JJS90

Bordplan Oversigt

7 indlæg i dette emne

Hej Alle..

Ja jeg er nået dertil hvor jeg skal ha lavet en bordplans oversigt..

Men jeg er helt på bar bund HVORDAN jeg skal lave den..

Hvad har i andre gjort?

Hvilke hjælpemidler, og materialer har i brugt for at lave jeres??

:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg lavede en i Word, som jeg så ville printe ud på A3 papir (på jobbet). Men jeg droppede det faktisk igen, da vi fik liiiidt travlt de sidste par dage - og jeg tror ikke, der var nogle der savndede den!!

- og hertil skal det siges, at på vores bordkort stod der ikke navne, men betegnelser (a la "Brudens ældste morbror" eller "The half Irish friend" eller "Folkeskoleveninden" - så tror faktisk gæsterne hyggede sig med at gå rundt om bordene og gætte hvor de selv skulle sidde, samt gætte hvem andre var)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er ved at lave vores, dvs. jeg er i sommerhus, så har lavet alle forberedelserne; fundet og redigeret billeder fra nettet og skrevet navnene på alle bordene op. Det printer jeg ud derhjemme og så sætter jeg det hele op på karton. Jeg har selv syntes, det var rart med en oversigt til de bryllupper, jeg har været til, men det er absolut ikke et must. Karton eller fx et lærred og papir, så er den klaret, kan gøres ret simpelt :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har tænkt på at vi skulle lave en gæstebog hvor vi beskriver lidt om alle. Og dem deler vi så op i bordplan, også så folk kan læse lidt om hinanden :cheerleader3:

Men ellers ved jeg det heller ikke selv så rart med dette opslag :griner:-

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer