MusseJensen

skal kjolen være hvid når det er kirkebryllup?

12 indlæg i dette emne

Hejsa

Jeg spurgte Martin her den anden dag om han ville blive skuffet hvis det var jeg ikke kom i hvid kjole, han var nærmest ligeglad hvad farve kjolen er så længe jeg ikke kommer i sort og andre kraftige farver.

Jeg har set på en kjole, jeg er faldet pladask for og den er ikke hvid, men babylyserød. Jeg har tænkt længe over det og bliver mere og mere hug på at det skal være den.

mig og hvid er ikke så gode venner, lige så snart jeg har noget hvidt bliver det beskidt meget hurtig og det har jeg ikke rigtig lyst til den dag.

Håber i tøser kan hjælpe :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du kan komme i lige hvad du vil. Jeg var meget tæt på at ende i blå, men droppede det ene og alene ud fra at kjolen uanset farve ikke var i et snit jeg ville kunne bruge igen og så er det nok lettere at sælge en hvid.

KH frk R

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Da jeg arbejdede i en brudebutik solgte jeg en petrol-farvet kjole som brudekjole. Så det kan du sagtens. Men det er måske en god idé at lade rygtet slippe ud om at kjolen har den farve, så ikke du risikerer at nogle gæster kommer i ca. samme farve. Medmindre du altså er ligeglad ;D

0

Del dette indlæg

Tusinde mange tak for svarerende, jeg kan virkelig godt bruge svarerende. Og ja jeg skal nok lade det sive ud

Altså jeg skal have kirkebryllup til næste år, og min kjole er sort. Såååå jeg synes jo sagtens man kan komme i en anden farve :cheerleader3:

Det er jo faktisk ikke så mange år tilbage i tiden, hvor man f.eks blev gift i sort ( tænker her i efterkrigstiden, hvor alt var rationeret.)

Så hvorfor skulle andre farver ikke også kunne bruges :-)

Held og lykke med søgningen efter den rigtige kjole

KnuZ

KiZZer

Redigeret af KiZZer
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det synes jeg SAGTENS at du kan. :balloons: Synes man ser så mange kjoler nu, der ikke er helt hvide, men hvor de enten er brudt af f.eks. et farvet bånd, eller hvor der er farvede detaljer, eller hvor hele kjolen er i en farve. Jeg kan ikke se noget problem i det, og selv hvis jeg kunne, så synes jeg at det gælder her ligesom med så meget andet: Jeres bryllup, jeres regler! :loveboard:

0

Del dette indlæg

Tusinde mange tak for svarerende, jeg kan virkelig godt bruge svarerende. Og ja jeg skal nok lade det sive ud

Altså jeg skal have kirkebryllup til næste år, og min kjole er sort. Såååå jeg synes jo sagtens man kan komme i en anden farve :blush:

Det er jo faktisk ikke så mange år tilbage i tiden, hvor man f.eks blev gift i sort ( tænker her i efterkrigstiden, hvor alt var rationeret.)

Så hvorfor skulle andre farver ikke også kunne bruges :-)

Held og lykke med søgningen efter den rigtige kjole

KnuZ

KiZZer

Hej Kizzer, vil anbefale dig en anden font, det er meget svært at læse hvad du skriver.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer