Swann

Forever & Ever! 28.01.2012 - Sneak peak

1,643 posts in this topic

Jubiiiii nu er der kun 5 måneder tilbage :cheerleader3: Ihh hvor jeg bare glæder mig!!

For lidt tid siden modtog jeg to pakker. Den ene var fra den dejlige Miss-Lena og den anden var fra USA. I må hellere få nogle billedera jo :wink:

Miss-Lena:

IMAG0189.jpg

IMAG0190.jpg

Det smukkeste headpiece og bælte!!

USA:

IMAG0197.jpg

IMAG0187.jpg

Den smukkeste vintage pels-stola :)

Idag var vi så lige i bilka, hvor de havde tilbud på lys. En pakke med 3 bloklys i forskellige str. Så vi fik lige købt lys til bordene :) Vi købte også tre turkise slips i 100 % silke til mine to brødre og forloveren. Og 3 par sokker til Kevin :) Og i sidste weekend købte vi lidt servietter i IKEA. Mangler dog nogle flere :)

IMAG0196.jpg

0

Annonce ♥

:cheerleader3: :cheerleader3: TILLYKKE MED MILEPÆLEN :cheerleader3: :cheerleader3:

Så er der ikke længe til, hvor er det bare spændende :)

Jeg glæder mig bare så meget til at se billeder fra brylluppet, jeg tror det bliver rigtig godt.

1.000 knus

Charlotte

---------------------------------------------------------------

5178921e1d4fb9c9.gif

Ihh ja jeg glæder mig goså bare så meget :loveshower:

Hvor er det nogle flotte indbydelser I har lavet.....total gennemførte og stilen / temaet er virkelig flot :thumbsupsmileyanim:

Super flotte kjoler til dine søstre....og ja passer lige til deres alder.... :cheerleader3:

Super med en lille time plan for den store dag....det gør man sig jo tanker om....så sjovt at høre hvad folk tænker om det.... :loveboard:

Tusind tak :) Jeg har lige set mine søstre i kjolerne og de er bare så fine! Hehe ja en tidsplan er super dejlig at have, så der ikke kommer alt mulig ekstra stress :)

Super flotte invitationer. dem kan du bestemt være stolte af :loveshower:

Tusind tak :)

0

Annonce ♥

Skønne ting. Den pels ser bare lækker ud :cheerleader3: ja, har også tænkt at man måske skulle have et slips eller butterfly - er jo vildt billigt :thumbsupsmileyanim:

Den er simpelthen perfekt! Den er bare så smuk og blød! Jaah det er næsten tosset ikke lige at købe lidt til den pris :wink:

0

Annonce ♥

Wauw, en laekker blaereraekke - virkelig flotte invitationer og super gennemfoerte :BKSTREET:

Hvor skoent at pelsen lever op til billederne og at den er saa flot og velholdt - jeg er liiidt misundelig, men paa den gode maade :thumbsupsmileyanim:

Og saa et stort tillykke med milepaelen :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3:

0

Wauw, en laekker blaereraekke - virkelig flotte invitationer og super gennemfoerte :BKSTREET:

Hvor skoent at pelsen lever op til billederne og at den er saa flot og velholdt - jeg er liiidt misundelig, men paa den gode maade :thumbsupsmileyanim:

Og saa et stort tillykke med milepaelen :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3:

Jeg er også lidt stolt af invitationerne :) vi har fået rigtig mange positive tilbage meldinger på dem.

Jeg er også bare helt tosset forelsket i den pels! Ihh jeg glæder mig så meget til alle de kolde vintre vi skal tilbringe sammen :)

0

Annonce ♥

Åhhh jeg aner virkelig ikke, hvad jeg skal give Kevin i morgengave!! Han er ikke til de klassiske ting som ur (dem har vi begge en million af i forvejen), kortholder, manchetknapper osv. Jeg er begyndt at tænke lidt på en miniferie, da vi begge æææælsker at rejse sammen. Det kunne evt være et par dage efter brylluppet, så vi kunne være lidt romantiske sammen. Bryllupsrejsen kommer nemlig til at vente, da vi har en del at se til de første par måneder efter brylluppet. Er det en fjollet idé? Er det råddent, at det ikke er noget mere permanent? Og hvor skulle det liii være? Det er jo i slut januar, start februar, men det gør ikke noget, hvis der er kulde og sne, for det elsker vi jo :loveshower:

0

Jeg synes da helt klart at en dejlig oplevelse sammen er SUPER..... :super:

Når i nu elsker at rejse....og har ure osv. nok...- så er det da oplagt at tage på en lille tur i et par dage..... :iloveyou:

Hvor så turen skal gå hen....tjaaaa den er svær....der er jo mange dejlige steder..... :balloons:

Vi har da snakket om at ønske os oplevelser i bryllupsgave....jeg / vi elsker at få sådan noget.... :7himmel:

0

Jeg synes da helt klart at en dejlig oplevelse sammen er SUPER..... :super:

Når i nu elsker at rejse....og har ure osv. nok...- så er det da oplagt at tage på en lille tur i et par dage..... :iloveyou:

Hvor så turen skal gå hen....tjaaaa den er svær....der er jo mange dejlige steder..... :balloons:

Vi har da snakket om at ønske os oplevelser i bryllupsgave....jeg / vi elsker at få sådan noget.... :7himmel:

Åhh jaah det er jo lige det. Der er en million steder at vælge imellem. Jeg tænker noget storby af en art... Men klogere er jeg ikke lige blevet :rolleyes:

0

Annonce ♥

Synes da en rejse ville være en skøn morgengave. Og husk billederne og minderne derfra er permanente :loveshower:

Det har du ret i. Vi tager altid en milliard billeder, når vi er på ferie og jeg eeeeelsker at sidde og lure på dem :)

synes en rejse ville være fantastisk! men synes at den skal være rigtig godt planlagt så det ikke "bare" er to billetter...

Det er også min plan, at gøre noget særligt ud af det. Har tænkt lidt på, at købe sådan en pap-kuffert fra søstrene grene eller lign. og over plastre den med billeder af det sted det bliver og indeni skal der ligge souvenirting.

Eller hvordan kan man lige gøre det?

0

Ja, sådan noget i den retning. Evt bestille billetter til teater, arrangerer at I skal se den seværdighed, i skal spise på den restaurant osv. Så der tænkt over, hvad I skal opleve på rejsen.

0

Ja, sådan noget i den retning. Evt bestille billetter til teater, arrangerer at I skal se den seværdighed, i skal spise på den restaurant osv. Så der tænkt over, hvad I skal opleve på rejsen.

ja det var mere sådan her jeg tænkte, sådan at du har sørget for nogle ting dernede også, så det ikke abre er billetterne, men oplevelsen og dagsprogrammerne. på den måde bliver det mere en oplevelse for ham tror jeg end følselsen af at det er en fællesferie. for det er det jo, men så føles det måske lidt mere som en "gave". mange af tingene kan du jo overraske ham med på stedet og så kan han måske få nogle ledetråde inden

0

Annonce ♥

ja det var mere sådan her jeg tænkte, sådan at du har sørget for nogle ting dernede også, så det ikke abre er billetterne, men oplevelsen og dagsprogrammerne. på den måde bliver det mere en oplevelse for ham tror jeg end følselsen af at det er en fællesferie. for det er det jo, men så føles det måske lidt mere som en "gave". mange af tingene kan du jo overraske ham med på stedet og så kan han måske få nogle ledetråde inden

Ahhh ja okai... :) Det har jeg også planer om. Elsker at planlægge sådan nogle ting, kan nok slet ikke lade vær :rolleyes:

0

Idag blev min dejlige skatter-basse ENDELIG færdig med sin uddannelse som flymekaniker! Når jeg siger endelig er det fordi, der liiiige blev lagt 10 måneder oveni deres uddannelse pga flytning af uddannelses stedet. Men nu er han endelig færdig og jeg er SÅ stolt af ham :loveboard: Han er sååå fin i sin uni-fin-form :)

305459_2175427779981_1075428619_2413411_6837538_n.jpg

Jeg har købt en clutch på Ebay. Glæder mig til at se, hvordan den ser ud irl :)

Tasken.png

0

Tillykke med ham! :heart::cheerleader3: Hvor ser i godt ud i fint tøj og det hele... :)

Og sød taske! :loveshower:

Han hader at have den uniform på, så det var rigtig dejligt lige at se ham lidt i den :)

Ja, jeg håber den er ligeså sød irl :)

HVor skønt! Stort tillykke! Skal han så finde arbejde nu?

Fin clutch! Er den lys sølvfarvet i stoffet?

Nej, han bliver i flyvevåbnet. Indtil videre i hvert fald. Han vil gerne ud civilt på et tidspunkt, men der skal jo lige komme lidt jobs først :)

Ja, det skulle den meget gerne være :) Men nu må vi jo se, når den kommer....

0