Swann

Forever & Ever! 28.01.2012 - Sneak peak

1,643 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej Lene!

Jeg ville lige høre hvordan de gik på arbejdet?

Knus :hug:

---------------------------------------------------------------

5178921e1d4fb9c9.gif

Hej :) Det gik rigtig godt, men der var rivesalg i Salling, så kun 2 betalende kunder til mig! Gab gab... Håber der sker lidt mere idag :)

0

Del dette indlæg

Hej Lene!

5178921e1d4fb9c9.gif

Hej :) Det gik rigtig godt, men der var rivesalg i Salling, så kun 2 betalende kunder til mig! Gab gab... Håber der sker lidt mere idag :)

Det var godt at høre, men det er da godt nok en laaaaaaang da du så har haft. Jeg håber der sker lidt mere i dag :)

5178921e1d4fb9c9.gif

0

Del dette indlæg

Hej Lene!

5178921e1d4fb9c9.gif

Det var godt at høre, men det er da godt nok en laaaaaaang da du så har haft. Jeg håber der sker lidt mere i dag :)

5178921e1d4fb9c9.gif

Havde en kort dag idag, så det var ikke så slemt :) det kan dog godt blive lidt ensomt, når man er der helt selv og der ikke kommer nogle kunder.

Idag skyder jeg skylden på vejret ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej søde!

Hvor er du henne?? Håber det går godt på arbejde :)

5178921e1d4fb9c9.gif

Hej :)

Jeg er forsvundet lidt, tror jeg....

Det går fint med arbejdet, men der sker ikke så meget. Håber snart at der begynder, at komme en masse turister til Århus og køber en heeeeeel masse hos mig!

Jeg har ikke så meget overskud til bryllupsplanlægning lige pt., da min lillebror er blevet hjemløs. Derfor har han boet i stuen hos os sideb torsdag i sidste uge, imens vi er i fuld gang med at finde ud af, hvad der skal ske. Han havde fået job som kokkeelev på et top nice hotel i Oslo, men skolen havde fucket i det og så kunne han ikke få lov til at tage sin uddannelse der alligevel...!!! Så vi fik ham hjem og nu er vi igang med at hive i kommunen, for at få dem til at hjælpe ham med en bolig. Det er en større proces, for han havde skiftet til norsk personnummer, så han var helt ude af deres system.

Indtil videre er det lykkedes ham, at blive optaget på en uddannelse her i Viborg med start fra august, blevet tilmeldt det danske system igen og han er blevet skrevet op til nogle ungdomsboliger. Så nu venter vi bare på, at der dukker en bolig op, så vi kan spørge kommunen, om de vil hjælpe med indskud osv... Hvilket jeg virkelig håber de vil, for jeg har ikke lige 6000 til det i hvert fald.

Det er super hårdt og stressende, og jeg synes ikke jeg laver meget andet end at snakke i tlf eller tjekke ting på nettet. Er SÅ træt af det danske system!!! Der er bare INGEN der vil hjælpe på noget. Han ringede til samtlige forsorgshjem for at se om han kunne bo der, og de havde godt nok plads, men nu hvor han ikke lige er misbruger, så er det åbenbart ærgeligt!!! Tud tud... Det er SÅÅÅÅÅ synd for misbrugerne... Åh de har da selv valgt det pjat!!! Tænkt at en, der bare gerne vil have et sted at bo, så han kan tage sin uddannelse ikke kan få en skid hjælp.

JEG GLÆDER MIG SÅ MEGET TIL AT FLYTTE VÆK FRA DETTE RÆDSELSFULDE LAND!!!!

Jeg håber snart, at jeg kan få lidt ro i mit hoved, så jeg kan begynde at tænke bryllup igen, for lige nu aner jeg faktisk ikke hvad jeg mangler osv... Er faldet helt af :(

0

Del dette indlæg

Hej :)

Jeg er begyndt at finde min lyst til, at planlægge lidt bryllup igen, og har kastet mig over projekt-find-en-Lene-ring :)Igen igen igen... Måske er der nogle af jer, der kan hjælpe?

Jeg er fuldstændig vild med tanken, om en ring med alm. og sorte diamanter. Den må rigtig gerne være lidt crazy, altså en ringe med lidt fede detaljer eller som fylder lidt. Den skal være i hvidguld, og helst ikke fra usa/canada, medmindre den self er nikkelfri :)Jeg ser helst, at den ikke koster over 6000 kr., men jeg vil self gerne se nogle inspirerende billeder af de lidt dyre ringe.

Hvis i har set en, der er suuuuper fantastisk, så ville jeg bliver rigtig glad :)

ringecollage.png

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har kigget meget på en af dem ved chanti og på lidt forskellige fra england og tyskland, så umiddelbart se der ud til at det godt kan lade sig gøre, at holde det under 6000 kr. Men de er alle sammen så flotte, så aner ikke hvad jeg skal vælge. Jeg vil gerne have dem alle sammen ;)

Jeg er også begyndt at tænke på, om jeg måske skal have slør på?! Det var jeg ellers sikker på, at jeg slet ikke skulle have, men jeg har efterhånden set så mange smukke herinde, at jeg er kommet helt i tvivl! Typisk mig... men hvad kunne være flot til min kjole?

0

Del dette indlæg

Det må jeg sige.. :) Jeg er også imponeret :thumbsupsmileyanim:

Og nej, - det der med at vælge er aldrig så let, er det!? :wink:

Nej det er forfærdeligt med alle de beslutninger man hele tiden skal træffe. Luksus-problemer :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Prøv dig frem. Jeg købte et par meter brudetyl i en stofforretning og afprøvede forskellige længder og satte på en hårbøjle.

Ved godt det ikke helt er det samme, men så har en en idé om hvordan det ser ud så man ikke køber sig i dyre domme i rigtige slør.

Birdcage kunne også være en mulighed.. Jeg købte altmuligt hårpynt samt bøjler og en birdcage fra USA til en mindre formue, men jeg ender ikke op med nogle af dem så håber jeg kan sælge dem. Jeg ender op med en enkels smal satinhårbøjle i sort med sløjfe på.

Men til 'vores' kjole og når man tænker det er et vinterbryllup så tror jeg det kunne være smukt med slør til.

0

Del dette indlæg

Prøv dig frem. Jeg købte et par meter brudetyl i en stofforretning og afprøvede forskellige længder og satte på en hårbøjle.

Ved godt det ikke helt er det samme, men så har en en idé om hvordan det ser ud så man ikke køber sig i dyre domme i rigtige slør.

Birdcage kunne også være en mulighed.. Jeg købte altmuligt hårpynt samt bøjler og en birdcage fra USA til en mindre formue, men jeg ender ikke op med nogle af dem så håber jeg kan sælge dem. Jeg ender op med en enkels smal satinhårbøjle i sort med sløjfe på.

Men til 'vores' kjole og når man tænker det er et vinterbryllup så tror jeg det kunne være smukt med slør til.

Ja, jeg må nok hellere prøve lidt forskelligt... det er bare svært, for jeg ved heller ikke hvordan mit hår skal være. Er egentlig mest til løst krøllet, men mit hår er så tungt så det hiver for det meste krøllerne ud igen :( det skal jeg nok have styr på inden jeg køber et slør i hvert fald.

0

Del dette indlæg

Uh, det er svært at vælge slør! (Jeg har jo også svært ved det :wink:) men jeg eeeeelsker tanken om at have et på, så jeg kan godt forstå at du overvejer det. :)

Nu er jeg jo selv lidt på herrens mark, men umiddelbart til din kjole tænker jeg enten et der går lige til skørtet eller også et der går helt ned forbi slæbet. På de billeder, hvor du har kjolen på, synes jeg nemlig at det er lidt pudsigt, at der er tyl for oven, tyl for neden men intet tyl i midten, hvis du kan følge mig?

Åh, men nu sidder jeg alligevel og bliver i tvivl, om det kunne være pænt med et relativt kort slør, hvis håret er sat i smukke krøller... Hmm... Jeg tør ikke udelukke nogle former for slør, men umiddelbart tænker jeg nok et helt langt. - og uden noget pynt. :)

0

Del dette indlæg

Hvis jeg var dig, så tror jeg at jeg ville købe et billigt langt slør på ebay, og så lave en hjemmeprøve, hvor du krøller håret, tager kjolen på og sløret. Det kan måske give dig en idé om det hele, og du kan måske på en eller anden måde hægte det lange slør op, så du kan få en fornemmelse af hvordan både langt og kort slør ser ud :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer