Swann

Forever & Ever! 28.01.2012 - Sneak peak

1,643 posts in this topic

Annonce ♥

Hold op, hvor er jeg bare vildt med din ring!! - glæder mig meget til at se billeder, når du modtager den :)

Dejligt at jeg ikke er den eneste, der synes det :) synes også godt, at den gerne snart må komme!

Hvor lang er leveringstiden?

Den ville blive sendt indenfor 2-3 dage, så den burde komme i starten af næste uge :)

0

Annonce ♥

Hvor er det dejligt at høre at du har fået bestilt ding ring :cheerleader3:

Jeg glæder mig til at se den :)

---------------------------------------------------------------

5178921e1d4fb9c9.gif

Jaah os mig :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Så ligger min ring på posthuset og venter på mig :) På den ene side er det meget godt, at den ligger der, for Kevin er på øvelse og jeg har lovet ham at vi skal åbne pakken sammen. Det ville virkelig være svært, hvis der lå sådan en pakke og gloede på en!!!

Men på den anden side er det virkelig sur r*v, for jeg har sent fri de næste par dage, så jeg kan først hente den på torsdag :shooter: Som om jeg kan vente såååå laaaaaang tid!!! I morgen vil jeg prøve at se, om jeg ikke kan få kevin til at få før fri på onsdag, så han kan nå og hente dem der :)

0

Annonce ♥

Ihhhh hvordan klarer du den?????

Jeg ville være ved at DØ af spænding!! :):cheerleader3:

Jeg er også død! Eller også er jeg bare enormt dårlig til at finde min puls :rolleyes:

could be... ;)

Men jeg tror nu mest på, at jeg er død og at jeg kun kan genoplives ved at jeg får ringen :)

0

Ihhhh hvordan klarer du den?????

Jeg ville være ved at DØ af spænding!! :):cheerleader3:

Jeg er også død! Eller også er jeg bare enormt dårlig til at finde min puls :rolleyes:

could be... ;)

Men jeg tror nu mest på, at jeg er død og at jeg kun kan genoplives ved at jeg får ringen :)

KLART det mest sandsynlige!

0

Annonce ♥

Så er min fantastiske smukke ring kommet hjem - og jeg ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLSKER den :loveboard: Ihh hvor er den altså bare lige mig! I får self lige et par billeder, de er dog ret så dårlige (og tag jer ikke af, at det ligner at jeg har en mutant hånd :rolleyes: )....

IMG_2934.jpg

IMG_2933.jpg

IMG_2932.jpg

0

WOW!!! Hvor er den flot - er den god at have på? :wink:

...og blev det til noget med 'velkomme-hjem-ring-fest'...haha, kan lige se det for mig med banner og hele molevitten.

Tillykke med den, den er virkelig smuk!

KH Camilla

0

Annonce ♥

WOW!!! Hvor er den flot - er den god at have på? :wink:

...og blev det til noget med 'velkomme-hjem-ring-fest'...haha, kan lige se det for mig med banner og hele molevitten.

Tillykke med den, den er virkelig smuk!

KH Camilla

Haha :griner:- Jeg droppede det med festen, for Kevin er blevet enig med sig selv, om at ringe skal være hemmelig! Jeg må kun vise den til jer... Så det ville blive en ret kedelig fest, uden gæster :biggrin:

0