DitteWisti

Ditte Og Jan

198 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg er nu lige kommet op på skolen og skal op i hovedforløbs opgaven.. Denne skal beståes inden man kan gå videre, så jeg er nooooget nervøs, og praktisk talt et nervrag...

Så da jeg kommer herop ser jeg at den lærer jeg frygtede var med til prøven sidder og underviser :D Yes så skal han ikke høre mig! Han er berygtet for at slagte sine elever til prøver, så det var meget grunden til at jeg var bange..

Men i samme ombæring får jeg at vide at prøverne er 1½ time forsinket (!!!!!!!!!!!) suk altså :blush: Så jeg skal sidde og vente i en 3-4 timer inden jeg kommer op :S ALTSÅ! :thumbsupsmileyanim: (Og jeg er den aller sidste i dag der skal op.. FLOT!)

Men håber at jeg kan bestå! Det er det vigtigste for mig!

0

Del dette indlæg

Jeg håber, du - trods alt - havde en hyggelig polterabend sammen med din kommende mand og de mennesker, der var mødt op for at deltage. Ærgeligt med din veninde, men det lyder som om, I trænger til at få renset luften lidt, så der kan komme en god stemning til jeres bryllup - uden tøsefnidderfnadder og sure miner. Håber det hele flasker sig :hug:

PS. er da nysgerrig efter om du så rent faktisk får en polterabend sammen med veninden og andre tøser?

Det tror jeg da helt sikkert at jeg gør. Men jeg ved det ikke :cheerleader3: Som jeg har skrevet et andet sted tror jeg det bliver her lørdag, men skal helt sikkert nok give jer en beretning ! :D

Godt det har løst sig med veninden og dejligt at du får en vaskeægte tøsepolterabend! :rolleyes:

Jeg er nu lige kommet op på skolen og skal op i hovedforløbs opgaven.. Denne skal beståes inden man kan gå videre, så jeg er nooooget nervøs, og praktisk talt et nervrag...

Så da jeg kommer herop ser jeg at den lærer jeg frygtede var med til prøven sidder og underviser :D Yes så skal han ikke høre mig! Han er berygtet for at slagte sine elever til prøver, så det var meget grunden til at jeg var bange..

Men i samme ombæring får jeg at vide at prøverne er 1½ time forsinket (!!!!!!!!!!!) suk altså :) Så jeg skal sidde og vente i en 3-4 timer inden jeg kommer op :S ALTSÅ! :) (Og jeg er den aller sidste i dag der skal op.. FLOT!)

Træls at det hele er blevet forsinket, men så er det jo godt, du kan kigge forbi herinde og få et :blush:

Masser af held og lykke herfra :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Men i samme ombæring får jeg at vide at prøverne er 1½ time forsinket (!!!!!!!!!!!) suk altså :( Så jeg skal sidde og vente i en 3-4 timer inden jeg kommer op :S ALTSÅ! :( (Og jeg er den aller sidste i dag der skal op.. FLOT!)

Uf, det lyder ikke rart!!!! Er selv ret eksamensangst, så kan levende forestille mig hvordan du har det! Men du kan klare det! Jeg tror på det! Og vi er her for dig!!!! :thumbsupsmileyanim:

Og noget der hjalp mig: Prøv at tænk på prøven som en køreprøve. Du bliver ikke bedømt efter om du er perfekt, men efter om du er sikker at sende videre i forløbet. Så det er faktisk for din skyld, for at nogen kan holde øje med om du er klar til at gå videre, uden at du gaber over for meget. :( Din lærer og censor har ingen anden interesse, end at se om du er klar til at gå videre, så hvis du er det (og selvfølgelig er du det!) så består du også. :td: Det skal nok gå godt.

Og så får du selvfølgelig en masse trøste-opmuntre-you-can-do-it-cyber-krammere:

:blush::):hug::cheerleader3::rolleyes::) :) :(:tunge::(

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så kommer et af lærerne ud og fortæller os at i stedet for en valgfags uge efter hovedforløbet vil der være to, som os der skal tage H3 (og svendeprøve) til november SKAL tage. Og jeg sidder og siger til ham at jeg altså skal giftes lørdag i den uge og oprindeligt havde fået fri om fredagen så jeg kunne stille op og gøre klar.. jamen det var var bare ærgeligt jeg kunne bare aflyse

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrev så infoet til min mester, og det passede bestemt ikke ham da de mangler mig deroppe.. Så han fik lige lærens mail og så må de finde ud af indbyrdes...

MEN SUk!! Jeg blir STRESSET hvis jeg skal til prøve dagen før jeg skal giftes :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Ellers har jeg været nede og bestille brudebuket, brudepige buket og knaphuls blomster til husbond, forlover og fader :D

Min mand havde truet med at han altså ikke turde bestille, for så fik jeg en buket mælkebøtter.. Så jeg gik på kompromis med den tradition og gjorde det selv.

Han havde været derinde på vores polterabend og sælge popcorn til dem for halv pris. Så de lovede os at give os buketterne med rabat :D

0

Del dette indlæg

Ih sikke meget fnidderfnadder over en PA. Godt du og din veninde har fået talt ud :thumbsupsmileyanim: .

Dejligt der er styr på blomsterne. Men øv alt det bøvl med prøver lige op til den store dag. Håber dethele kommer til at passe.

Kan se du kommer fra Bording og jeres (eller din mands?) datter går i SFOen. Så må du kende min mor.. Hun er leder i SFOen. Jeg kommer selv fra Engesvang, men bor lidt udenfor Herning nu. Men vi skal vies i Engesvang Kirke.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ih sikke meget fnidderfnadder over en PA. Godt du og din veninde har fået talt ud :thumbsupsmileyanim: .

Dejligt der er styr på blomsterne. Men øv alt det bøvl med prøver lige op til den store dag. Håber dethele kommer til at passe.

Kan se du kommer fra Bording og jeres (eller din mands?) datter går i SFOen. Så må du kende min mor.. Hun er leder i SFOen. Jeg kommer selv fra Engesvang, men bor lidt udenfor Herning nu. Men vi skal vies i Engesvang Kirke.

Nej hvor dejligt :blush: Vores datter går inde på Norde skole i Ikast. Så det er nok desværre ikke den samme ^^

Engesvang kirke er også rigtig flot :) var derinde til en konfirmation her i Foråret ^^

0

Del dette indlæg

Nej hvor dejligt :blush: Vores datter går inde på Norde skole i Ikast. Så det er nok desværre ikke den samme ^^

Engesvang kirke er også rigtig flot :) var derinde til en konfirmation her i Foråret ^^

hehe nej, så kender du hende nok ikke :hug:

Ja det er en rigtig hyggelig kirke. Meget enkel indeni. Ja egentlig også udenpå :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Nej hvor dejligt :) Vores datter går inde på Norde skole i Ikast. Så det er nok desværre ikke den samme ^^

Engesvang kirke er også rigtig flot :hug: var derinde til en konfirmation her i Foråret ^^

hehe nej, så kender du hende nok ikke :cheerleader3:

Ja det er en rigtig hyggelig kirke. Meget enkel indeni. Ja egentlig også udenpå :rolleyes:

Ja nemlig :) Jeg tror da lige jeg skal ind og se jeres planlægning :blush:

0

Del dette indlæg

IHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!

Jeg er STADIG ikke kommet op (min prøve er nu 1 time og 7 minutter forsinket) Så jeg kan vist godt skyde en hvid pil efter al det bryllups indkøb jeg ville have lavet i dag :thumbsupsmileyanim: Jeg vil tro at det tager en time eller to med alt det jeg skal, og det tager i hvert fald en time at komme hjem.. Så når jeg ikke hjem til at jeg kan lave aftensmad :hug:

Men altid noget at jeg har helt fri i morgen, der havde jeg bare ikke regnet med at jeg skulle til Århus... Der ville jeg have ryddet op :/ Ej altså...

Jeg er såååå suuur på den lærer fordi han ikke kunne finde ud af at overholde sin egen tidsplan! Han rykkede den selv i første omgang fordi han skulle gøre sig selv klar (SÅ MØDER MAN SGU FØR !!!!) Og så bruger han mere end de planlagte 20 min på hver elev...

Synes ikke det er fair overfor os de sidste (OG MIG SOM SKAL ALLER SIDST OP)

:blush::)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

:thumbsupsmileyanim::blush::)

NU vil jeg lige fortælle om min dag siden jeg gik ind til prøven der er nemlig sket RIGTIG meget!!

Nå jeg kommer ENDELIG ind til prøven! (På dette tidspunkt er min prøve 2 timer og 5 min forsinket!!!!!!) Jeg siger til min lærer med det samme vi kommer ind at jeg altså skal nå en bus 16.13 så vi skal skynde os! I al den tid jeg har ventet har jeg kunnet slappe af, så var egentligt ikke så nervøs da vi kommer ind til prøven.. Kun næsten ved at græde da jeg var så sur og træt af min tidsplan var blevet rykket så meget!

Jeg starter min salgstale og forklarer lidt om det jeg skrev om, og synes egentligt det går rigtig godt! Da han s stiller spørgsmål går det fortsat udemærket :hug: Der er selvfølgelig ting jeg ikke kan svare på men sådan er det jo..

Jeg kommer ud og han henter mig ind igen til karakter.

Han fortæller mig så at min opgave kun stod til et 4 tal, men jeg ville få et lille 7 tal fordi den mundtlige eksamen var så god :D:D MIG DER VAR SÅ RÆJ FOR AT DUMPE!! Altså :cheerleader3: Så jeg var skide glad!

MEN så kom der eddermagme også fart på mig! Jeg fik ringet til min svigermor med det samme og spurgt om hun ikke kan få lavet noget aftensmad til hende og sara (da det alligevel var noget hurtigt noget vi skulle have) da jeg simpelthen ikke kunne nå at være hjemme før til kl 19 (og Sara skal i seng 19.30)

Jeg står af på Århus H og finder en bus der køre ned til Magasin. Her skynder jeg mig så ind og vil købe young bloods foundation. Den havde de HELDIGVIS i min farve! Så da jeg vil betale virker det ikke :S:S Automaten siger bare "prøv igen" (på dette tidspunkt havde jeg ca. en time at nå det hele i før mit tog kørte!) ARRRH tænker jeg bare! Det er SÅÅ typisk! Så går vi hen og snakker med en anden eksepedient.. På det tidspunkt ser jeg både Clinique og Estee Lauder standerne hvor jeg også skulle have noget.. Så vi samlede forrådet og gik op til service centeret.. Der ringede de til nogle supportere som fik det til at virke, og så kunne jeg ellers få betalt de 770 kr *AAAAV*!!!!

Så skyndte jeg mig videre til Tigern hvor jeg fandt nogle memo holdere i en hjerte form som jeg har købt fra en bruger herinde.. Disse var desværre hvide hvor de andre var lilla.. Men så må jeg blande dem lidt :rolleyes: De havde desværre ikke nogle kurve i tiger som jeg kunne bruge (til kirkehæfter) så der måtte jeg videre.

Der gik ikke længe før jeg stødte ind i søstrene grene og de havde bare den PERFEKTE kurv! I LILLA :D:D:D:D Så den napsede jeg og skyndte mig videre...

Dernæst Matas hvor jeg fik fat i hårfarve og negle. Så fik jeg ellers fut i numsen og skyndte mig ned til Bruuns Galleri (NU VAR DER EN HALV TIME TILBAGE :):o) Her skynder jeg mig i Bog og Idé og får købt det sidste karton (til morgengave, kirkehæfter og bordnumre), kommer i fætter br og får fat i et toast master horn, og til sidst Glitter hvor jeg vil finde tasken.. De havde så ingen i blå (som jeg havde tænkte mig) men derimod den flotteste hvide taske! Håber den passer kjoleN! MEN deres dankort automat var selvfølgelig i stykker :( Og nu var der 15 minutter tilbage! så jeg måtte skynde mig ud og finde den nærliggende automat som jeg i første omgang fuldstændig overså..! Men jeg fik hævet, fik betalt og LØØØØØBET ned til toget som jeg nåede :D

Her sidder jeg nu... Jeg har haft det så varmt i alt mit efterårs tøj at min inderste top var helt våd af sved :tunge: AAAD.... Men jeg har fået det meste jeg skulle :D Og brugt 1500 *AV*

Men jeg er lykkelig :) Ikke kun for karakteren men også at jeg nåede alt jeg skulle i dag alligevel :D

Jeg har dog ikke kunnet få fat i min mand hele dagen :/ Og det er ikke normalt.. Så der er jeg lidt bekymret...

Puha.. Nu vil jeg skynde mig hjem og have noget risret :D NUM

0

Del dette indlæg

Hold da helt op, jeg bliver næsten forpustet af alt det der! Men supersejt at du nåede det hele, og hvor var du bare heldig med de lilla kurve! Håber meget at tasken passer. Andet ville være surt. :blush:

Og TILLYKKE med karakteren, det er da MEGA fedt, at du fik den trukket op!!!! GODT KLARET!!!! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Hold da helt op, jeg bliver næsten forpustet af alt det der! Men supersejt at du nåede det hele, og hvor var du bare heldig med de lilla kurve! Håber meget at tasken passer. Andet ville være surt. :)

Og TILLYKKE med karakteren, det er da MEGA fedt, at du fik den trukket op!!!! GODT KLARET!!!! :blush:

Jeg er også selv helt forpustet stadig, og meeeget træt nu... Så tror virkelig jeg knalder brikker når jeg kommer i seng engang.. Det skal blive dejligt at kunne sove :D

Ja helt vildt :D Var så glad at jeg kunne have hoppet hele vejen op til bussen! :D :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

FEDT FEDT FEDT!!! Stort tillykke med både karakter og med alle dine gode indkøb! Det er godt nok en vild dag, du har haft dig - forhåbentlig falder der mere ro på resten af dagen:)

Ja forhåbenligt.. Har lige fået aftensmad, og har sendt Sara ud for at tisse af (Hun er dog tralvt optaget af at huske teksten til Rasmus Seebach med Natteravn...) Men jeg er godt nok kvadret...

Min mand foriøvrigt til mig på vej hjem.. Den klods har smidt sin tlf væk :shopping: Men han var i det mindste i godt behold.. Aner bare ikke hvornår han er hjemme.... Suk...

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer