NatasjaW

Bryllup på drømmedatoen <3 23/7-2011

868 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Vildt flotte bordkort! :thumbsupsmileyanim: Der er virkelig flot skrevet..

Og kagen.. MUMS!!! :lol:

Ja hun er god hende min brudepige :thumbsupsmileyanim: Dejligt at hun vil hjælpe til at det kommer til at se flot ud.

Og det var en virkelig god kage. Og så er der endda halvdelen tilbage. Det er lidt farligt når man har en hjemmedag :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Ja hun er god hende min brudepige :thumbsupsmileyanim: Dejligt at hun vil hjælpe til at det kommer til at se flot ud.

Og det var en virkelig god kage. Og så er der endda halvdelen tilbage. Det er lidt farligt når man har en hjemmedag :rolleyes:

Uh! Ja det er farligt! Det ville gå helt galt hvis jeg var alene hjemme med sådan en halv kage.. :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uh! Ja det er farligt! Det ville gå helt galt hvis jeg var alene hjemme med sådan en halv kage.. :rolleyes:

Ja det er også svært at holde fingrene væk :rolleyes: men skal ud på min fars arbejde idag og udnytte deres kopi/printer - faciliteter, så tænker at de kan få resten til deling :)

0

Del dette indlæg

Så sker der også lidt idag :thumbsupsmileyanim:

Kl 18 har jeg en arbejdsdate med min far. Vi skal lave invitationer til dem der bare skal med i kirken og til receptionen. Jeg tror det bliver nemt, for den skal jo være enkel og der er ikke nær så meget information der skal på.

Bagefter skal vi en tur til IKEA og købe en ekstra kommode, fordi Kasper og jeg er trætte af ikke at kunne vaske alt vores tøj, fordi der ikke er plads til det rene :badgirl::oops:

Så det bliver SKØNT at få den hjem.

Jeg tænker også at skulle få lavet CD-holdere færdige (=køb mere papir + dobbeltklæbende tape i panduro) Så måske man skulle slå et smut forbi city 2 på vejen.

Og så til det lidt kedelige.. Jeg synes ikke jeg er så heldig med mine veninder i øjeblikket. En af mine allerbedste barndomsveninder, som jeg har rejst med og været tæt med hele livet har nu meldt afbud til brylluppet. :(

Hun skal på sommerferie. Synes godt nok det er noget af en prioriteringssag, da hun altså fortalte mig at de kun er i planlægningsfasen af rejsen = ikke noget bestilt endnu.

Og vi sendte jo STD ud i oktober og invitationer i december, så hun har da haft god tid ? HUUG

Øv altså det gør bare en så ked af det. Hun har ingen ide om hvor stort er for mig og siger bare at hun synes det er ret voldsomt at blive hjemme fra en ferie pga én dag. :(

0

Del dette indlæg

Hold da op du er kommet langt, det er nogle rigtig flotte ting du har fået lavet. Jeg må vist hellere komme se at komme lidt igang, hvis jeg skal følge med. :rolleyes:

Jeg var godt nok også blevet skuffet, hvis min veninde meldte afbud :boohoo: . Vi har nemlig også sørget for, at informerer alle der skal med, så de ikke bestiller sommerferie i uge 29. Jeg vil også mene, at det er et spørgsmål om prioritering, især når turen ikke er bestilt, så jeg har godt lidt svært ved at forstå hendes beslutning. Men jeg håber, at i alligevel får en fantastisk dag. :bearhug: herfra

0

Del dette indlæg

Hvor er det bare ærgeligt, når nogle der betyder så meget for jer, beslutter at rejse på ferie i stedet for at deltage i jeres livs store dag. Du får lige et stort knus herfra :bearhug: :bearhug: :bearhug: .

Jeg vil give dig ret i at det er et spørgsmål om prioritering. Måske ser de bare ikke et bryllup, som noget der er af lige så stor betydning, som nogle af os zillaer. Særligt hvis de selv er typerne, der "kun" vil indgå ægteskab på rådhuset for at sikre hinanden. MEN... jeg ville også være virkelig skuffet og ked af det!

I får uden tvivl en helt fantastisk dag sammen de mennesker, som betyder mest for jer, og har lyst til at fejre jeres kærlighed. :hug:

Og tillykke med den nye kommode, det bliver da herligt igen at kunne vaske alt tøjet :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så sker der også lidt idag :thumbsupsmileyanim:

Kl 18 har jeg en arbejdsdate med min far. Vi skal lave invitationer til dem der bare skal med i kirken og til receptionen. Jeg tror det bliver nemt, for den skal jo være enkel og der er ikke nær så meget information der skal på.

Bagefter skal vi en tur til IKEA og købe en ekstra kommode, fordi Kasper og jeg er trætte af ikke at kunne vaske alt vores tøj, fordi der ikke er plads til det rene :badgirl::oops:

Så det bliver SKØNT at få den hjem.

Jeg tænker også at skulle få lavet CD-holdere færdige (=køb mere papir + dobbeltklæbende tape i panduro) Så måske man skulle slå et smut forbi city 2 på vejen.

Og så til det lidt kedelige.. Jeg synes ikke jeg er så heldig med mine veninder i øjeblikket. En af mine allerbedste barndomsveninder, som jeg har rejst med og været tæt med hele livet har nu meldt afbud til brylluppet. :(

Hun skal på sommerferie. Synes godt nok det er noget af en prioriteringssag, da hun altså fortalte mig at de kun er i planlægningsfasen af rejsen = ikke noget bestilt endnu.

Og vi sendte jo STD ud i oktober og invitationer i december, så hun har da haft god tid ? HUUG

Øv altså det gør bare en så ked af det. Hun har ingen ide om hvor stort er for mig og siger bare at hun synes det er ret voldsomt at blive hjemme fra en ferie pga én dag. :(

Aih hvor øv, det kan hun ikke være bekendt. Jeg ville godt nok også blive mega skuffet og så tænker jeg lidt, hvorfor holder hun ikke bare ferie før dit bryllup eller efter brylluppet, når hun har vidst det så længe. :bearhug:

Hvor er det altså nogen fine bordkort du har fået lavet :cheerleader3:

Redigeret af JSAC
0

Del dette indlæg

Øv, hvor er det altså bare ærgerligt!! :bearhug::bearhug::bearhug:

Set fra brudens perspektiv forstår jeg hende virkelig ikke!

Hvis jeg var dig, ville jeg virkelig også ønske, at hun forstod hvor vigtig en dag det er, og at du virkelig ønsker, at hun skal deltage i festen!

OG...

Fra venindens perspektiv forstår jeg hende virkelig HELLER IKKE! Hvis min gode veninde skulle giftes, kunne ti vilde heste ikke holde mig væk! Jeg ville være SÅ ærgerlig over ikke at kunne opleve den store og specielle dag!

Men andre ord...

ØV, jeg føler med dig! :bearhug:

:) :) :)

0

Del dette indlæg

Soede dig :hug:

Engang for mange aar siden boede jeg ogsaa i udlandet, bare et andet udland, sammen med en anden kaereste. Vi var ikke saa gamle og ser jeg tilbage, saa tog jeg nogle maerkvaerdige beslutninger i den periode af mit liv. Blandt andet meldte jeg afbud til min allernaermeste venindes bryllup, fordi vi netop havde bestilt flybilleter til sommerferien sydpaa, daa hun inviterede. Hun inviterede med kort varsel og dengang virkede det bare umuligt at skide hul i de billetter og tage nordpaa istedet for sydpaa... Saa det gjorde vi desvaerre ikke. Det var en skam og jeg har skammet mig over den opfoersel, ville gerne have vaeret med og danset til den lyse morgen, for det har vaeret en fantastisk fest og jeg har undskyldt overfor min kaere veninde, der vist nok er igang med at arrangere min PA nu :)

Hvor vil jeg hen med den historie? Jeg synes, det er synd for dig, at din veninde ikke ser laengere frem end til sin egen sommerferie og du maa gerne vise hende mit svar. For udover at hun sandssynligvis vil skamme sig senere hen, saa goer det ogsaa dig ondt og det ved hun nok ikke paa nuvaerende tidspunkt.

Du faar et knus af en eks-daarlig veninde

:bearhug: :bearhug: :bearhug:

0

Del dette indlæg

Hvor ser din DIY-dag bare hyggelig ud og jeg kunne dø for sådan et stykke kage lige nu...MUMS!!! :cheerleader3:

God stil at købe ny kommode fordi man ikke har plads til at vaske al tøjet...har netop i dag pakket mit sommertøj ud og det ligger nu i store dynger i skabet...har vist også brug for en ny kommode, eller to :biggrin:

Øv med veninden - det er svært nogle gange at forstå andres prioriteter :bearhug:

Redigeret af Elva
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes du har al ret til at være skuffet over din veninde. Hvis de kun er I planlægningsstadiet, er det for dårligt.

Dog vil jeg sige at for to år siden blev jeg inviteret til bryllup ved en jeg gik i skole med (var ok venner men ikke tætte, og han bliver ik inviteret til mit bryllup (vi gik dengang i skole sammen og ses ikke rigtig idag) Casper havde aldrig mødt ham, og vi havde aldrig mødt hende han skulle giftes med)

Det bryllup fik jeg "ikke lov til" at deltage i af Casper, da det lå lige midt i vores sommerferie. (brylluppet blev senere aflyst, så godt man ikke planlagde rundt om det!)

Idag kan jeg godt se at det var helt skørt at jeg ville droppe så meget for det bryllup, da vi jo ikke var tætte (var det min gode veninde, var der ingen tvivl om at jeg skulle med!!)

Mest af alt er det jo bare fordi jeg er en sucker for bryllupper, og jeg ville troppe op til en vildt fremmedes bryllup hvis jeg fik lov, bare for at opleve stemningen :rolleyes:

Ved ik helt hvor jeg vil hen, og indlægget blev da godt nok lidt rodet (men med masser af paranteser!!!)

Du får lige sådan en her :hug: Måske jeg bare sku ha gjort det med det samme :oops:

0

Del dette indlæg

Øv hvor træls med veninden.. :hug: Jeg forstår slet ikke hendes prioritering! :blink: Men det er jo desværre svært at gøre noget ved. Kan godt forstå du er ked af det. :(

Og her gik vi og troede at STD-kort gør noget godt.. Tsk tsk..

Masser af kram og varme tanker herfra :hug::hug::hug: Og skønt du og Kasper nu kan få vasket alt tøjet. Haha. :wink:

0

Del dette indlæg

Øv, hvor jeg føler med dig :bearhug:

Det er bare ikke sjovt at føle sig så nedpriorieteret! Jeg har det lidt på samme måde, der ingen af mine veninder fra Danmark, kommer til mit bryllup i Island. Men de har trods alt den undskyldning, at de skal rejse hertil og det tager lidt tid. Så jeg forstår dig godt, men forstår din veninde overhoved ikke, hun har ikke engang bestilt billetterne endu :blink:

0

Del dette indlæg

Øv hvor trist med din veninde!!! :( Kan godt forstå at du føler dig fravalgt, og jeg synes IKKE at hun kan være det bekendt... Det var noget andet, hvis rejsen allerede var bestilt og sådan, men sådan som du fortæller det, så ville jeg helt sikkert også være såret. ØV bøv!!!! :hug:

Oh my lord! Er det håndskrevet??? :respekt:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tusind tak piger, for de søde ord og al jeres forståelse. :bearhug:

Jeg synes slet ikke at det er sjovt at tænke på at hun ikke kommer til at være der. Jeg havde jo som sagt mine skønne brudepiger på besøg i søndags og jeg lod mærke til at de igår var blevet venner på facebook og så kan man jo ikke lade være med at tænke PA :rolleyes:

Og så er det at jeg går hen og bliver en smule hævngerrig, for nu har jeg det lidt sådan at "kun dem der deltager i brylluppet må være med til PA"

Men kommer jeg til at fortryde det? for så er hun jo slet ikke med. Omvendt er jeg også bange for at blive ked af at have hende med til PA og tænke at hun om en uge (eller der omkring) fravælger mig for en ferie. :unsure:

What to do?

Og så lige for at gøre alting bedre er jeg gået ned med total eksamens-angst-depression. :boohoo: Er SÅ bange for at dumpe og samtidig kan jeg bare ikke tage mig sammen til at læse. Ihh altså dumme hovede. :shooter:

Finder trøst i bryllupsting og Kasper der har været så sød at bikse kæmpe middag på benene når jeg kommer træt hjem fra odense på sådan en alm tirsdag aften. :loveboard: Hjemmelavede bruschetta, frisk pasta med laks og en himmelsk sovs, samt en lækker tomat salat. Skønt at sidde og drikke kold hvidvin sammen på en hverdag og snakke en masse.

0

Del dette indlæg

Øv hvor trist med din veninde!!! :( Kan godt forstå at du føler dig fravalgt, og jeg synes IKKE at hun kan være det bekendt... Det var noget andet, hvis rejsen allerede var bestilt og sådan, men sådan som du fortæller det, så ville jeg helt sikkert også være såret. ØV bøv!!!! :hug:

ja jeg synes absolut ikke det er sødt af hende. Og mest af alt fordi jeg da ville smide alt hvad jeg havde i hænderne for hendes bryllup. Det er jo kun en gang? og det er endda hendes mor der skal vie os. ihh altså kan ikke forstå det. mon der ligger noget bag? :(

Vildt flotte bordkort! :thumbsupsmileyanim:Der er virkelig flot skrevet..

Oh my lord! Er det håndskrevet??? :respekt:

Hihi ja det er håndskrevet. Hun lavede ca. 5 kiksere undervejs, så jeg sys det er ret gået :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Åhhh hvor lyder han dejlig! :loveboard: Men hvor er det da træls eksamen går dig sådan på..

Det lyder godt nok som lækker mad! Øv hvor bliver jeg pludselig misundelig. Jeg har en kæreste der hverken kan lave mad eller drikker vin! :td:

Jeg kan sådan set godt forstå, at du må en måde føler, at din veninde ikke skal deltage i PA Når hun ikke kommer til brylluppet. Sådan ville jeg nok også have det, hvis jeg følt mig fravalgt. Men jeg tror du i sidste ende vil blive ked af det hvis du siger hun ikke må komme.. Men samtidig kan det ske at hun selv synes det er lidt underligt at komme med til PA når hun har meldt afbud til brylluppet?

:hug::hug::hug:

0

Del dette indlæg

Jeg tror ogsaa, at du vil fortryde det, hvis du kridter skarpt op nu...

Aah, jeg kan godt forstaa dig, men proev at lade dine foelelser styre lidt mindre, nu du er under eksamenspres - jeg kan ALT for godt forstaa dig :hug:

Nyd at din udkaarne er saa god med middag og det hele - skoent :loveflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

nårh :bearhug:

øv at have den sådan pga en eksamen! Det er øv de styrer så meget ens liv nogen gange, og jo mere nervæs man er jo mindre kan man læse, kender det alt for godt! Godt du har Kasper der hygger om det. det er det enste der hjælper i sådan en situation!

Angående veninden synes jeg bare du skal lade hende komme med på PA. om 10 år når hun har fortrudt at hun tog på ferien og hun selv skal giftes og opdager hvilken fantastisk dag det er, så kan det være i er bedste venner og du trods alt elsker tanken om at hun var med på PA og det samme gør hun :) En PA tager hun jo også kun med på fordi du betyder noget for hende trods alt! Det er jo aldrig helt gratis at deltage og hvis hun tager med der er det jo fordi hun gerne vil fejre dig og hygge med dig og sørge for du får en dejlig dag :)

0

Del dette indlæg

Åhhh hvor lyder han dejlig! :loveboard: Men hvor er det da træls eksamen går dig sådan på..

Det lyder godt nok som lækker mad! Øv hvor bliver jeg pludselig misundelig. Jeg har en kæreste der hverken kan lave mad eller drikker vin! :td:

Jeg kan sådan set godt forstå, at du må en måde føler, at din veninde ikke skal deltage i PA Når hun ikke kommer til brylluppet. Sådan ville jeg nok også have det, hvis jeg følt mig fravalgt. Men jeg tror du i sidste ende vil blive ked af det hvis du siger hun ikke må komme.. Men samtidig kan det ske at hun selv synes det er lidt underligt at komme med til PA når hun har meldt afbud til brylluppet?

:hug::hug::hug:

Ihh ja han var altså bare så sød :loveboard: Og det skal lige siges at det altså ikke sker så tit at han overrasker mig (han hader selv overraskelser) og så er det jo ekstra skønt når det sker.

Drikker han ikke vin ??? :o:huh: Der må være gået noget helt galt da han blev lavet :tunge:

Og mht min veninde har jeg nok egentlig lidt besluttet at det jo egentlig ikke er mig der bestemmer gæstelisten. En af mine tre brudepiger kender hende og hvis de beslutter at invitere hende er det fint, men hvis ikke er det også okay :) Det kan jo som du siger også godt være at hun takker nej.

0

Del dette indlæg

nårh :bearhug:

øv at have den sådan pga en eksamen! Det er øv de styrer så meget ens liv nogen gange, og jo mere nervæs man er jo mindre kan man læse, kender det alt for godt! Godt du har Kasper der hygger om det. det er det enste der hjælper i sådan en situation!

Angående veninden synes jeg bare du skal lade hende komme med på PA. om 10 år når hun har fortrudt at hun tog på ferien og hun selv skal giftes og opdager hvilken fantastisk dag det er, så kan det være i er bedste venner og du trods alt elsker tanken om at hun var med på PA og det samme gør hun :) En PA tager hun jo også kun med på fordi du betyder noget for hende trods alt! Det er jo aldrig helt gratis at deltage og hvis hun tager med der er det jo fordi hun gerne vil fejre dig og hygge med dig og sørge for du får en dejlig dag :)

Ja det er altså unfair at man ikke bare kan udelukke eksamen fra sin hjerne når man har brug for en pause. Det er virkelig en killer og det har jo også en effekt på mit humør i det hele taget og overskudet til at lave noget med venner og familie. :pokey: Jeg håber bare at jeg består og selvom at jeg nok skal kæmpe lidt ekstra den her gang og at det nok bliver to helvedes-uger, så må jeg prøve at tænke på hvor det fører mig hen. Jeg glæder mig jo stadig til alt det andet læge-gøjl bagefter. :tunge:

Og PA har jeg skudt lidt ud af hovedet. Hvis mine brudepiger inviterer hende, så kommmer hun med og det er fint. Hvis ikke så er det også fint. Hvis de spørger efter en gæsteliste skriver jeg hende på. Bum færdig.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer