Christa og 270

Christa og 270

62 indlæg i dette emne

Sko... åh... de er så skønne...

nu kommer jeg med en indrømmelse, jeg synes du skal tage de blå på HELE dagen :-) synes de er så fede, og du kan se Miss-Lenas beretning eneste ene, hvilken smuk kontrast de giver til den hvide kjole :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Tak tak... tænker nogen gange det er måske lidt almindeligt eller kedeligt... men man kan nok komme til at ændre mening og ideer tusinde gange... :ilovebryllupsklar:

Fandt lige et baby billede af Canus...

åhhh der er ikke noget sødere end samojedhvalpe:-) her lige et par stykker af Vannidrengen, da han var hvalp

post-34886-1279047903.jpg

post-34886-1279047913.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så fik jeg prøvet kjolen igen... tænk, jeg kunne slet ikke huske hvordan den så ud... men jeg kunne godt passe den... pyyhhaa... satser nu alligevel på at smide et par kilo.. så kan jeg nemlig trække vejret også... fik desværre ikke kamera med, kun mobil, så vi er kun tre der ved hvordan den ser ud på mig... svigermor, skrædder og mig selv... :thumbsupsmileyanim: fandt lige et standart billede af sløret...

post-41117-1279357953.jpg

0

Del dette indlæg

UUUUHHHHH så nærmer dagen sig... Meget mystisk det allerede er imorgen.

Jeg tror nok jeg har styr på det meste... ???

1.Fotograf, som pludselig ville ha flere penge og ta færre billeder... her et par dage før brylluppet.. (Nu kan vi lissom ikke nå at finde en anden)

2. Brudepigen, som skulle hygge med mig i aften og hjælpe mig i kjolen imorgen, har meldt afbud, hun skal pludselig til begravelse i Jylland og kan derfor ikke komme..øv øv men kan godt forstå hende.

3. Har huset fuld af mine egen og andres børn fordi de ellers ikke kunne blive passet..

4. Admiral som også pludselig vil have flere penge, for ting vi allerede har på kontrakt, men vores kontakt person er på ferie.. super! ( Nå, skal i spise med kniv og gaffel?? det koster lige 50 kr pp. og lyset tændt?? Aj, jamen det koster jo også... :cheerleader3: toiletpapir??? jamen så sætter vi lige noget mere på regningen)

5. Svigermor har totalt overtaget receptionen og borddækning... men det er vel ok. ??

6. de 10 kg jeg håbede på var væk, er der desværre stadigvæk... men pyt.

Det jeg har nået er dog kirkehæfter, små poser, tøj, hunden på pension

Mangler:

Ordne fødder og negle.

vaske tøj og rede seng til 6 personer, indkøb til i aften :)

Uh, er vist blevet en bridezilla... :griner:-

Hvad med jer andre 14 august brude... spændte???

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åhh... jeg er forelsket igen! Hvor har du købt dine smukke, smukke blå sko henne? Og må man spørge, hvad de kostede?

Held og lykke i morgen - jeg hepper med fra Jylland;)

0

Del dette indlæg

Åhh... jeg er forelsket igen! Hvor har du købt dine smukke, smukke blå sko henne? Og må man spørge, hvad de kostede?

Held og lykke i morgen - jeg hepper med fra Jylland;)

Hey sista.

De er købt i NY. men se i den blå avis... ( Omkring 600 kr) og hvis du passer i nærheden af 38 kan det evt være jeg sælger dem.. har efterhånden et par sko eller 3. :cheerleader3: Tak for de venlige tanker... puuhhh... nu er der snart ikke så mange timer tilbage.. vil prøve at få taget nogle billeder imorgen når vi gør os kalr og evt lægge dem her på BK. (Hvis der altså er nogen der vil se billeder... )

0

Del dette indlæg

Har lige læst din tråd igennem og det ser da bare super ud! :cheerleader3:

Tillykke med imorgen, jeg håber det bliver en skøn dag med alt hvad i begge har ønsket :)

Tusinde tak... Jeg krydser for nogenlunde vejr, at jeg siger ja de rigtige steder, og ikke besvimer af træthed.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer