DitteWisti

Ditte Og Jan

198 indlæg i dette emne

Jeg har sovet dejlig længe da der kune kørte prøver i skolen i dag, og jeg derfor ikke skulle møde :shopping:

Men i dag er markeret som store oprydnings dag (min brudepige kommer i morgen, hvor jeg tror min PA sker) og så skal jeg have lavet kirkehæfter og menukort færdig :huh:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Arr :S Så ville jeg ind til sy forhandlere og få fat i det sidste silke bånd jeg skulle bruge, men de havde ikke flere :shopping: Hun ville dog give beskeden videre til ejeren som ville prøve at se efter om de ikke kunne skaffe flere hjem.... Ellers aner jeg ikke hvad jeg skal gøre med menu kortene som jeg er begyndt at binde bånd omkring.. Og mangler i hvert fald til halvdelen endnu

0

Del dette indlæg

Nu er der under 2 uger tilbage.. Har fået printet alle salmer, omslag til kirkehæfter og alt andet ud, skåret det til og foldet det. Nu skal det bare sættes sammen, og jeg skal have købt en pakke kleenex der skal sættes i.. Det går de næste par dage med.

I næste weekend skal vi til frisør lørdag formiddag hvor Jan og Sara skal klippes til brylluppet, og så til Mors op til mine forældre hvor vi skal overnatte.. Søndag formiddag skal vi så til formiddags kaffe hos mine bedsteforældre hvor vi skal snakke med min onkel som skal være toast master.. Og så tror jeg at vi er ved at have styr på det :)

NU GÅR DET ALTSÅ STÆRK!!!!!!!!!!!!!!!!! :shopping::huh:

0

Del dette indlæg

Min mor ringede til mig i går (en halv time efter at vi havde ringet til kokken og jomfruen og tilføjet 2 kurverter til vores bestilling) at min bedstefar havde meldt afbud (han må åbenbart ha indset han er for gammel :huh:) og at min kusine som er vegatar jo nok ikke behøver en kuvert.

Tyyyypiiiiiiisk... Suk..

Men vi gider ikke ændrer bestillingen nu. Så er vi også sikker på at der er mad nok :shopping:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Super fine ting du har fundet! :thumbsupsmileyanim: Kurven ser dog ikke specielt lilla ud på billedet, men det kan vel snyde meget. :cheerleader3:

Jeg er hvert fald sikker på at det nok skal blive godt med de holdere. De er bare rigtig fine. :balloons:

Kurven er sart lilla, men igen billedet er taget med min iphone, så det kan snyde meget :respekt:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

De sørens kirkehæfter.. Er gået lidt død i at folde dem :cheerleader3: Tror der er 5 der er helt færdige, 50 hvor salmerne er klistret ind (der mangle stadig to sedler, et stykke organza og et stykke lommetørklæde) og så ligger der 50 endnu og bare venter..

Suuk... Tror simpelthen jeg skal have hævet mig selv i nakken og lavet dem færdig på de her to dage..

Det og så mangler jeg stadig de silkebånd til menu kortene :balloons: Har ikke hørt fra sy forretningen endnu :thumbsupsmileyanim: Jeg går snart grasat... Ihhhhh

0

Del dette indlæg

Nå lidt update til jer zillaer!

Jeg har taget mig en lille pjækkedag i dag, for at kunne få styr på de mest pressende ting så jeg ikke render rundt og er stresset. :thumbsupsmileyanim:

Men jeg har til gengæld nået meget (synes jeg)

Jeg har fået lavet ALLE oversigts kort (Dvs. bord 1, gæstebog osv. som skal stå de pågældende steder), alle kirkehæfter med salmer er nu samlet, og jeg er ligeså stille begyndt at putte organza og lommetørklæder i (i skrivende stund er der lavet 20 stk :D 80 to go!)

Det og så har jeg fået lavet to ekstra bordkort (da forloverens kæreste har 2 piger som vi synes skulle med), fået taget min bedstefars bordkort ud (da han har meldt afbud)

Og så fik jeg lige en god oversigt over hvordan det så ud med menukortene.. I skrivende stund har jeg ikke mere (lilla) silkebånd til dem, og jeg har STADIG ikke hørt fra sy forretningen :respekt: Men jeg vil kigge derind Lørdag formiddag hvor vi alligevel er derinde da Jan og Sara skal klippes... Så kan jeg da se om de har noget i nogle andre nuancer, eller bare hvid... Hvis jeg ikke kan skaffe noget der ligner må jeg nok pille båndene af igen og bruge dem som de er..

Ellers har jeg fået ryddet op i hele hytten, taget opvasken, lagt tøj til vask... Så jeg synes rigtig jeg har fået lavet noget i dag :cheerleader3:

Jeg har endda fået pakket en taske med alle de ting jeg skal bruge dagen før og dagen derpå! Denne inkludere:

* Undertøjet

* Smykkerne

* Sløret

* Makeup

* Parfume

* En slags shower gel med havsalt (Huden bliver vildt blød af det! :D)

* Hud maske

* Rensemælk og scintonic

* Epilator

* Skraber (man skal gerne være lækker-smækker-glat overalt på bryllupsnatten ;) Tihi)

* Kunstige negle

* Neglelak

* Neglelak fjerner (Jeg er desværre et af dem der bider negle, så jeg er gået amok med go-negl her ugen op til så mine neglebånd i det mindste ser pæne ud)

- Og ja mere kan jeg ikke komme i tanke om lige nu :D Der mangler kun min dag creme, men den skal jeg jo stadig bruge ;)

Ellers fik jeg en god snak med min mor, og vi aftalte at jeg skulle tage min kjole med til Mors og tage den på oppe ved mine bedsteforældre så de kunne se mig i den (da de ikke kommer til brylluppet)

HVAD JEG MANGLER I SKRIVENDE STUND!!:

* De sidste kirkehæfter

* Menukort

* Skal have puttet flere ting i "tak" tasken til min brudepige

Og ja ellers alle de åbenlyse ting op til brylluppet :balloons:

0

Del dette indlæg

Nu er jeg halvt færdig med kirkehæfterne ^^ Fandt på en måde i går så det gik lidt hurtigere, så køre ikke ligeså hurtig sur i det..

Ellers var det min sidste skoledag i dag. Skal tilbage på min læreplads igen Mandag. Skal blive hårdt at skulle igang igen 9-17...

I dag er der en uge til at vi skal ned og stille klar i forsamlinghuset :D Behøves jeg at sige at jeg glæder mig? :D

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er der under en uge til! :) Og jeg fik de første sommerfugle i maven i går aftes da jeg sad og tænkte på at jeg om en uge ville stå i kirken (og igen i dag bare ved at tænke på det :D)

Jeg synes dog selv at jeg er godt med, så jeg ikke stresser :) Har taget tasken fuld af kosmetik og alt det der med til Mors i går samt kjolen, så den hænger pænt deroppe. Det og så regner jeg med at få kirkehæfterne færdige i dag (er halvvejs)

Og så er der vasket vinduer :D Nu kan man pludselig kigge ud igen ;) Tihi...

Men uhhhhhhhhhhhhhhhh det begynder at være tæt på nu :D Er bare så glad for at der er blade på træerne endnu! :) Elsker efteråret og dets farver!

0

Del dette indlæg

Så er der under en uge til! :cheerleader3: Og jeg fik de første sommerfugle i maven i går aftes da jeg sad og tænkte på at jeg om en uge ville stå i kirken (og igen i dag bare ved at tænke på det :D)

Jeg synes dog selv at jeg er godt med, så jeg ikke stresser :) Har taget tasken fuld af kosmetik og alt det der med til Mors i går samt kjolen, så den hænger pænt deroppe. Det og så regner jeg med at få kirkehæfterne færdige i dag (er halvvejs)

Men uhhhhhhhhhhhhhhhh det begynder at være tæt på nu :D Er bare så glad for at der er blade på træerne endnu! :) Elsker efteråret og dets farver!

Ihh hvor er det altså bare spændende. Super super dejligt at du har sommerfulge i maven uden at stresse!

Jeg tror det bliver absolut overdådigt smukt med alle de farver der er lige nu. :):):):rolleyes:

0

Del dette indlæg

Så er der under en uge til! :cheerleader3: Og jeg fik de første sommerfugle i maven i går aftes da jeg sad og tænkte på at jeg om en uge ville stå i kirken (og igen i dag bare ved at tænke på det :D)

Ihh hvor er det altså bare spændende. Super super dejligt at du har sommerfulge i maven uden at stresse!

Jeg tror det bliver absolut overdådigt smukt med alle de farver der er lige nu. :):):):rolleyes:

Ja mon ikke :cheerleader3: Glæder mig meget!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er nu en meget træt bridezilla der skriver til alle jer.

Jeg har haft første arbejdsdag i dag, og det må man sige var hårdt.. Puuha er meget træt nu :)

Men status lyder at alle menukortene nu er færdige, og jeg mangler 30 kirkehæfter endnu. Så jeg er ved at være godt med nu :) Så kan de næste par dage gå med at få lagt tøj sammen.

Har fået aftalt med dem der bestyrer forsamlinghuset og vi lejer den lille sal også. Der tager vi så noget af Saras legetøj med ned, samt madrasser, tv og video maskine så ungerne (og der er en del) kan bilve underholdt og ligge sig derind når de bliver trætte :)

Så lige vejrudsigten i dag.. De lover regn, men mooon ikke lokal udsigten ser bedre ud :) Og DET GJORDE DEN :D

post-43013-1286820131.jpg

Ihh.. Nu vil jeg ligge lidt tøj sammen og putte mig ind til min kommende husbond :D

0

Del dette indlæg

Igen en meget træt zilla der skriver.. Jeg var dog ikke ligeså træt som i går da jeg kom hjem, men jeg har knoklet med huslige sysler siden jeg kom ind af døren til nu (fra 18.30-20.38) så jeg er godt brugt nu :hug: Men nu skinner hjemmet også næsten, og der er tøj i skabene igen ^^

Jeg fik ringet til både kirke tjeneren og fik aftalt at de hentede blomster hos blomsterhandleren og pyntede op, og til blomsterhandleren for at sikre bestillingen. Og så kunne jeg da lige høre hvad det ville løbe op i det hele. Hun sagde at den buket jeg havde bestilt ville koste 1500 bare i sig selv :) Men fordi min mand havde lavet en fiks aftale med hende på vores polterabend (han havde solgt de popcorn vi skulle sælge til hende til halv pris, og så skulle vi selvfølgelig også have rabat på vores blomster) så har vi fået brudebuket, 2 brudepige buketter, og 3 knaphulsblomster til 1500 :) Blomsterne til kirken ville så koste 400 oveni, så det ville blive 1900 i alt :)

Jeg synes prisen var rigtig god og fair, især taget i betragtning at jeg var bange for at det ville blive noget der ligner 3-4000! Men min mand ville dog mægge alligevel :) Tsk

Ellers fik jeg ringet til kokken og jomfruen og dobbelt-dobbelt-tjekket vores bestilling, og ja... Så kunne jeg vist slappe af igen :)

ISÆR taget i betragtning af at jeg havde bryllups mareridt i nat :) Æv altså troede det var slut.. men næææ nej.. Jeg havde både glemt det ene og det andet, og så var min brudebuket en kæp med noget gran på! (ARRRRRRRRRRRRRRRGH :) ) Så havde lidt noget gip i mig hele dagen, som om der var noget jeg ikke havde styr på..

Tror jeg vil lave de sidste 20 kirkehæfter mens jeg venter på at manden kommer hjem :)

Ouh i kan da lige se et billede af den buket jeg har bestilt ! ;)

Den ligner den med de samme blomster (og samme farver) men formen kommer til at skæve lidt til venstre så den passer med snittet på min kjole :D

SUK JEG GLÆDER MIG!!! :):):):)

post-43013-1286908998.jpg

0

Del dette indlæg

Igen en meget træt zilla der skriver.. Jeg var dog ikke ligeså træt som i går da jeg kom hjem, men jeg har knoklet med huslige sysler siden jeg kom ind af døren til nu (fra 18.30-20.38) så jeg er godt brugt nu :) Men nu skinner hjemmet også næsten, og der er tøj i skabene igen ^^

Jeg fik ringet til både kirke tjeneren og fik aftalt at de hentede blomster hos blomsterhandleren og pyntede op, og til blomsterhandleren for at sikre bestillingen. Og så kunne jeg da lige høre hvad det ville løbe op i det hele. Hun sagde at den buket jeg havde bestilt ville koste 1500 bare i sig selv :) Men fordi min mand havde lavet en fiks aftale med hende på vores polterabend (han havde solgt de popcorn vi skulle sælge til hende til halv pris, og så skulle vi selvfølgelig også have rabat på vores blomster) så har vi fået brudebuket, 2 brudepige buketter, og 3 knaphulsblomster til 1500 :) Blomsterne til kirken ville så koste 400 oveni, så det ville blive 1900 i alt :)

Jeg synes prisen var rigtig god og fair, især taget i betragtning at jeg var bange for at det ville blive noget der ligner 3-4000! Men min mand ville dog mægge alligevel :) Tsk

Ellers fik jeg ringet til kokken og jomfruen og dobbelt-dobbelt-tjekket vores bestilling, og ja... Så kunne jeg vist slappe af igen :hug:

ISÆR taget i betragtning af at jeg havde bryllups mareridt i nat :) Æv altså troede det var slut.. men næææ nej.. Jeg havde både glemt det ene og det andet, og så var min brudebuket en kæp med noget gran på! (ARRRRRRRRRRRRRRRGH :) ) Så havde lidt noget gip i mig hele dagen, som om der var noget jeg ikke havde styr på..

Tror jeg vil lave de sidste 20 kirkehæfter mens jeg venter på at manden kommer hjem :)

Den ligner den med de samme blomster (og samme farver) men formen kommer til at skæve lidt til venstre så den passer med snittet på min kjole :D

SUK JEG GLÆDER MIG!!!

Hold da op der er igang i det lille hjem. Kunne ikke lade være med at grine af dit mareridt. Så dig for mig med en kæp med gran på... :) Godt at du har fortalt om det, så går det jo ikke i opfyldelse :) Syntes din buket ser rigtig fin ud, og kan godt forstå du syntes det er en god pris for det hele, det er da super.

Og ja, kan godt forstå du glæder dig, er helt sikker på dagen nok skal blive helt fantastisk...

0

Del dette indlæg

Igen en meget træt zilla der skriver.. Jeg var dog ikke ligeså træt som i går da jeg kom hjem, men jeg har knoklet med huslige sysler siden jeg kom ind af døren til nu (fra 18.30-20.38) så jeg er godt brugt nu :) Men nu skinner hjemmet også næsten, og der er tøj i skabene igen ^^

Ellers fik jeg ringet til kokken og jomfruen og dobbelt-dobbelt-tjekket vores bestilling, og ja... Så kunne jeg vist slappe af igen :hug:

SUK JEG GLÆDER MIG!!!

Hold da op der er igang i det lille hjem. Kunne ikke lade være med at grine af dit mareridt. Så dig for mig med en kæp med gran på... :) Godt at du har fortalt om det, så går det jo ikke i opfyldelse :) Syntes din buket ser rigtig fin ud, og kan godt forstå du syntes det er en god pris for det hele, det er da super.

Og ja, kan godt forstå du glæder dig, er helt sikker på dagen nok skal blive helt fantastisk...

Hehe ja jeg grinede også lidt over mig selv.. Men du godeste gjorde jeg godt nok ikke i drømmen :P

Håber jeg helt sikkert også :D KOMmer til at tuuuude hele tiden :D hihi

0

Del dette indlæg

SÅ BLEV JEG FÆRDIIIIG :D:D:D Endda med det hele!!

Der var sådan set 30 kirkehæfter tilbage.. Men jeg fik lavet de sidste :)

Og de ligger nu pænt i kurven ;) Og så fandt jeg de sødeste lilla sommerfugle i sy forretningen som er kommet på :D

post-43013-1286914383.jpg

Redigeret af DitteWisti
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer