DitteWisti

Ditte Og Jan

198 indlæg i dette emne

Og så gik vi ellers i gang. Var meget overrasket over hvor bredt rummet var! Det var meget større end jeg havde forestillet mig, så set i bagklogskabens lys burde jeg have lavet 2 bordplaner, den jeg lavede og så en hvor folk sad lidt tættere.. Evt i en hestesko eller noget.

post-43013-1289032204.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Planlægningen er jo som sådan egentligt slut, men ville lige give jer en opdatering sådan et halvt år efter at brylluppet stod :)

Til en start fik jeg (ENDELIG!) sendt de sidste takkekort afsted i går! Det føltes så godt at jeg endelig havde fået taget mig sammen til at gøre det, og jeg er sikker på at de sidste gæster der manglede at få også er glade nu :cheerleader3:

Vores fotoalbum kom også først forleden dag :rolleyes::shooter: Er UTORLIG skuffet og sur på den fotograf, som faktisk var min VEN, at det tog ham SÅ lang tid at få skaffet os det album, når han havde lovet det ville tage maks 5 uger! Og kvaliteten er meget skuffende. Mange af billederne er skåret meget underligt, og der er nogle billeder med som jeg synes er underlige at tage med i vores album, feks et billede af min kusines unge (????) Men jeg agter aldrig at bruge ham igen, og jeg har afskrevet ham så ven. Synes simpelthen det var sån en svinsk behandling! Oven i det hele, hvis jeg ville høre noget om hvad søren der skete var det mig der skulle kontakte ham, og så fik jeg en eller anden dårlig undskyldning med at han havde bestilt/ventede på at høre fra leverandøren etc. etc. etc....

Enden på det hele er at vi nu står med et fotoalbum, der ikke er det kønneste i verden, men vi har et! Men som min dejlige mand også sagde, vi har jo billederne på computeren også. Fotoalbummet er jo til når vi vil glugge lidt...

Er bare SÅ GLAD for at fotoalbummet er overstået nu..

Ellers en generel opdatering her efter et halvt år som mand og kone er baby projektet skudt godt igang. Jeg blev gravid ret hurtigt, men mistede det også igen ret hurtigt, så vi er igen tilbage ved square point one, og venter bare på at der sker mere.

Jeg bestod min svendeprøve som IT Supporter med 2 super flotte 10 taller, men har gået ledigt, bortset fra 1½ måned hvor jeg var ved TDC, siden jeg blev færdigudlært. Det er ikke så fedt! Håber snart at jeg finder et arbejde, også så vi kan få vores næste store drøm opfyldt! - HUSET!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer