DitteWisti

Ditte Og Jan

198 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg er heeelt vildt spænt! Og vi skal til møde med præsten her Onsdag :D Og så kan jeg begynde at få kirke hæfterne lavet! Jeg er snart helt færdig med det hele, især på torsdag når jeg får løn igen :D Jeg kan få købt det sidste makeup osv.. Og min mans morgengave® er kommet her inden for de sidste par dage :D

0

Del dette indlæg

Lidt off topic var jeg oppe i IT (informations teknologi) på min skole i dag.. Synes selv prøven gik rigtig godt, men da jeg kom ind for at få en karakter haglede min lærer mig bare ned :) Man skulle ellers tro ens lærer ville gøre alt for at højne karakteren, men næ nej ikke ham her! Er så ked af det.. Ikke så meget pga. karakteren i sig selv (4) men mere den behandling jeg fik :hug:

Det slog mig virkelig ud, så jeg tog hjem for at arbejde på min hovedforløbs projekt (som skal afleveres i morgen!) Den er jeg også bekymret omkring :cheerleader3: Er så bange for at jeg ikke består :thumbsupsmileyanim: Det hænger meget sammen med at alt det med servere vi har om ikke interessere mig så meget.. Suk..

:blush:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lidt off topic var jeg oppe i IT (informations teknologi) på min skole i dag.. Synes selv prøven gik rigtig godt, men da jeg kom ind for at få en karakter haglede min lærer mig bare ned :( Man skulle ellers tro ens lærer ville gøre alt for at højne karakteren, men næ nej ikke ham her! Er så ked af det.. Ikke så meget pga. karakteren i sig selv (4) men mere den behandling jeg fik :tunge:

Det slog mig virkelig ud, så jeg tog hjem for at arbejde på min hovedforløbs projekt (som skal afleveres i morgen!) Den er jeg også bekymret omkring :( Er så bange for at jeg ikke består :) Det hænger meget sammen med at alt det med servere vi har om ikke interessere mig så meget.. Suk..

:)

Sikke da en dum lærer!!!!! Karakteren er så hvad det er, men han skal da give dig bedømmelsen på en fair og konstruktiv måde altså!!! Øv hvor træls!!!!

Håber det går bedre med hovedforløbsprojektet, selvom det ikke er det der interesserer dig mest.

Op med humøret, du må trøste dig med at du snart skal stå smuk smuk brud! :thumbsupsmileyanim::blush::):hug::cheerleader3::rolleyes:

0

Del dette indlæg

Lidt off topic var jeg oppe i IT (informations teknologi) på min skole i dag.. Synes selv prøven gik rigtig godt, men da jeg kom ind for at få en karakter haglede min lærer mig bare ned :( Man skulle ellers tro ens lærer ville gøre alt for at højne karakteren, men næ nej ikke ham her! Er så ked af det.. Ikke så meget pga. karakteren i sig selv (4) men mere den behandling jeg fik :tunge:

Det slog mig virkelig ud, så jeg tog hjem for at arbejde på min hovedforløbs projekt (som skal afleveres i morgen!) Den er jeg også bekymret omkring :( Er så bange for at jeg ikke består :) Det hænger meget sammen med at alt det med servere vi har om ikke interessere mig så meget.. Suk..

Sikke da en dum lærer!!!!! Karakteren er så hvad det er, men han skal da give dig bedømmelsen på en fair og konstruktiv måde altså!!! Øv hvor træls!!!!

Håber det går bedre med hovedforløbsprojektet, selvom det ikke er det der interesserer dig mest.

Op med humøret, du må trøste dig med at du snart skal stå smuk smuk brud! :thumbsupsmileyanim::blush::):hug::cheerleader3::rolleyes:

Ja det er næsten det eneste der holder mig oppe i al denne eksamens stres... Suuuuk.. Håber bare jeg består! IHHH

Og tak for alle krammerne :D

Redigeret af DitteWisti
0

Del dette indlæg

Kom lige i tanke om i episode i går jeg næsten lige må dele med jer :D

Min far havde været nede over grænsen fordi han skulle køre min søster hjem (mine forældre bor på Mors, og min søster i Haderslev, og min søsters bil var gået i stykker) Så han var lige en tur over og få fat i de sidste kasser velkomst drink vi skulle bruge :D Weh.

Så skal han da lige se min kjole og udkastet til kirkehæftet.. Og allerede der måtte han fælde en tårer.. Åhh min kære far :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Kom lige i tanke om i episode i går jeg næsten lige må dele med jer :D

Min far havde været nede over grænsen fordi han skulle køre min søster hjem (mine forældre bor på Mors, og min søster i Haderslev, og min søsters bil var gået i stykker) Så han var lige en tur over og få fat i de sidste kasser velkomst drink vi skulle bruge :D Weh.

Så skal han da lige se min kjole og udkastet til kirkehæftet.. Og allerede der måtte han fælde en tårer.. Åhh min kære far :thumbsupsmileyanim:

Nåhr hvor kært!!! Suk... Fædre, altså. :blush:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

UHHHHH!!!

Skrev i vores polterabend beretning (se her) at jeg havde skrevet til min brudepige at jeg var blevet slæbt afsted, og at jeg da gerne ville snakke med hende om det, hvis hun nu var blevet ked af det pga. det..

Jeg snakkede så med min mester i eftermiddag om at jeg ikke rigtig hører fra hende i tiden, og han forklarede mig at hun var inde i en lidt skidt periode i tiden. Dem kender jeg, så jeg sagde til ham at han da lige skulle sige til hende at jeg da tænkte på hende, og bekymrede mig lidt.

Så ringede han her for en time siden og sagde at hun var ked af (sur over) at de andre havde taget mig med på PA, og så sagde han til mig at jeg da bare kunne have sagt nej :blush: Dertil svarer jeg at det kunne jeg da ikke.. Det mente han altså jeg kunne (Sagt i en meget sur og bestemt tone) Der klapper lågen for mig, og jeg orker bare ikke at høre på ham så jeg ligger på (Og det er uhyre sjældent jeg gør det!)

Der blev sms'et lidt frem og tilbage og konklussionen blev at vi måtte snakke om det en anden dag for han var for sur..

Det kan bare ikke nytte noget! Selvfølgelig kan jeg da godt forstå at hun er ked af det over det, men det skal han sku da ikke ringe og skælde mig ud for! Havde det været omvendt, at en anden var min brudepige og hun havde poltet mig med nogle andre havde det været heeelt i orden (ifølge ham sikkert).. suk..

Men jeg skal have snakket med ham om at nu er det anden gang han ringer på hendes vejne og nærmest skælder mig ud! Det går bare ikke at blande sig sådan mellem tøse-fnidder-fnadder! Det og så skal han sgu tænke sig om hvad han siger inden han ringer..!

Ih altså.. Det ødelagde helt min aften..! Og det er endda et af de eneste aftenener i den her uge hvor jeg har kunnet hygge med min mand og en film..

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

UHHHHH!!!

Skrev i vores polterabend beretning (se her) at jeg havde skrevet til min brudepige at jeg var blevet slæbt afsted, og at jeg da gerne ville snakke med hende om det, hvis hun nu var blevet ked af det pga. det..

Jeg snakkede så med min mester i eftermiddag om at jeg ikke rigtig hører fra hende i tiden, og han forklarede mig at hun var inde i en lidt skidt periode i tiden. Dem kender jeg, så jeg sagde til ham at han da lige skulle sige til hende at jeg da tænkte på hende, og bekymrede mig lidt.

Så ringede han her for en time siden og sagde at hun var ked af (sur over) at de andre havde taget mig med på PA, og så sagde han til mig at jeg da bare kunne have sagt nej :cheerleader3: Dertil svarer jeg at det kunne jeg da ikke.. Det mente han altså jeg kunne (Sagt i en meget sur og bestemt tone) Der klapper lågen for mig, og jeg orker bare ikke at høre på ham så jeg ligger på (Og det er uhyre sjældent jeg gør det!)

Der blev sms'et lidt frem og tilbage og konklussionen blev at vi måtte snakke om det en anden dag for han var for sur..

Det kan bare ikke nytte noget! Selvfølgelig kan jeg da godt forstå at hun er ked af det over det, men det skal han sku da ikke ringe og skælde mig ud for! Havde det været omvendt, at en anden var min brudepige og hun havde poltet mig med nogle andre havde det været heeelt i orden (ifølge ham sikkert).. suk..

Men jeg skal have snakket med ham om at nu er det anden gang han ringer på hendes vejne og nærmest skælder mig ud! Det går bare ikke at blande sig sådan mellem tøse-fnidder-fnadder! Det og så skal han sgu tænke sig om hvad han siger inden han ringer..!

Ih altså.. Det ødelagde helt min aften..! Og det er endda et af de eneste aftenener i den her uge hvor jeg har kunnet hygge med min mand og en film..

Der er især tre spørgsmål, der melder sig for mig:

1. Hvorfor kunne du ikke have sagt nej til at tage med på PA? (hvis du vidste at din brudepige ville være ked af det over det?)

2. Hvorfor er det et problem for din brudepige, at du var med til din mands PA?

3. Hvorfor I ALVERDEN skal din mester rodes ind i det?

I do not get it, please explain. :)

Og så får du lige sådan en her :thumbsupsmileyanim: Sådan noget har man bare ikke brug for op til sin bryllupsdag. :hug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

UHHHHH!!!

Så ringede han her for en time siden og sagde at hun var ked af (sur over) at de andre havde taget mig med på PA, og så sagde han til mig at jeg da bare kunne have sagt nej :) Dertil svarer jeg at det kunne jeg da ikke.. Det mente han altså jeg kunne (Sagt i en meget sur og bestemt tone) Der klapper lågen for mig, og jeg orker bare ikke at høre på ham så jeg ligger på (Og det er uhyre sjældent jeg gør det!)

1. Hvorfor kunne du ikke have sagt nej til at tage med på PA? (hvis du vidste at din brudepige ville være ked af det over det?)

I do not get it, please explain. :)

Og så får du lige sådan en her :thumbsupsmileyanim: Sådan noget har man bare ikke brug for op til sin bryllupsdag. :hug:

1) Jeg vidste ikke at min brudepige ville blive ked af det.. Det tænkte jeg slet ikke på det tidspunkt jeg fandt ud af at de også ville have mig med. Det spørgsmål meldte mig først i mit hovedet senere på dagen hvor jeg spurgte de andre om de havde informeret hende om det.. Der sagde de så at de havde spurgt min familie om de ville med.

2) Det ved jeg så ikke endnu, jeg skal snakke med hende på et tidspunkt i dag.. Men tror det er det princip i at hvis hun havde købt mig en big mac menu og så havde de købt mig en cheesburger... Hvis du forstår? :cheerleader3:

3) Det er fordi han er lidt tjærester med hende, og når hun er ked af det over noget mener han at han skal blande sig. Jeg forklarede ham i morges (hvor han ringede) at han altså skulle lærer at han skulle blande sig langt udenom! Når han syntes der var noget hun burde sige til mig, skal han sgu bede hende om at sige det til mig, i stedet for selv at gøre det.

IHHH TAK :D Nej det har man godt nok ikke.. Men det går lidt bedre i dag :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har ikke så meget at sige... føler bare med dig!!!

:):hug:

Man skal meget igennem før OG efter et bryllup, men man kommer altid om på den anden side, så længe man har kærligheden og sin mand!

Ja det er da helt sikkert det vigtigste! :thumbsupsmileyanim::blush:

0

Del dette indlæg

Jeg håber, du - trods alt - havde en hyggelig polterabend sammen med din kommende mand og de mennesker, der var mødt op for at deltage. Ærgeligt med din veninde, men det lyder som om, I trænger til at få renset luften lidt, så der kan komme en god stemning til jeres bryllup - uden tøsefnidderfnadder og sure miner. Håber det hele flasker sig :thumbsupsmileyanim:

PS. er da nysgerrig efter om du så rent faktisk får en polterabend sammen med veninden og andre tøser?

0

Del dette indlæg

UHHHHH!!!

Så ringede han her for en time siden og sagde at hun var ked af (sur over) at de andre havde taget mig med på PA, og så sagde han til mig at jeg da bare kunne have sagt nej :( Dertil svarer jeg at det kunne jeg da ikke.. Det mente han altså jeg kunne (Sagt i en meget sur og bestemt tone) Der klapper lågen for mig, og jeg orker bare ikke at høre på ham så jeg ligger på (Og det er uhyre sjældent jeg gør det!)

I do not get it, please explain. :hug:

Og så får du lige sådan en her :thumbsupsmileyanim: Sådan noget har man bare ikke brug for op til sin bryllupsdag. :cheerleader3:

1) Jeg vidste ikke at min brudepige ville blive ked af det.. Det tænkte jeg slet ikke på det tidspunkt jeg fandt ud af at de også ville have mig med. Det spørgsmål meldte mig først i mit hovedet senere på dagen hvor jeg spurgte de andre om de havde informeret hende om det.. Der sagde de så at de havde spurgt min familie om de ville med.

2) Det ved jeg så ikke endnu, jeg skal snakke med hende på et tidspunkt i dag.. Men tror det er det princip i at hvis hun havde købt mig en big mac menu og så havde de købt mig en cheesburger... Hvis du forstår? :rolleyes:

3) Det er fordi han er lidt tjærester med hende, og når hun er ked af det over noget mener han at han skal blande sig. Jeg forklarede ham i morges (hvor han ringede) at han altså skulle lærer at han skulle blande sig langt udenom! Når han syntes der var noget hun burde sige til mig, skal han sgu bede hende om at sige det til mig, i stedet for selv at gøre det.

IHHH TAK :D Nej det har man godt nok ikke.. Men det går lidt bedre i dag :)

Okay, så er jeg lidt med igen, hehe. Men jeg synes det er mærkeligt at din brudepige bliver møf over sådan noget. Håber det går godt med at snakke med hende, det kan da ikke være rigtigt, at du skal slås med sådan noget, bare fordi hun har noget stolthed i klemme, eller hvad problemet lige er. Det må da handle om at du og din htb er glade altså! Og fornuftigt sagt til din mester at han skal blande sig uden om. Han er nu engang din mester, så det bliver noget rod hvis det bliver alt for privat også. :-S Endnu en af dem her: :blush: Håber alt løsner sig :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

SÅ.. Så fik jeg snakket med brudepigen :thumbsupsmileyanim:

Vi fik en rigtig god snak, og det var ikke mig hun var sur på. Det var mere dem der havde planlagt den polterabend, for hun har haft snakket med et af dem om de ville med til den polterabend hun planlagde hvor hun fik et noget uhøfligt svar tilbage.. Så det der lagde i det fra hendes side var at de vidste hun planlagde noget, men alligevel tog mig med.. Så følte hun lidt at alt det hun havde lavet og alt det arbejde hun havde lagt i det var spildt..

Fik dog forklaret hende at det var det langtfra, og jeg glædede mig rigtig meget til min tøse-polterabend. Den dag den oprinder ^^

0

Del dette indlæg

Jeg håber, du - trods alt - havde en hyggelig polterabend sammen med din kommende mand og de mennesker, der var mødt op for at deltage. Ærgeligt med din veninde, men det lyder som om, I trænger til at få renset luften lidt, så der kan komme en god stemning til jeres bryllup - uden tøsefnidderfnadder og sure miner. Håber det hele flasker sig :thumbsupsmileyanim:

PS. er da nysgerrig efter om du så rent faktisk får en polterabend sammen med veninden og andre tøser?

Det tror jeg da helt sikkert at jeg gør. Men jeg ved det ikke :blush: Som jeg har skrevet et andet sted tror jeg det bliver her lørdag, men skal helt sikkert nok give jer en beretning ! :D

0

Del dette indlæg

Så var vi inde og snakke med præsten i dag, og han er altså bare en perle! Han er sjov, har humor og vi fik en rigtig god snak om det hele.

Den nye bryllupssalme blev godkendt, han bad mig endda lige om at synge første vers så han kunne høre den. Gør jeg da med glæde, selvom mine kinder blev lidt røde :blush:

Men nu er jeg gået fuld igang med at lave kirkehæfter :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Skønt at det kom på plads med veninden! :thumbsupsmileyanim: Og præsten!! :blush:

Ja det må man sige :D Fandt endda også ud af det med at jeg gerne ville melde afbud til den fest fredag (hvis du har læst det emne jeg har lavet)

Spurgte hende om det gjorde noget jeg tog hjem og sov, og det måtte jeg helt selv om.. Fint det var dejligt, så ville jeg lige finde ud af om jeg stadig havde lyst til at komme. Min veninde er så dejlig, hun sagde blot at vi nok skulle få det sjovt hvis jeg kom (ikke ligesom min mester der gir mig dårlig samvittighed ved at pointere jeg så tit har meldt afbud)

Så nu ser vi :hug: Jeg vil op i hovedforløbs prøven i morgen og BE TIL at jeg består... Ellers tror jeg godt nok at jeg er grædefærdig resten af ugen :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer