Swann

Forever & Ever! 28.01.2012 - Sneak peak

1,643 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Juhuuuu Zillas :)

Jeg har fået en idé om, at vi skal have farvede plastikkrus til drinknes. Jeg tænker på de der amerikanske de ALTID drikker af til fester osv... Men jeg kan seriøst ikke finde dem nogen som helst steder! Meget mystisk... Det eneste jeg kan finde er nogle røde nogle, og det dur ikke rigtig :) Tænker turkis, lys blå osv...

Er der nogle er jer, der er suuuuper gode og kan finde sådan nogle?? :loveshower:

Fandt dem her som jeg faktisk synes er ret søde:

http://www.ebay.com/itm/50-16oz-PLASTIC-LUAU-HIBISCUS-FLOWER-PARTY-CUPS-Barware-/220849685415?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item336baac3a7

ellers fandt jeg dem her:

http://www.cateringsupplies.com/modules/cart/products.php/nav_id/4/page/1/id/25/name/PlasticGlassesSolidColoredplasticcups

Men så ikke om de levere i DK

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har fundet lidt forskelligt. Du skriver plastik, men er det ikke tit papkrus?

Plastik krus 1

Plastik krus 2

Blå pap krus

Eller hva med de her? :7himmel:

personlige krus

Ej hvor er du meget sejere end mig til lige at finde dem! :unsure:

0

Del dette indlæg

Jeg har fundet lidt forskelligt. Du skriver plastik, men er det ikke tit papkrus?

Plastik krus 1

Plastik krus 2

Blå pap krus

Eller hva med de her? :7himmel:

personlige krus

Hmm jooo det kan da godt være, at det er pap... Så meget kigger jeg ikke efter, når de drikker :biggrin:

0

Del dette indlæg

Den er altså også rigtig flot til dig. Hurra for Miss-Lena cheerleader3.gif

Ja, jeg ved ikke, hvad jeg skulle ha gjort uden hende. Har også det smukkeste bælte og headpiece fra hende :)

Ih jeg må se om ikke jeg kan finde dem et sted, for det skal jeg da lige se :P

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og det gjorde jeg da lige. Wauw. Det bliver bare SÅ lækkert!

Jeg glæder mig også tosset meget til at skulle have det hele på. Jeg har lige fået et skørt hjem, så min kjole kan blive rigtig puffy :)

0

Del dette indlæg

Så har jeg fået min fine taske og mit skørt hjem :) Er suuuuper glad for begge dele, og det eneste jeg mangler (tror jeg nok) til mit look er øreringe og strømpebånd. I skal self ikke snydes for billeder... Billedet af skørtet er dog taget fra hjemmesiden, da mit er pakket sammen, så Kevin ikke ser det.

IMAG0210.jpg

Skrt.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Aiiii hvor en sød taske :thumbsupsmileyanim: Og fedt at du har fået dit skørt hjem også!

Jeg er også rigtig glad for tasken. Og den kan jo sagtens bruges efter brylluppet også...

Jeg glæder mig rigtig meget til jeg engang skal prøve kjolen med alt tilbehør og skørt indenunder :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi skal hen og snakke med vores fotograf på søndag, og i den forbindelse har jeg kigget lidt efter nogle inspirationsbilleder jeg kunne vise dem... Det går bare ikke lige så godt for mig :shooter: Stilen vi har snakket om er klassiske sort/hvid billeder, helst med en masse sne osv videre jo :)

Hvor har i fundet jeres inspirationsbilleder henne?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer