DitteWisti

Ditte Og Jan

198 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hold da op, der er gang i den hos jer! Og superflot buket!!! :)

Kender godt det med mareridtene... Drømte selv forleden at vi fik diverse indvolde i brun sovs til både forret, hovedret og dessert :smash:

Men mhahm85 siger, så går det heldigvis ikke i opfyldelse ;)

Edit: Ej de sommefugle, er da PERFEKTE!! De giver lige det sidste pift! :)

0

Del dette indlæg

Hold da op, der er gang i den hos jer! Og superflot buket!!! :)

Kender godt det med mareridtene... Drømte selv forleden at vi fik diverse indvolde i brun sovs til både forret, hovedret og dessert :smash:

Men mhahm85 siger, så går det heldigvis ikke i opfyldelse ;)

Edit: Ej de sommefugle, er da PERFEKTE!! De giver lige det sidste pift! :)

Taak :D glæder mig også meget til at stå med den :) ja til dagen i det hele taget ;)

Ej hvor ulækkert :s godt dét ikke går i opfyldelse!!

Ja ikke?? Det var et rent held at jeg fandt dem :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sikke du rykker med en masse ting nu! MEN det er jo nødvendigt for NU ER DET JO MEGET SNART! :)

Ja tak :) Hehe. Det var rart at få det overstået. Men fik lige lavet en aftale med arbejdet at i stedet for at jeg holder fredag i denne uge og mandag, tirsdag og onsdag fri i næste uge holder jeg torsdag og fredag i denne uge og mandag og tirsdag i denne uge :) Så nu er jeg gået på weekend så jeg rigtig kan blive ordentligt færdig, også med rengøringen af hytten inden de overnattende gæster kommer :D SÅ NU ER JEG KLAR ;)

Det ser bare super godt ud :-)

Der er rigtig gang i det lille hjem, men nu nærmere dagen sig jo med hastige skridt :)

Tak skal du have :) Hehe ja jeg glæder mig rigtig meget! :D

0

Del dette indlæg

Der er nu 2 dage tilbage. Og jeg har taget fri i dag så jeg kan få gjort hovedrent i huset til de overnattende gæster..

Havde meget svært ved at falde i søvn i går da jeg bare lå og tænkte og tænkte.. Det bliver nok det samme de næste to nætter :)

Men i morgen kommer mine forældre og mine søskende herned så vi sammen kan gøre klar nede i forsamlingshuset..

Uha altså.. Nu er vi der næsten :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uhh.. Det er godt nok tæt på nu! :)

Og hvor er det træls du ikke kan sove. Men jeg tror nu jeg får det på samme måde når vi nærmer os! :)

Ja det kan man nok ikke rigitg undgå ;) Det er endda så slemt her at selvom jeg er møg hamrende træt, og bare trænger til at sove, kan jeg ikke... Ihh... :)

0

Del dette indlæg

Det er dejligt at se du er ved at have styr på de sidste detaljer.. Tror bare at vi kvinder arbejder bedst under pres... så forbered dig på at søndag er du træt og lykkelig...

Et kæmpe for tillykke med dagen på lørdag kommer desværre ikke herind i weekenden..

Knus Michelle

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er dejligt at se du er ved at have styr på de sidste detaljer.. Tror bare at vi kvinder arbejder bedst under pres... så forbered dig på at søndag er du træt og lykkelig...

Et kæmpe for tillykke med dagen på lørdag kommer desværre ikke herind i weekenden..

Knus Michelle

Ja det vil jeg godt give dig ret i :) Fik i hvert fald styr på de sidste ting i går ^^ Og har knoklet her om formiddagen indtil videre for at få stillet ting klar til mine hjælpere kommer (læs mine forældre og søskende ;))

Hvor er det bare tæt på nu :) Jeg synes, du har fået lavet nogle rigtig fine krea-ting og så håber jeg du får en smuk smuk buket - ingen grankæp til dig :):)

Ja jeg er også rimelig stolt over alle de ting jeg har fået lavet :D Normalt er jeg ikke særlig kreativ (udover på en computer) så synes det er rimelig fedt det jeg har fået lavet :)

Hehe ja forhåbenligt ingen grankæp til mig :P Tihi

0

Del dette indlæg

Uha nu er det snart. Hvor spændende :)

Jaa det må man sige :D Sidder bare og venter på at mine forældre og søskende kommer herned så vi kan komme igang med at stille op nede i forsamlingshuset.

Feeeed dag!!! Glæder du dig ikke lige så meget til i dag, som til i morgen!? Okay måske ikke LIGE så meget, men det bliver da alt for hyggeligt at gå og pynte op!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har lige været nede og hente nøglen til forsamlingshuset og sidder og bare og venter på at mine forældre og søskende kommer og skal hjælpe.. Men de skulle "et eller andet" først.. Og jeg skulle skynde mig hjem igen.. Hmmmmmmmmmmm...

Jeg tænker at det måske er æresport.. Men er ikke sikker :)

NU SER VI :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Har lige været nede og hente nøglen til forsamlingshuset og sidder og bare og venter på at mine forældre og søskende kommer og skal hjælpe.. Men de skulle "et eller andet" først.. Og jeg skulle skynde mig hjem igen.. Hmmmmmmmmmmm...

Sådan en fik vi ikke *snyd* Men for hulen er du ikke bare spændt????? Dagen før dagen er fyldt med opgaver, men samtidig går man bare med sommerfugle i maven og glæder sig helt vildt. Det er en skøn følelse :)

Jeg er faktisk uhyggeligt afslappet.. Ikke nervøs eller noget som helst... Men det kommer HELT sikkert i morgen! :)

0

Del dette indlæg

Bare det var mig - igen!! :cheerleader3:

Dagen før var jeg afslappet og glad med glade sommerfugle og det holdt lige til en halv time før vi skulle i kirken - og jeg så de første gæster komme forbi forsamlingshuset. UHA!! Så blev jeg nervøs!!

...men det er jo først i morgen for dig ;)

Nyd dagen i dag og hyggen med at pynte op. Og lad være med at gå tidligt i seng - du kan alligevel ikke sove ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sådan en fik vi ikke *snyd* Men for hulen er du ikke bare spændt????? Dagen før dagen er fyldt med opgaver, men samtidig går man bare med sommerfugle i maven og glæder sig helt vildt. Det er en skøn følelse :)

Jeg er faktisk uhyggeligt afslappet.. Ikke nervøs eller noget som helst... Men det kommer HELT sikkert i morgen! :)

Det skal du ikke være sikker på. Jeg havde sommerfugle i maven, men var på ingen måde nervøs. :) For dagen går som den gør, man kan kun læne sig tilbage og nyde den. SKØNT!!!

Ja det er rigtigt :) Uha..

Nu ser vi hvad der sker i hvert fald :D

0

Del dette indlæg

Bare det var mig - igen!! :cheerleader3:

Dagen før var jeg afslappet og glad med glade sommerfugle og det holdt lige til en halv time før vi skulle i kirken - og jeg så de første gæster komme forbi forsamlingshuset. UHA!! Så blev jeg nervøs!!

...men det er jo først i morgen for dig ;)

Nyd dagen i dag og hyggen med at pynte op. Og lad være med at gå tidligt i seng - du kan alligevel ikke sove ;)

Hehe ja sådan tror jeg også jeg vil have det lidt efter :D Det er lidt ligesom en sjov rutchebane tur man vil prøve igen og igen. Det her er bare meget meget FEDERE! :D

Jeg tror nu jeg får rigtig hjertebanken det øjeblik dørerne skal til at gå op...

0

Del dette indlæg

Der er (næsten) ikke noget som FORVENTNINGENS GLÆDE-- Det skulle da lige være ens bryllupsdag.. :)

Jeg håber I får en fantstisk dag og at du husker at nyde øjeblikkene.. Det er jo en fantastisk årstid I har valgt der er så smukt overalt pt...

Du får lige et par af dem her med på vejen

:cheerleader3::):)

Knus M

0

Del dette indlæg

Dette bliver nok mit aller sidste indlæg som frøken! Vi brugte nogle timer på at pynte borde og gøre klar så jeg er rigtig træt nu!

Her på tørsklen til den store dag vil jeg sige mange tak til alle fpr inspiration, støtte, ris og ros!

I er en flok dejlige mennesker!!

Næste gang jeg skriver er jeg forhåbenligt mæt på oplevelser og lykke.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer