Sign in to follow this  
Followers 0
N&B

Gode Fotografer

3 posts in this topic

Hej alle i skønne piger,

Ja der har sikkert været en masse tråde omkring hvilke fotografer man skal vælge.

Men jeg tillader mig lige at lave en ny tråd så :balloons:

Jeg søger bare en rigtig god en, da vi jo alle godt kan blive enige om det er en ret stor dag - så derfor skal billederne bare være i orden, så hvilke kan i anbefale, jeg fik anbefalet en der hedder Oscarsson, det er også virkelig nogle gude smukke billeder han tager, men synes også bare det løber derop rent prismæssigt. Åhh jeg synes det er smadder svært for der er jo så mange gode..

Jeg kunne desværre ikke få min ynglings fotograf AnneMetteToft (hun tager ikke bryllupsbilleder) - Men har taget billeder af mine børn, og jeg æææælsker hendes arbejde :)

Så piger frem med JERES bedste fotograf- og hvad synes i var fedt? kan det anbefales at de er med fra start til slut, altså ville man ærge sig over man ikke havde dem under det hele?? alt hvad i kan komme på...

glæder mig til at høre fra jer :)

0

Annonce ♥

vi brugte Tosafoto og det var vi bare rigtig glade for. De er 2, som kom ud og tog billeder, så vi havde en fotograf udenfor kirken, og en inde i kirken, så vi både har billeder da jeg som brud ankom og af gommen, der sidder og venter.

Derudover var de med hele dagen, hvilket jeg klart kan anbefale, da vi har nogle skønne billeder fra festen, og de var super gode til at falde i med gæsterne.

Jeg har rigtig mange ynglingsbilleder, og de kan ses i min beretning, der er et link i min signatur i bunden af min besked.

Jeg vælger at vedhæfte billedet fra vi lige var kommet ud af kirken og kysser hinanden for første gang som mand og kone :-)

post-34886-1278576540.jpg

0