Swann

Forever & Ever! 28.01.2012 - Sneak peak

1,643 indlæg i dette emne

Skidderikker! Du skal bare derudaf uanset - og saa skal du lave en "min mor"! Ring til dem indtil flere gange og naar det er opover, saa hver dag :sm:

Min mor fik vores institutionspladser paa den maade :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Skidderikker! Du skal bare derudaf uanset - og saa skal du lave en "min mor"! Ring til dem indtil flere gange og naar det er opover, saa hver dag :sm:

Haha :) måske skal jeg bare få din mor til at ringe og skælde dem ud ;)

Ej jeg har nu også tænkt mig at blive ved :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er en god ide, bare at blive ved og ved og ved.

Men kors i hytten hvor er det bare latterligt at sådanne papirnussere kan bestemme det, når nu de andre med lignende navn har sagt ok.

0

Del dette indlæg

Problemet er jo lidt at der sidder folk som har siddet i samme funktion i alt for mange år - Det oplever jeg jo selv i min egen hverdag hvor jeg fører mange sager mod det offentlige (Skat som endda på mange punkter er mere moderne end ministerierne). Som de også siger: Klag, gå dem i beddene, og brug evt. pressen.

0

Del dette indlæg

OMG!!! Jeg ringede lige til statsforvaltningen for at høre, hvad der skulle skrives under på osv, hvis den anden familie synes at det er okay, at vi får vores navn. Han siger så, at det mener han bestemt ikke er en mulighed... Så jeg ringede til familiestyrelsen, som bekræfter det. Det er der så åbenbart nogen hos statsforvaltningen, der ikke har fattet, efter som de selv foreslog det som en mulighed for os... Så alt det arbejde for ingenting!!!

Det eneste vi kan gøre er at klage over afslaget, så det har jeg lige gjort. Der er så op til 8 ugers behandlingstid på det... Jeg tror vist godt vi kan vinke farvel til det efternavn.

Når nu du har lagt så meget arbejde i projektet, så vil det da være oplagt at vedlægge tilsagn fra familien til klagen. Det understreger jo dit argument om, at jeres navneønske ikke kan støde dem....

0

Del dette indlæg

:pokey: jävla bureaukrati!

Synes da bare du skal klø på til de giver sig, alt andet er da noget fis. Og går det helt galt er der jo altid mulighed for at gå til pressen som én skriver. Nogen gange får folk bare en helt anden motivation når der er chance for at de får dårlig omtale.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har du været herinde og læse omkring lovgivning på området..? https://www.retsinfo...0.aspx?id=31494

Ja det har jeg, men det ser desværre ikke ud til at der er et eller andet vi kan kaste i hovedet på dem :(

0

Del dette indlæg

Det er en god ide, bare at blive ved og ved og ved.

Men kors i hytten hvor er det bare latterligt at sådanne papirnussere kan bestemme det, når nu de andre med lignende navn har sagt ok.

Ja, jeg synes også det er dybt latterligt. Især fordi det er op til én person at bedømme det og det foregår ud fra denne persons egen holdning.

0

Del dette indlæg

Problemet er jo lidt at der sidder folk som har siddet i samme funktion i alt for mange år - Det oplever jeg jo selv i min egen hverdag hvor jeg fører mange sager mod det offentlige (Skat som endda på mange punkter er mere moderne end ministerierne). Som de også siger: Klag, gå dem i beddene, og brug evt. pressen.

Jeg har faktisk tænkt mig at sende en klage, igen, når jeg kommer hjem i aften, bare så de har lidt "hygge" når de møder ind mandag morgen :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:pokey: jävla bureaukrati!

Synes da bare du skal klø på til de giver sig, alt andet er da noget fis. Og går det helt galt er der jo altid mulighed for at gå til pressen som én skriver. Nogen gange får folk bare en helt anden motivation når der er chance for at de får dårlig omtale.

Indtil videre fortsætter jeg med at klage indtil vi har fået en afgørelse fra familiestyrelsen. Hvis det også bliver et afslag må jeg undersøge mulighederne for at klage videre op, hvis der da er et led højere oppe.

0

Del dette indlæg

Altså.. I min optik burde I godt kunne få efternavnet, hvis ingen andre hedder det... At det så kunne forveksles med et andet beskyttet efternavn, er vel ingen hindring, når de med det pågældende efternavn giver lov ?? Alt andet virker fuldstændig absurd!!!!

Redigeret af mni87
0

Del dette indlæg

Altså.. I min optik burde I godt kunne få efternavnet, hvis ingen andre hedder det... At det så kunne forveksles med et andet beskyttet efternavn, er vel ingen hindring, når de med det pågældende efternavn giver lov ?? Alt andet virker fuldstændig absurd!!!!

Det er også sådan jeg ser på det, men det må man bare ikke :( Totalt fjollet, at man gerne må tage et beskyttet efternavn, hvis man får tilladelse fra samtlige personer, der bærer navnet, men man ikke kan tage et navn, der kan forveksles med dette, hvis man følger samme procedure. Det virker lidt som om de har glemt, at et sådan tilfælde kan opstå, i lovgivningen...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

:loveshower: :loveshower: Tillykke med milepælen igår :loveshower: :loveshower:

Jeg håber, virkelig at I får lov til det navn! Giv den gas med de klager - det er det eneste der hjælper.. Jeg tænker også, at uanset hvad kan det da kun hjælpe, hvis familien med Svanlundh siger god for jeres navn... GO GO GO :thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Tillykke med milepaelen ogsaa her sydfra :denmarkflag:

:loveshower: :loveshower: Tillykke med milepælen igår :loveshower: :loveshower:

Jeg håber, virkelig at I får lov til det navn! Giv den gas med de klager - det er det eneste der hjælper.. Jeg tænker også, at uanset hvad kan det da kun hjælpe, hvis familien med Svanlundh siger god for jeres navn... GO GO GO :thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim:

Tak tøser :)

0

Del dette indlæg

Åhh jeg har SÅ meget brug for jeres hjælp, i skønne damer :heart:

Jeg aner virkelig ikke, hvordan mit hår skal være på den store dag, og nu hvor det er ved at være tæt på kan jeg mærke at jeg trænger til at blive lidt klogere på det, så jeg kan få lidt fred i det område. Jeg har laaaangt sort hår, som jeg gerne vil have sat super fint. Der er dog bare lidt små forhindringer, som jeg skal arbejde udenom. Mit hår skal ikke være løst, hverken helt løst hængende eller løst opsat, da jeg virkelig håber på sne den dag, og jeg ved hvordan mit hår skaber sig hvis det bliver fugtigt. Det andet problem er, at jeg ikke kan lide at have alt hår "glattet" tilbage... Der skal helst være lidt der hænger ned i ansigtet (hvis i forstår)....

Jeg ønsker mig et eller andet fedt, med nogle fede detaljer, som jeg aldrig nogensinde selv ville kunne lave. Når man betaler så meget, så skal det være lidt lex :fløjt: Det skal self også være noget der passe sammen med mit vidunderlige headpiece :loveboard:

Så dejlige tøser, hvis i har nogle forslag, så kast endelig en million milliard inspirationsbilleder afsted til mig. Jeg har lidt selv, som jeg synes er fantastiske...

post-30174-1203674337.jpg

post-32022-1203102454.jpg

post-44988-0-79649000-1319991305.jpg

post-48799-0-90660900-1313061480.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer