvor er du bare engle-smuk i deb kjole! Virkelig fantastisk!
Fantastisk kjole....! :thumbsupsmileyanim:

Tusind tak! :) Næste gang jeg prøver den, bliver før i slutningen af september og det virker bare som om, at der er en evighed til! MEN! Der tager jeg mit BC med, sko og så husker jeg kamera, så der kan komme lidt flere detaljer :lol:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kjolen er smuk og du er smuk i den! Kender godt til det med at være selvkritisk, men synes bestemt ikke du har grund til at omtale dig selv som "tykkere" - du har en fin figur! :thumbsupsmileyanim:

Tusind tak... Ja det er ikke 20 kg jeg skal tave, og kjoledamen sagde godt, at jeg ikke behøvede tabe mig til denne kjole,men ja... det er jo det der selvkritiske du selv er inde på :cheerleader3:

Den er SÅ fin din kjole og du ser også ganske tilfreds ud :thumbsupsmileyanim:

1000 tak :cheerleader3: Jeg er også rigtig glad for den.

Genial kjole :cheerleader3: Du er så smuk i den ! Wow en brud du bliver på den store dag..

Knus

Mange tak! Jeg glæder mig også som en sindssyg!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja for pokker hvor det løber op hurtigt - derfor jeg godt vil have en anden vægt.

De der bobler i vasen er ikke forsvundet endnu... Det må de altså godt!!

Nu spiller jeg lige klog ik'... er der ikke noget med, at hvis man bruger destilleret vand, så er der hverken kalk eller tendens til så mange luftbobler?

Lavede et eksperiment herhjemme og kom lidt klor i vandet, lod de stå lidt og sænkede så blomsten ned i. har stået i 4 dage nu og ingen bobler og helt klart vand

0

Del dette indlæg

Så fik jeg et billede af mig selv i kjolen og ved hjælp fra MissLena, fik jeg også billedet på computeren (TAK!).

Jeg mangler et underskørt, så tyllen forneden kommer til at sige lidt mere KAPOW! Da jeg købte kjolen havde jeg et "stort" underskørt på, men hun snakkede om, at der var tre størrelser skørt...tror dog jeg vælger det største :thumbsupsmileyanim:

Ih altså hvor er du bare yndig!

0

Del dette indlæg

Så fik jeg et billede af mig selv i kjolen og ved hjælp fra MissLena, fik jeg også billedet på computeren (TAK!).

Jeg mangler et underskørt, så tyllen forneden kommer til at sige lidt mere KAPOW! Da jeg købte kjolen havde jeg et "stort" underskørt på, men hun snakkede om, at der var tre størrelser skørt...tror dog jeg vælger det største :thumbsupsmileyanim:

Ih altså hvor er du bare yndig!

1000 mange tak!!!!!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg mangler et underskørt, så tyllen forneden kommer til at sige lidt mere KAPOW! Da jeg købte kjolen havde jeg et "stort" underskørt på, men hun snakkede om, at der var tre størrelser skørt...tror dog jeg vælger det største :ilovebryllupsklar:

Smuk smuk kjole med en smuk smuk brud i. :thumbsupsmileyanim: Og synes man kan se i dine øjne, at du også er ret vild med den. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Så har jeg syslet lidt med kirkehæfter og bordkort. Bordkortene er kraftigt inspireret (faktisk stjålet 100%) af PiaK's og kirkehæfterne er lige peppet op med lidt bordkortspynt! :thumbsupsmileyanim:

Det eneste sted jeg er kreativ er ved mine kager og min musik. Jeg DUER ikke til at klippeklistre og er meget uopfindsom, så det er jo skønt med dette forum, hvor man kan stjæle ideer, som ikke kræver en billedkunsteksamen! :thumbsupsmileyanim:

Og så får I også lige et billede af sønnike :thumbsupsmileyanim: Bare fordi der er plads!!!!

post-43506-1284760543.jpg

post-43506-1284760554.jpg

post-43506-1284760619.jpg

0

Del dette indlæg

Nej, hvor er han dog en lille charmetrold! :thumbsupsmileyanim: Og så kan det godt være, at det er fordi, du har skrevet, at det er din søn, men hold fast, hvor jeg dog synes han ligner dig....! :thumbsupsmileyanim:

:thumbsupsmileyanim: Og bryllupstingene er fiiiiiiiiiine! Det har sådan lidt "øko-touch" på den yndige måde. :b223:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

1000 tak for roserne :thumbsupsmileyanim: Han er min lille charmer, som bliver 3 år i morgen (d.22/9) så det er jo STORT! Jeg troede lidt, at den første fødselsdag var den vildeste osv... men det at blive 2 og 3 har indtil videre været mindst lige så stort!

Og MissLena.. :cheerleader3: Tak fordi du spørger - dig som ellers ER blevet fru :shooter: Jeg synes det går fint. De vigtige ting er på plads, så nu er det bare lige hvornår jeg får mig sammen til at lave bordhæfter (hvis jeg ikke dropper dem), det er bare super uoverskueligt, da jeg godt vil have en gæsteliste i....og helst med billeder af alle, men det skal samtidig være pænt....og ja... det er bare tidskrævende og bliver egentlig måske bare halvt, så hellere lade være :fløjt:

0

Del dette indlæg

Så har jeg syslet lidt med kirkehæfter og bordkort. Bordkortene er kraftigt inspireret (faktisk stjålet 100%) af PiaK's og kirkehæfterne er lige peppet op med lidt bordkortspynt! :blush:

Det eneste sted jeg er kreativ er ved mine kager og min musik. Jeg DUER ikke til at klippeklistre og er meget uopfindsom, så det er jo skønt med dette forum, hvor man kan stjæle ideer, som ikke kræver en billedkunsteksamen! :)

Og så får I også lige et billede af sønnike :hug: Bare fordi der er plads!!!!

Hej Rebecca!

Jeg havde slet ikke set du havde lagt billeder ind af dine bordkort og kirkehæfter! Hvor er de fine! :thumbsupsmileyanim:

Og du har altså ikke stjålet dem! Nogle af materialerne har du jo rent faktisk betalt for :D Men selve idéen/layoutet er jeg jo bare beæret over du vil genbruge!

Kirkehæfterne er blevet super flotte!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Får lige lyst til at skrive lidt i min planlægningstråd - bare for at gøre det :shopping:

Jeg fik en kæmpe overraskelse for et par dage siden: Min far ringede og fortalte, at han havde sørget for en veteranbil til os, som skulle køre os fra Kirke til forsamlingshuset (25 minutters kørsel). Lækkert! Mine forældre har INTET betalt og egentlig ikke virket synderlig interesseret i brylluppet eller i at hjælpe til, hverken med praktiske ting eller økonomisk. Jeg sagde selvfølgelig mange tak, og så blev der lige sat et hak dér.

Desuden spurgte jeg vores genbo, om hun ikke havde lyst til at hente os kl bæ om natten og DET ville hun da godt!! Woop woop! Så endnu et hak blev krydset!

Desuden kom jeg (via denne side) i kontakt med en amatørfotograf, som kørte et tilbud med heldagsfotografering for 2000 kr. (Normalt tog han vist 5000, men er ikke helt sikker). Jeg skrev til ham og fik tilbuddet i hus. Kæresten var dog sådan lidt hmmmm med, at der skulle være en fotograf der hele dagen, så vi blev enige om at sende ham hjem kl 20, så i det tidsrum, er der fotograf. Vi skal have et par billeder i kirken og ellers bare "stemningsbilleder" fra festen. F.eks. når folk ankommer, men ikke noget "stop op" billede. Det eneste opstillede skal være et gruppebillede :huh:

Jeg er igang med at lave bordhæfter, som kommer til at ligne kirkehæfterne, dog uden sløjfe/hjerter, men samme format. ENDELIG hænger det sammen - skønt!

Jeg mangler stadig en del:

- risposer

- (endelige bordhæfter)

- bordkort til ca 50 personer, er startet på de første 8!

- bestille duge/servietter

- Tur til Tyskland efter drikkevarer + fadøl

- Lure på forsamlingshuset en gang til

- Toiletkurve(n)

- Møde med præsten

- Sy blomster på mit birdcage

- endnu et møde med serveringspersonalet (kan ikke regne ud hvad hun vil....?!)

- øve på den sang, som jeg evt. skal synge for Kenneth..... Trækker dog lidt i land.....

Jeg glæder mig SÅ meget.... Der er under 30 dage til... Fantastisk!

0

Del dette indlæg

Så kommer der lige en billedspam af mig med BC.... Det er selvportrætter og ser rimelig goofey ud på nogen af billederne! Den der latterlige blitz... Aner ikke lige hvordan jeg skal holde øjnene åbne en HEL dag til brylluppet.... Hmmm!!!!

Nå, men jeg har prøvet at sætte mit BC på tre forskellige måder. En hvor det sidder under næsen, en hvor det sidder midt på næsen og en hvor det sidder ret højt.

Hvad synes I er pænest... Se venligst bort fra det usatte hår og nærmest usynlige make up!

Først billeder af der hvor den sidder "langt nede" i fjæset :)

post-43506-1286740428.jpg

post-43506-1286740443.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer