Swann

Forever & Ever! 28.01.2012 - Sneak peak

1,643 indlæg i dette emne

Så fik jeg lige brugt min nattevagt på noget meget nyttigt, nemlig at læse din tråd. Bare lidt farlig, for nu er jeg gået hen og blevet sulten, efter at have læst menuen - mummenums :metteholm

Sikke en masse flotte DIY projekter du har lavet. Jeg er vild med dine glimmersko :thumbsupsmileyanim: ideen er nuppet. Og jeres invitationer - super flotte.

Og hold da op du ser jo kanon ud i din kjole og især med det bling bælte du har fået lavet. Hende MissLena kan bare :thumbsupsmileyanim:

Og tillykke med ham din flotte h2b og hans eksamen - dejligt at det er overstået.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så fik jeg lige brugt min nattevagt på noget meget nyttigt, nemlig at læse din tråd. Bare lidt farlig, for nu er jeg gået hen og blevet sulten, efter at have læst menuen - mummenums :metteholm

Sikke en masse flotte DIY projekter du har lavet. Jeg er vild med dine glimmersko :thumbsupsmileyanim: ideen er nuppet. Og jeres invitationer - super flotte.

Og hold da op du ser jo kanon ud i din kjole og især med det bling bælte du har fået lavet. Hende MissLena kan bare :thumbsupsmileyanim:

Og tillykke med ham din flotte h2b og hans eksamen - dejligt at det er overstået.

Uha ja, det kan være farligt, at læse menuer. Jeg bliver også altid helt vildt sulten af det :)

Du snupper bare glimmer-sko idéen ;) de er så fine og virkelig nemme at lave, når man først er kommet lidt ind i det.

Tak for roserne omkring kjolen og det smukke bælte. I loooove it!!! Glæder mig utroligt meget til jeg skal have det på :)

0

Del dette indlæg

Mega lækker menu!! :thumbsupsmileyanim:

Lige bortset fra Pommes Anna, eller hvad :griner:-

Haha. True! ;)

Hahaha :bunny_4: Jeg er heldigvis ikke blevet over-fodret med dem, men kan godt forstå dig. Skulle nogle lide af samme traume som dig har vi jo heldigvis også en anden kartoffel :wink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jubiiiiii :cheerleader3: Efter det der føles som tusinde år er vi endelig færdig med vores drinkkort! Og vi er rigtig glade for resultatet :)

Det er meningen, at det skal printes på det lyseblå papir vi har brugt til invitationerne (det er derfor baggrunden er farvet blå, så i kan få en lille idé om, hvordan det ser ud)... Og så skal de så lige foldes i trekanter også.

Drinkskort.jpg

STOOOOOR TAK TIL METTEHOLM :hug:

Redigeret af Swann
1

Del dette indlæg

FEDE drinkskort!!! :)

En lille note: Du har skrevet "Farvorit" - det staves: "Favorit" :)

(ikke at det overhovedet betyder noget for helhedsindtrykket)

De er super seje, elsker at der er så mange farver og gang i den.. Det behøver ikke være total stringent og stilet når det er drinkskort! Sjov og ballade! :)

:BKSTREET: :BKSTREET:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

FEDE drinkskort!!! :)

En lille note: Du har skrevet "Farvorit" - det staves: "Favorit" :)

(ikke at det overhovedet betyder noget for helhedsindtrykket)

De er super seje, elsker at der er så mange farver og gang i den.. Det behøver ikke være total stringent og stilet når det er drinkskort! Sjov og ballade! :)

:BKSTREET: :BKSTREET:

Guuud ja, det er da stavet helt forkert!! :)

0

Del dette indlæg

Super fede drinkskort.....MUMS gid jeg skulle til jeres bryllup :balloon:

Kan se vi to har samme favorit drink ( MORGAN ) - jeg er bare en kæmpe drinkspige.....så det skal vi helt sikkert også have til vores bryllup :cheerleader3:

Har du fået opskrifterne af Mette Holm ?? Hvis du har dem på en mail så send gerne vider til mig hi hi hi hi :thumbsupsmileyanim:

Hvad gør i med jeres bar.....skal i have bartender på eller skal folk selv gå op og blande ??? :help:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kan se vi to har samme favorit drink ( MORGAN ) - jeg er bare en kæmpe drinkspige.....så det skal vi helt sikkert også have til vores bryllup :cheerleader3:

Har du fået opskrifterne af Mette Holm ?? Hvis du har dem på en mail så send gerne vider til mig hi hi hi hi :thumbsupsmileyanim:

Hvad gør i med jeres bar.....skal i have bartender på eller skal folk selv gå op og blande ??? :help:

Jeg eeeelsker kaptajnen!! :loveboard:

Opskrifterne har jeg bare googlet. Grunden til at jeg takker Mette er fordi hun har hjulpet mig lidt med at få mig til at fatte InDesign, som det er lavet i og fordi hun har mailet mig nogle af billederne :)

Jeg regner med at det bliver bland-selv-bar :)

0

Del dette indlæg

Opskrifterne har jeg bare googlet. Grunden til at jeg takker Mette er fordi hun har hjulpet mig lidt med at få mig til at fatte InDesign, som det er lavet i og fordi hun har mailet mig nogle af billederne :)

Jeg elsker også Kaptajnen.....det skal vi have nok at til vores bryllup :thumbsupsmileyanim:

Oki du har googlet opskrifter....de ser nu meget gode ud.....MUMS :super: Det kan være vi skal prøve det af...så man kan komme med lidt nyt og anderledes...jeg har da ikke lige hørt om et par stykker af dine....

Ja man kan vel også sagtens bland selv bar.....det kunne bare være fedt med en bartender har jeg tænkt...men så kan man jo bliv ved.....tror også at vores ender med man selv gør det.....:blink:

Er det billeder du har lyst til at sende vider....hvilke billeder er det ???

0

Del dette indlæg

Hejsa. Her har jeg, desværre, ikkr været forbi før. Synes det er nogle finde ting du har gang i, og nogle vildt flotte og gennemførte invitationer du har kreeret! Endte det egentlig med Miss-Lena kjolen? Ja undskyld, jeg er lidt for doven til at kigge det hele igennem blush.gif

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg elsker også Kaptajnen.....det skal vi have nok at til vores bryllup :thumbsupsmileyanim:

Oki du har googlet opskrifter....de ser nu meget gode ud.....MUMS :super: Det kan være vi skal prøve det af...så man kan komme med lidt nyt og anderledes...jeg har da ikke lige hørt om et par stykker af dine....

Ja man kan vel også sagtens bland selv bar.....det kunne bare være fedt med en bartender har jeg tænkt...men så kan man jo bliv ved.....tror også at vores ender med man selv gør det.....:blink:

Er det billeder du har lyst til at sende vider....hvilke billeder er det ???

Ja, det er lige netop det med, at man kan blive ved og ved og ved :) vi ønsker en ret afslappet og stadig festlig aften, så jeg synes ikke behovet for en bartender er så stort. Personligt kan jeg bedst lige at blande selv, for så bliver den lige som jeg kan lide den :)

Jo, du kan evt smide din mail i en pm, så sender jeg de billeder jeg har :)

0

Del dette indlæg

Hejsa. Her har jeg, desværre, ikkr været forbi før. Synes det er nogle finde ting du har gang i, og nogle vildt flotte og gennemførte invitationer du har kreeret! Endte det egentlig med Miss-Lena kjolen? Ja undskyld, jeg er lidt for doven til at kigge det hele igennem blush.gif

Haha jeg kan godt forstå du ikke lige magter, at kigge det hele igennem. Men ja, jeg endte med den smukke kjole fra Miss-Lena :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er også selv tosset vild med det bling du skal have på (det er så specielt og anderledes og smuuuukt at det vil helt sikkert give meget opmærksomhed - ikke sådan set før agtigt). Har jo bestilt flere af de grundlæggende materialer. Skal helt sikkert have noget selv (bare lavet mere festagtigt)

0

Del dette indlæg

Jeg er også selv tosset vild med det bling du skal have på (det er så specielt og anderledes og smuuuukt at det vil helt sikkert give meget opmærksomhed - ikke sådan set før agtigt). Har jo bestilt flere af de grundlæggende materialer. Skal helt sikkert have noget selv (bare lavet mere festagtigt)

Ja det er lidt anderledes.. og meget mig :)

Det bliver spændende, at se hvad du finder på til dig selv.

0

Del dette indlæg

Juhuuuu Zillas :)

Jeg har fået en idé om, at vi skal have farvede plastikkrus til drinknes. Jeg tænker på de der amerikanske de ALTID drikker af til fester osv... Men jeg kan seriøst ikke finde dem nogen som helst steder! Meget mystisk... Det eneste jeg kan finde er nogle røde nogle, og det dur ikke rigtig :) Tænker turkis, lys blå osv...

Er der nogle er jer, der er suuuuper gode og kan finde sådan nogle?? :loveshower:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer