Guest lilleprinsessen

God Dj I København?

15 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Der findes flere :blink:DISKOBIL har fået mange roser fra brudene her på Bryllupsklar .. jeg kan også anbefale at kigge nærmere på Bangs Musikservice som også kan hyres til at spille klaver under middagen.

Håber I finder en rigtig god løsning.

Jo tak Heidi og de roser vi får er vi meget glade for. Det viser jo at folk iværdsætter det produkt vi leverer. :)

Al respekt for at en mand kan spille både diskotek og klaver men der har jeg den klare holdning at man ikke kan sadle på to heste og at man skal gøre det man er bedst til. Jeg ville føle mig meget handicappet hvis jeg tog ud med den repertoireliste der kan ses på selskabsklaver.dk. Lige præcist til bryllupsfester er et meget bredt og alsidigt repertoire af afgørende betydning (heri ligger også at det skal være stort). Bryllupsklars server ville formentlig bryde sammen hvis jeg lagde min repertoireliste (på ca. 60.000 numre) ud her. :) Når det så er sagt så er det jo et interessant koncept og han foregiver heller ikke at have alt, men at folk kan vælge musik ud fra nogle lister.

Vi har i stedet to pianister for dem som gerne vil have levende musik under middagen men jeg vil ikke lægge skjul på at langt de fleste vælger det vi kalder en ren Diskobil-løsning. Avgiveligt fordi det er den billigste løsning men også fordi vi kan klare akkompagnementet til festsangene, og fordi det giver mere alsidig musik under middagen.

Redigeret af diskobil
0

Del dette indlæg

Hvad er prisen for en dj??

Hilser lige venligt -

prisen på en professionel bryllups/festDJ svinger meget i pris, afhængig af flere faktorer, som for eksempel afstand.

Kan varmt anbefale dig at ringe til Lone hos Diskobil - hun er en skøn kvinde med fingeren på pulsen vedr. musik til festen - akkurat som Bent herinde fra - de 2 vil jeg tillade mig at kalde en dynamisk duo :cheerleader3:

Min mand og jeg har selv, med stor forventning og glæde, booket Diskobil til vores kobberbryllup i 2015 - ja du læste rigtigt! :griner:-

Ønsker dig og din tilkommende rigtig god fornøjelse med jeres bryllup

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

De gange jeg har arrangeret store (seminarie)fester, har vi brugt diskotek lightshow. De spiller lige præcis det du ønsker og har super lyd og ja - masser af lys.

Jeg kender dem ikke men det er ihvertfald det eneste mobildiskotek jeg har hørt om som betaler moms (kunstnere, musikere m.v. er fritaget for moms) og det er en fordyrrende omkostning for private der jo ikke kan bruge momsen til noget (kan firmaerne heller ikke når vi taler personalefester). Derimod betaler de af vores kolleger som også laver udlejning moms (men kun af udlejningen) men det er noget andet.

Pris kan jo være forskelligt fra firma til firma og indeholde noget forskelligt. De fleste kører med fast spilletid og betaling for ekstratimer. Andre måler prisen ud fra hvor meget gear m.v. de skal have med og så er der dem - os selv inklusive - hvor man betaler en fast pris og får musik fra start til slut og hvor man medtager det gear der skal til afhængig af pladsforholdene og antallet af gæster (ved langt de fleste bryllupsfester er en lille kompakt hjørneopstilling mest eftertragtet).

Typisk ligger priserne på en god bryllupsdj fra 4.500 kr. og op til ca. 7.000 kr. og så er der det med spilletiden. Nogle vil måske have ekstrabetaling udover kl. 2.00, andre yder måske ikke dinnermusik uden merberegning eller måske laver de slet ikke dinnermusik.

For vores vedkommende kan jeg sige at prisen er ca. 5.700 og opefter for et typisk bryllupsjob med musik fra festen starter og indtil den slutter. Det inkluderer også musik under middagen (dinnermusik) og musik til de festsange der typisk kommer. Det er alene geografien der er afgørende for prisen. Der er forskel på om man spiller i Jylland og kører ca. 700 km. eller man spiller i Nordsjælland-København med 0-50 km. kørsel. Når vi taler Sjælland og København ligger prisen typisk på 5.800-6.000 kr.

Redigeret af diskobil
0

Del dette indlæg

vi valgte discogruppen, frem for discobil, hvorfor kan jeg ikke huske, tilbuddet var det samme på messen i foråret, tror faktisk vi trak lod, de virkede begge super kompetente og professionelle,

MEN den tåbe vi fik ud og spille :cheerleader3::griner:-:pokey: hold da kæft et fjols, ville ikke spille det vi ønskede og havde ikke de nyeste radio-hits med på trods af vi fik af vide det havde han.. osv osv. en sur klovn!

absolut det eneste minus til vores bryllup var ham!!!!

mange af deres andre dj's er sikkert fine søde mennesker men ham her, KLOVN!

0

Del dette indlæg

vi valgte discogruppen, frem for discobil, hvorfor kan jeg ikke huske, tilbuddet var det samme på messen i foråret, tror faktisk vi trak lod, de virkede begge super kompetente og professionelle,

MEN den tåbe vi fik ud og spille :heart::):) hold da kæft et fjols, ville ikke spille det vi ønskede og havde ikke de nyeste radio-hits med på trods af vi fik af vide det havde han.. osv osv. en sur klovn!

ØH - Vi var ikke på bryllupsmesse i foråret, men det du siger der syntes jeg du skal sige til Martin Nesjan (der står for Diskogruppen) fremfor her. Jeg ved ikke præcist hvilke DJ's Martin benytter sig af men mit indtryk er klart, som du også selv siger, at det kører kompetent og professionelt.

Det er ofte anderledes på klubberne men når vi taler om private fester, herunder bryllupsfester, så er det en gylden regel at DJ'en spiller det musik folk ønsker og i det hele taget er der på deres præmisser. Jeg er 99% sikker på at det også gælder i relation til Discogruppen. Hvad musikrepertoiret så plejer de fleste DJ's at være opdateret på alt det nye musik. Forskellene på en DJ og en god bryllupsdj ser man i højere grad når vi taler om det lidt ældre musik, selve bredden i musikken og de specielle ønsker som folk kan komme med.

Redigeret af diskobil
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

MEN den tåbe vi fik ud og spille :heart::):) hold da kæft et fjols, ville ikke spille det vi ønskede og havde ikke de nyeste radio-hits med på trods af vi fik af vide det havde han.. osv osv. en sur klovn!

Nu er det jo en noget uvant situation for mig ligefrem at skulle sidde og forsvare konkurrerende foretagender, men det der lyder bestemt ikke som det generelle indtryk jeg har af Disko-Gruppen.

Vi hjælper af og til Disko-Gruppen (og omvendt) med jobs henover Storebælt, og det plejer altså ikke at give anledning til andet end tilfredse kunder.

Har du efterfølgende prøvet at kontakte Martin (der leder DiskoGruppen), og forelægge ham din uheldige oplevelse? Jeg er HELT sikker på,at han meget gerne vil høre om det, og også at du vil blive seriøst behandlet.

0

Del dette indlæg

Ikke godt. Nu melder historien ikke noget om hvad der så gik galt (og det mener jeg heller ikke den skal her) men det er jo meget pudsigt når man så ser oversigten i din planlægningstråd: "Vi har hyret en DJ som skulle være super dygtig til bryllupper. I hvert fald sørger han for, at det ikke bliver for disko-dasko-agtigt". :thumbsupsmileyanim:

Det sætter umiddelbart en fed tyk streg under det jeg har skrevet i en lignende tråd i dag (Lyt og drag nytte af andres anbefalinger) og det er jo præcist også det som trådstarteren her har gjort :blush:

Redigeret af diskobil
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg blander mig lige - selvom jeg ikke lige vil anbefale en DJ.

Tænkte jeg alligevel lige ville skrive, at du IKKE skal hyre Søren Westh som DJ. Vi var langt fra tilfredse med hans indsats og person. :thumbsupsmileyanim:

Håber det ok at man også ytrer sine dårlige oplevelser?

Selvfølgelig er det ok, men det ville være bedst (og mest fair overfor Søren) hvis du uddybede kritikken lidt. Det, der viste sig upassende til dit bryllup er måske lige det, som en anden ønsker sig allermest... men det er jo svært at vide uden nærmere beskrivelse.

Hvad var I ikke tilfredse med...? Hvad gik galt?

0

Del dette indlæg

Det var og er også min tanke Jesper men ville ikke gå ind i det. Spørgsmålet er jo om denne tråd er rette sted at gøre det i (mon ikke fru Malmberg gør det i sin egen bryllupstråd).

Redigeret af diskobil
0

Del dette indlæg

Jeg tror du misforstår mig. Jeg udtaler mig ikke om hvad man må eller hvad man ikke må (det er ikke min eller andres opgave men noget som hører under Ki og co.). Personligt syntes jeg det er ok at du skriver som du gør (om man "må" ved jeg faktisk ikke). Så har du advaret andre mod pågældende, men jeg mener bare ikke at det er rette sted at komme med den nærmere begrundede kritik af vedkommende, for så afsporer man tråden, jf. at trådstarter jo netop ønsker anbefalinger på gode dj's i København

Redigeret af diskobil
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer