Swann

Forever & Ever! 28.01.2012 - Sneak peak

1,643 indlæg i dette emne

Jeg er igang med at finde nogel forskellige ting til det bælte jeg vil lave. Tanken er at det skal bestå af en venice lace, en blomst eller to, og nogle rhinestone appliques... Indtil videre har jeg fundet tre blonder jeg rigtig godt kan lide, men jeg har så svært ved at vælge imellem dem. Hvad synes i?

il_570xN_195967802.jpg

il_570xN_206846247.jpg

il_570xN_230453690.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uden at kunne sætte ord på hvorfor kan jeg klart bedst lide den øverste blonde. :cheerleader3: Synes det er vildt flot! :thumbsupsmileyanim:

Af de to andre kan jeg nok bedst lide det i midten, tror jeg :)

Hehe ja, det er jo ikke altid man kan forklare hvorfor :) Men alle meninger tæller, for jeg er totalt i tvivl. Bare typisk, at man vil have det hele ikk :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Uden at kunne sætte ord på hvorfor kan jeg klart bedst lide den øverste blonde. :cheerleader3: Synes det er vildt flot! :thumbsupsmileyanim:

Hehe ja, det er jo ikke altid man kan forklare hvorfor :) Men alle meninger tæller, for jeg er totalt i tvivl. Bare typisk, at man vil have det hele ikk :rolleyes:

Jamen hvad kan du selv lide/ikke lide ved de tre? :)

Jeg er ikke så vild med blomsten på det nederste. Eller "ikke så vild" er nok så meget sagt, men jeg synes at blomsterne på de andre er mere fine og "komplicerede" mens blomsten på den nederste ligner lidt mere noget, som man selv kunne lave, hvis du kan følge mig?

Og hvordan er det nu med farverne, du har på? For mig at se ligner det at det øverste og nederste er ivory og det i midten er hvidt? Det er vel også værd at tage med i overvejelserne?

Jeg holder stadig fast i at det øverste er finest, men ved nærmere kig tænker jeg på om det måske også er sværest at lave til bælte sådan ud fra formen? Det ligner at de to andre "bugter" sig mere i "bælteform", men det kommer selvfølgelig også an på hvad den vision er med bæltet. :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er ikke så vild med blomsten på det nederste. Eller "ikke så vild" er nok så meget sagt, men jeg synes at blomsterne på de andre er mere fine og "komplicerede" mens blomsten på den nederste ligner lidt mere noget, som man selv kunne lave, hvis du kan følge mig?

Og hvordan er det nu med farverne, du har på? For mig at se ligner det at det øverste og nederste er ivory og det i midten er hvidt? Det er vel også værd at tage med i overvejelserne?

Jeg holder stadig fast i at det øverste er finest, men ved nærmere kig tænker jeg på om det måske også er sværest at lave til bælte sådan ud fra formen? Det ligner at de to andre "bugter" sig mere i "bælteform", men det kommer selvfølgelig også an på hvad den vision er med bæltet. :)

Uha jamen jeg kan faktisk ikke rigtig finde nogle ting jeg ikke kan lide, eller noget jeg fortrækker ved det ene... Men kan godt se, at det med den i midten nok er for hvid. Så nu er der jo kun 2 tilbage :)

0

Del dette indlæg

Uha jamen jeg kan faktisk ikke rigtig finde nogle ting jeg ikke kan lide, eller noget jeg fortrækker ved det ene... Men kan godt se, at det med den i midten nok er for hvid. Så nu er der jo kun 2 tilbage :)

Hmmm... Du kan have ret i det med formen. Måske det ville fungere, men det er jo svært at vide, før man sidder med det... Måske jeg bare skal bestille begge og så se på det, når de kommer.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej nu har jeg købt begge to, så må jeg se på det, når de kommer :)

Fedt! :cheerleader3: Det skal nok blive godt med mindst ét af dem, og så kan du måske sælge det andet, eller lave to bælter og sælge det ene. :thumbsupsmileyanim:

Ja, jeg skal nok finde på et eller andet :) Nu skal jeg bare på jagt efter resten af tingene til bæltet. Det føles efterhånden som et evighedsprojekt :)

0

Del dette indlæg

Fedt! :cheerleader3: Det skal nok blive godt med mindst ét af dem, og så kan du måske sælge det andet, eller lave to bælter og sælge det ene. :thumbsupsmileyanim:

Ja, jeg skal nok finde på et eller andet :) Nu skal jeg bare på jagt efter resten af tingene til bæltet. Det føles efterhånden som et evighedsprojekt :)

Åh evighedsprojekter. Det er vel efterhånden synonym med bryllup :tunge: Jeg synes heller aldrig at mit hårprojekt eller boudoirprojekt vil tage en ende :shooter: Men det bliver helt sikkert godt det hele i den sidste ende. GP

0

Del dette indlæg

Åh evighedsprojekter. Det er vel efterhånden synonym med bryllup :tunge: Jeg synes heller aldrig at mit hårprojekt eller boudoirprojekt vil tage en ende :shooter: Men det bliver helt sikkert godt det hele i den sidste ende. GP

Haha ja :) Og ligeså snart man har fået styr på det ene, så kommer der da bare et nyt! Men self bliver det hele super godt :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du kan måske finde inspiration i den fascinator jeg har lavet

blomst2.jpg

Ej jamen det er jo lige netop noget i den stil jeg vil prøve at fremtrylle :) Hvor er den altså bare super flot!!! :thumbsupsmileyanim:

Hvis du støder på nogle fine blomster, som ikke koster kassen må du meget gerne smide et link ind :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ikke sådan 100% da det for mit vedkommende er meget at finde på som jeg kommer i gang. Men på bloggen (altså min) er der en vejledning i at lave en organza blomst ved at smelte kanterne på stoffet. Det var mit eget udgangspunkt. Og så satte jeg satin, tyl organza sammen (syede og limede). Tilføjede blonder mellem bladene og masser af perler

0

Del dette indlæg

Ikke sådan 100% da det for mit vedkommende er meget at finde på som jeg kommer i gang. Men på bloggen (altså min) er der en vejledning i at lave en organza blomst ved at smelte kanterne på stoffet. Det var mit eget udgangspunkt. Og så satte jeg satin, tyl organza sammen (syede og limede). Tilføjede blonder mellem bladene og masser af perler

Okay, jeg må bare prøve mig frem :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, det er hyggeligt nok - men har brændt mig flere gange. Er ved at lave en rigtig stor en og har planer om flere. Vil når jeg har 5-6 stykker sælge dem på Etsy

Jeg har alligevel så mange brændar efter jeg lavede min fjerlampe, så det går nok. Jeg er bare så meget i tvivl om, hvor store de skal være... Men jeg må prøve at lave lidt forskellige.

0

Del dette indlæg

I torsdags var vi ude og kigge lidt på ringe... Vi blev en smule klogere på, hvad der nok mest er Kevin. En D-formet hvidguld ring (heavy) i 8mm... Sys dog, at dem vi så på hos guldsmedene var ret så dyre (omkring 10.000 kr!!!!)... Har prøvet at søge lidt på nettet, men det er åbenbart ikke min dag idag. Derudover vil han også gerne have, at der er et eller andet særligt ved hans ring, men vi kan slet ikke finde på, hvad det skal være :help: Det er noget ala det her han har kigget på:

hr.jpg

Jeg synes ikke lige, at jeg blev særlig meget klogere på, hvad jeg er til, for jeg kan ikke passe de ringe de har, og så kan jeg altså bare slet ikke se det for mig :angry: Men min tanke er, at det skal være hvidguld, omkring 5mm med en hulens masse brillianter :) Noget ala denne her:

Ring.png

Jeg har haft såååå mange tanker omkring min ring, men jeg har bare ikke kunne finde noget, hvor jeg tænkte wauw!!! Altså lige bortset fra en til 60.000 kr :blush: Jeg synes dog, at den ring på billedet er super smuk og elegant, og nok også rimelig tidsløs, hvilket er ret smart, for jeg regner jo med at skulle gå med den resten af mit liv :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer