DitteWisti

Ditte Og Jan

198 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Nu fik jeg ENDELIG taget mig sammen til at få lagt billederne fra forberedelserne dagen før herind! :D Sorry!

Derhjemme. Det sprut og velkomst drink til børnene der skulle med derned. På dette tidspunkt gik jeg bare rundt og ventede på at de andre kom så vi kunne komme igang :thumbsupsmileyanim:

post-43013-1289031910.jpg

0

Del dette indlæg

Saras pakkede legetøj til legerummet nede i forsamlingshuset (Det blev foriøvrigt en stor succes for alle bortset fra Sara :thumbsupsmileyanim: De var lidt voldsomme ved hendes ting, desværre, og hendes hulahop ring overlevede ikke aftenen. Men kan afsløre at hun har fået en ny)

De blå kasser var fulde af ting der skulle på bordene. Bordløbere, lys, bordkort osv.

post-43013-1289031995.jpg

Redigeret af DitteWisti
0

Del dette indlæg

Øl, sodavand og vin der bare står og venter :thumbsupsmileyanim: Jeg havde desværre ikke tænkt mig særlig godt om mht. disse. De har stået i vores skur siden vi købte det, og der er der kommet sand under bunden af dem. Så de ridsede vores nye bord :boohoo: Det er heldigvis ikke så tydeligt, og vi fik en rigtig pæn dug af min kusine i bryllupsgave :D

post-43013-1289032089.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer