tuxer

Bryllupsberetning

67 posts in this topic

Annonce ♥

Jeg gav min kusine tjansen, at skære kage ud til alle gæsterne... Hun startede selvfølgelig med at fjerne toppen af kagen, som vi jo selvfølgelig skulle gemme...

39717_418079498558_750463558_4584807_5276486_n.jpg

Her siger Miamaya ; Hey det var det stykke kage jeg gerne ville ha!... Hun tror min søster skal spise det hele!! Derfor min søsters grin og min kusines løftede og forklarende pegefinger :)

40184_418079503558_750463558_4584808_7020173_n.jpg

Mine svigerforældre holdte også en fantastisk tale for os, hvor de jokede lidt med rollen som ægtepar og gav mig tips til et liv med en Engelhardt. Såsom at en Engelhardt ALDRIG må blive for sulten og at hvis jeg kan leve med sko alle vegne, skabe der ikke bliver lukkede igen og vasketøj på gulvet, så skal det hele nok gå godt :rolleyes:

De fortalte også om, hvor nervøse de var blevet da Christian havde sagt, at han tog en med hjem.... For hvad var jeg nu for en?!! De tænkte piercinger og tatoveringer og anderledes tøj. Men da Christian sagde, at jeg var en fin pige, røg de over i den anden grøft og tænkte om jeg mon var lidt snoppet og fin på den :boohoo: Men som de så videre sagde. Jeg er jo bare en ganske almindelig pige der gerne smider mig på deres sofa med benene oppe, plyndrer køleskabet og føler mig hjemme i deres selskab. Og så gør jeg og mine børn både Christian og hans familie glade :) Skønne ord fra en skøn svigerfamilie! Desværre har vi endnu ikke nogle billeder....

Toastmasteren og Forloveren holdte også taler.. Forloverens var rigtig sjov, så der blev grinet en del. Både af Christians yndlings scorested ( trappen på en punkbar ) og historien om dengang han faldt døddrukken omkuld i en grøft og absolut ikke kunne røre sig ud af stedet.... lige indtil han hørte sin fars stemme :heart:

0

Hvor er det skønt at scrolle ned og se jer følge med :heart:

Vi nåede faktisk at pakke gaverne ud til receptionen. Det havde vi jo ellers så absolut ikke regnet med, at vi ville kunne nå. Og vi fik de fineste gaver... Men ingen billeder af dem samlet!

Inden receptionen sluttede fik vi lige taget et par familie billeder...

Brudeparret og Christians Farmor

35109_432150583712_629313712_4445069_2365653_n.jpg

Med vores forældre og Christians søster...

39717_418079508558_750463558_4584809_1205520_n.jpg

Jeg fik også taget et par billeder af mine søskende og jeg, men dem har jeg ikke fået endnu!!! Sætter dem ind når de kommer...

....og her er det ene så, af mine to storesøstre, min lillebror og jeg...

39781_421250699825_546939825_4479978_3800585_n.jpg

Og så var receptionen slut og gæsterne smuttede ud i verden for en stund...

39717_418079518558_750463558_4584811_4309742_n.jpg

De fleste gik på Volden, cafe eller Christiania for at få lidt at spise og snakke lidt inden festen skulle begynde... Imens blev der lige sat gear frem, lavet lydprøve og ryddet lidt op. Bagefter fik Christian sig lige en lur på scenen :)

Edited by tuxer
0

Sidder her på en top kedelig og sløv arbejdsdag og glææææder mig over, at du er i gang med beretning...

Du (I) ser FANTASTISK(E) ud og det hele er bare så gennemført!!

MERE MERE MERE :heart:

0

Annonce ♥

MER MER MER MER

dejlige billeder, specielt der hvor du er blevet tvunget til at spise en sandwich.... gud hvor er din kage super fed og stilet og vist lige det du gerne ville have.. virkelig virkelig flot!

din buket er så smuk og glad - ligesom dine sko!

i har en fed stil der skinner igennem.

så. MER MER MER MER

0

Sidder her på en top kedelig og sløv arbejdsdag og glææææder mig over, at du er i gang med beretning...

Du (I) ser FANTASTISK(E) ud og det hele er bare så gennemført!!

MERE MERE MERE :heart:

Jamen så må jeg jo hellere bruge min sidste feriedag fornuftigt og skrive lidt mere på min beretning :)

Og tusind tak for de flotte ord :)

0

Let the party begin!

Festen startede med et brag af en Punkrock koncert!

37912_415984518804_686693804_4402056_6455649_n.jpg

37912_415984533804_686693804_4402059_2271820_n.jpg

...og da de fleste af vennerne havde hørt numrene før og derfor kunne synge med, satte det lige som stemningen for resten af aftenen! Det blev et brag af en fest :heart::) :)

Her er det min kæreste og hans gamle band, der blev samlet igen efter ti år, i anledningen af vores bryllup, der giver et par numre..

37734_415985543804_686693804_4402082_4556263_n.jpg

De fik så god kritik! Og det var vildt lækkert at se min skønne kæreste stå der på scenen og give den gas :rolleyes:

0

Jeg må indrømme at efter koncerterne mistede jeg lidt tidsfornemmelsen og resten af natten er et stort skønt rod... Så billederne kommer altså også bare som et stort rod... Så jeg håber at i kan fange stemningen uden for mange ord :heart:

Der blev danset...

34565_432151783712_629313712_4445091_7723221_n.jpg

38197_415987703804_686693804_4402125_4071368_n.jpg

35260_415986018804_686693804_4402100_507040_n.jpg

Min super lækre mand!...

34565_432151798712_629313712_4445094_54520_n.jpg

0

Annonce ♥

Annonce ♥

35151_415986013804_686693804_4402099_6506242_n.jpg

Min søn gik under bordet! Dog uden hjælp fra alkohol, da han jo kun er tretten :smolf: Han blev simpelthen bare træt... Så min ex-kæreste og hans nye kæreste tog ham med hjem i seng og så festede vi andre videre til den lyse morgen...

0

Jeg sidder lige og venter på at min ene søster mailer mig billedet af mig og mine tre søskende, der blev taget til brylluppet. Jeg har ikke set det, så jeg håber virkelig det er blevet godt! Ellers får i ikke lov at se det :heart:

Bagefter skal jeg nok slutte min beretning af...

0

FABULOUS!!!! Det hele er så gennemført og emmer af glæde, fest og kærlighed! :heart:

Jeg elsker din kjole, dine sko, din buket, Jeres kage - alting! Hvad synes du egentlig selv om buketten? Den var jo årsag til mange bekymringer ;)

Hvor var det dejligt, at det holdt tørt den dag og at du fik din søde Christian :)

(har I en ven der hedder Thor? Synes jeg kan kende ham på flere af billederne...)

0

Annonce ♥

FABULOUS!!!! Det hele er så gennemført og emmer af glæde, fest og kærlighed! :heart:

Jeg elsker din kjole, dine sko, din buket, Jeres kage - alting! Hvad synes du egentlig selv om buketten? Den var jo årsag til mange bekymringer ;)

Hvor var det dejligt, at det holdt tørt den dag og at du fik din søde Christian :)

(har I en ven der hedder Thor? Synes jeg kan kende ham på flere af billederne...)

Hej susanne :)

Skønt at høre fra dig!! Jeg var vild med buketten, selv om den stadig ikke var lige det, jeg havde bedt om.... Men nogle gange ved jeg vidst heller ikke helt hvad det er jeg gerne vil have og så er det måske meget godt at andre tager teten :fløjt:

Der var ti dryp regn om morgenen... men det var længe inden vielsen, så ja, vejret var helt perfekt :rolleyes: Og jeg fik min søde, dejlig, skønne, sexede Christian.

Og ja, det er Tor på billederne. Den dejlige mand :boohoo:

0

Hej susanne :boohoo:

Skønt at høre fra dig!! Jeg var vild med buketten, selv om den stadig ikke var lige det, jeg havde bedt om.... Men nogle gange ved jeg vidst heller ikke helt hvad det er jeg gerne vil have og så er det måske meget godt at andre tager teten :toot:

Der var ti dryp regn om morgenen... men det var længe inden vielsen, så ja, vejret var helt perfekt :fløjt: Og jeg fik min søde, dejlig, skønne, sexede Christian.

Og ja, det er Tor på billederne. Den dejlige mand :tunge:

Jeg har ventet med LÆNGSEL på din beretning!! Så selvfølgelig kaster jeg da en kommentar ;)

Er glad for du kunne lide buketten - var jo lidt nervøs på dine vegne :rolleyes:

Kender ikke Tor personligt, men kan huske ham fra fredagsbaren på det naturvidenskabelige fakultet ved KU tilbage i 2004-2005 eller deromkring. Verden er lille nogen gange ;)

Endnu engang tillykke med brylluppet og din nye titel som hustru :)

0

Annonce ♥

Så er billedet af mig og mine smukke søskende sat på plads i beretningen og jeg har vidst lovet jer en afslutning...

Den perfekte afslutning på en fantastisk dag!

Da klokken blev hen ad fem om morgenen, var Christian træt ( Jeg skal ikke gå glip af noget!!! Så jeg er altid den sidste :boohoo: ) Vi smed de sidste party-lystne gæster ud og fandt en taxa hjem til Nørrebro.

Vi blev sat af i Runddelen, trætte og glade. Og blev mødt af en masse fulde mennesker i højt humør, der alle ønskede tillykke og hujede på vores vegne :smolf: Det var faktisk en lille smule fantastisk, sådan at slutte natten af med endnu en gang lykønskninger og tilkendegivelser, selv om det var fra vildt fremmede mennesker.

Vi gik hjem i seng... Og prøvede at få gang i lidt :fløjt: Men vi var simpelthen for udmattede :) Og blev enige om, at det måtte vente til vi havde sovet et par timer.

Vi vågnede klokken 8!!! Og klokken 10 vendte vi næsen mod feststedet igen, for at rydde op! Da vi kom ud i opgangen kom jeg i tanke om, at Christian ikke bar mig over dørtærsklen :) Betyder det noget, når nu vi har boet der sammen i to år nu....?

På feststedet begyndte vi oprydningen og børnene kom og hjalp til. Lidt senere kom også en veninde og en af Christians venner, min søster og Forloveren for at give en hånd med.

Det gik egentlig rimelig hurtigt og klokken 15 var vi færdige... Helt færdige!!! Gik hjem og tog en middagslur på TRE timer imens børnene passede sig selv :tunge:

Et sidste billede af bryllupskagen, der smagte så fantastisk, at vi spiste af den til morgenmad :toot: ( Gad vide hvordan de tre kilo lige røg på sidebenene? )

39147_418044488558_750463558_4583015_4076008_n.jpg

Billedet er taget lige inden vi smider resten ud :rolleyes:

Tak fordi i læste med alle sammen og hvis i mangler noget i min beretning, så bare skriv :heart:

0

38237_432152023712_629313712_4445098_564579_n.jpg

Elsker det her billede! det er da for griner!!

Og ja - billederne taler for sig selv - hold op en stemning!! :)

Ja det er fedt ikk! Så står tøserne der og tror de er i fokus! Og lige det billede, må da siges at sætte en stemning :carrot: Og selv om det ikke er det typiske bryllupsfest-billede, er det et meget typisk billede på vores bryllupsfest :heart: Det var SÅ sjovt!!!

Edited by tuxer
0

38237_432152023712_629313712_4445098_564579_n.jpg

Elsker det her billede! det er da for griner!!

Og ja - billederne taler for sig selv - hold op en stemning!! :)

Ja det er fedt ikk! Så står tøserne der og tror de er i fokus! Og lige det billede, må da siges at sætte en stemning :carrot: Og selv om det ikke er det typiske bryllupsfest-billede, er det et meget typisk billede på vores bryllupsfest :heart: Det var SÅ sjovt!!!

HAHAHAH hvor godt det havde jeg slet ikke set! SEJT

din buket er så smuk!

0

Jaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!! :heart:

Havde ventet med spænding på denne beretning, jubiiii!!! :)

Du/I ser bare så skønne ud og festen ser fantastisk sjov ud. Skønt at følge en Københavner brud og genkende steder du beretter om.

Din buket var også super fin, ligesom dine skønne unger.

Tillykke med det det hele :)

0