DitteWisti

Menuen til vores bryllup

34 indlæg i dette emne

Vores menu ser sådan ud:

*DEN NYE MENU KAN FINDES I BESVARELSE 17*

*BILLEDER AF MENUKORT KAN FINDES I BESVARELSE 26*

Forret:

Tunmousse m. dild dressing og flutes

Hovedret:

Cuvette steg

Glaseret skinke

Indbagt svinemørbrad

Bagte kartofler

Flødekartofler

Tzatiki

Salatbord

Dessert:

Kaffebord

Bryllupskage

Natmad:

Pølser og brød

Redigeret af DitteWisti
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Lækkert :lol: Har I så nogen bestemte vine til?

Kærlig Hilsen Charlotte

--------------------------------------------------

5178921e1d4fb9c9.gif

Så langt er vi ikke helt nået endnu.. Min mor har foreslået en australsk vin med chardonnay druer.. Men vi ser lige hvad de har i Tyskland :cheerleader3:

PS. Den er SÅ fed din ticker :D

Redigeret af DitteWisti
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kærlig Hilsen Charlotte

5178921e1d4fb9c9.gif

Så langt er vi ikke helt nået endnu.. Min mor har foreslået en australsk vin med chardonnay druer.. Men vi ser lige hvad de har i Tyskland :)

Takker ;)

Australsk vin med chardonnay druer der er også godt!

Men kan godt forstå i lige skal tjekke det tyske marked ud, vi skal nemlig selv en tur derned, for at se hvad de har :cheerleader3:

Kærlig Hilsen Charlotte

5178921e1d4fb9c9.gif

0

Del dette indlæg

Kærlig Hilsen Charlotte

5178921e1d4fb9c9.gif

Så langt er vi ikke helt nået endnu.. Min mor har foreslået en australsk vin med chardonnay druer.. Men vi ser lige hvad de har i Tyskland :)

Takker ;)

Australsk vin med chardonnay druer der er også godt!

Men kan godt forstå i lige skal tjekke det tyske marked ud, vi skal nemlig selv en tur derned, for at se hvad de har :cheerleader3:

Kærlig Hilsen Charlotte

5178921e1d4fb9c9.gif

Ja jeg har ikke helt selv forstand på vine, eller drikker det frygtelig meget... Så er det godt man kender nogen der har :D Men vi tænker at vi vil derned her om ikke så længe.. Vi har dog lidt en snak om hvad der er billigst at købe 2 liters harboe sodavand eller købe dåser i tyskland.. Det er helt klart lettere at have med dåser at gøre, men det er nok billigst med flasker... Men æhhhh :( Hehe...

0

Del dette indlæg

Ja jeg har ikke helt selv forstand på vine, eller drikker det frygtelig meget... Så er det godt man kender nogen der har :D Men vi tænker at vi vil derned her om ikke så længe.. Vi har dog lidt en snak om hvad der er billigst at købe 2 liters harboe sodavand eller købe dåser i tyskland.. Det er helt klart lettere at have med dåser at gøre, men det er nok billigst med flasker... Men æhhhh :) Hehe...

Vi regner med vi skal have dåser, for som du siger så bliver det noget nemmere :( Så kan folk smide dem ud med det samme, og det letter dagen efter når de skal fjernes.

Jeg har engang taget et vin kursus, men er stadig ikke god til det :cheerleader3: . Synes det er meget smag og behag. Men eftersom jeg har arbejdet i butik søger jeg hjælp der. I de fleste butikker vil de også meget gerne hjælpe og så kan man også få love til at smage vinen først :lol:

Men til tyskland det skal vi!

5178921e1d4fb9c9.gif

0

Del dette indlæg

Ja jeg har ikke helt selv forstand på vine, eller drikker det frygtelig meget... Så er det godt man kender nogen der har :D Men vi tænker at vi vil derned her om ikke så længe.. Vi har dog lidt en snak om hvad der er billigst at købe 2 liters harboe sodavand eller købe dåser i tyskland.. Det er helt klart lettere at have med dåser at gøre, men det er nok billigst med flasker... Men æhhhh :) Hehe...

Vi regner med vi skal have dåser, for som du siger så bliver det noget nemmere :( Så kan folk smide dem ud med det samme, og det letter dagen efter når de skal fjernes.

Jeg har engang taget et vin kursus, men er stadig ikke god til det :cheerleader3: . Synes det er meget smag og behag. Men eftersom jeg har arbejdet i butik søger jeg hjælp der. I de fleste butikker vil de også meget gerne hjælpe og så kan man også få love til at smage vinen først :lol:

Men til tyskland det skal vi!

5178921e1d4fb9c9.gif

Det skal vi helt sikkert også :bearhug: Tror også jeg får trumfet dåser igennem.. Vi skal altså aflevere lokalerne igen næste dag kl 14 :bearhug: Så der skal bestemt ikke soves længe den næste dag *sørens*.. Godt man har taget fri 4 dage efter så man kan nå at komme ned på jorden igen :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det skal vi helt sikkert også :lol: Tror også jeg får trumfet dåser igennem.. Vi skal altså aflevere lokalerne igen næste dag kl 14 :) Så der skal bestemt ikke soves længe den næste dag *sørens*.. Godt man har taget fri 4 dage efter så man kan nå at komme ned på jorden igen :cheerleader3:

kl. 14 det var da træls :(

Vi skal også aflevere hytte dagen efter, vi har dog ikke noget tidspunkt på. Men mine forældre har tilbudt at hjælpe til det er dejligt.

Nu hvor vi har valgt dåser, har vi snakket om at køkkendamerne skal fjerne de tomme, så det ikke kommer til at ligne en sommerfest ;)

Kærlig Hilsen Charlotte

5178921e1d4fb9c9.gif

0

Del dette indlæg

Det skal vi helt sikkert også :lol: Tror også jeg får trumfet dåser igennem.. Vi skal altså aflevere lokalerne igen næste dag kl 14 :( Så der skal bestemt ikke soves længe den næste dag *sørens*.. Godt man har taget fri 4 dage efter så man kan nå at komme ned på jorden igen :cheerleader3:

kl. 14 det var da træls :bearhug:

Vi skal også aflevere hytte dagen efter, vi har dog ikke noget tidspunkt på. Men mine forældre har tilbudt at hjælpe til det er dejligt.

Nu hvor vi har valgt dåser, har vi snakket om at køkkendamerne skal fjerne de tomme, så det ikke kommer til at ligne en sommerfest ;)

Kærlig Hilsen Charlotte

5178921e1d4fb9c9.gif

Ja det er lidt træls.. Men jeg er heldigvis morgen menneske så det går nok for mig. Og vi har nogle gæster overnattende så er sikker på de ikke ville have noget imod at hjælpe lidt til :)

0

Del dette indlæg

Ja det er lidt træls.. Men jeg er heldigvis morgen menneske så det går nok for mig. Og vi har nogle gæster overnattende så er sikker på de ikke ville have noget imod at hjælpe lidt til :)

Det er altid rart når der er nogen der vil hjælpe :lol: Vi skal også have gæster der overnatter i hytten, tro også de vil give en hånd med samme med mine forældre.

For resten er det er super lækkert sted du skal have mad fra. Har været til den del fester hvor der var mad fra kokken og jomfruen, og er aldrig blevet skuffet :cheerleader3:

Redigeret af charlotte heidi
0

Del dette indlæg

Ja det er lidt træls.. Men jeg er heldigvis morgen menneske så det går nok for mig. Og vi har nogle gæster overnattende så er sikker på de ikke ville have noget imod at hjælpe lidt til :cheerleader3:

Det er altid rart når der er nogen der vil hjælpe :lol: Vi skal også have gæster der overnatter i hytten, tro også de vil give en hånd med samme med mine forældre.

For resten er det er super lækkert sted du skal have mad fra. Har været til den del fester hvor der var mad fra kokken og jomfruen, og er aldrig blevet skuffet.

Jeg var selv til et lille bryllup for noget tid siden hvor det også var mad derfra.. Det var også rigtig godt, det var bare noget underligt mad de havde bestilt :P

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi havde originalt bestilt fra Kokken og Jomfruen hvor vi kun havde bestilt hovedret. Forretten skulle mine forældre så lave, desserten skulle bestå af bryllupskage og kaffe bord som det så endte med at jeg skulle bage (bryllupskagen altså) og røde pølser og brød til natmad.

Så faldt vi over de reklamer der køre i TV i tiden med et totalt arrengement fra kokken og jomfruen... Så jeg fik lige ringet til dem i dag og ændret vores bestilling :) Så menuen lyder nu:

Forret:

2 Tarteletter

Hovedret:

Kalvesteg

Kalkun filet

Okse tyndsteg

Flødekartofler m. hvidløg

Salat bord m. flutes og dressing

Dessert:

Kaffebord m. chokolade

Bryllups is-lagkage

Natmad:

Biksemad med rødbeder og bernaise

Oven i alt dette følger der en top figur med til bryllups is-lagkagen, og en flaske vin pr. kuvert :D Så vi har bestilt 20 X CASA MONTANALE CHALENTON HVIDVIN og 59 X CASA MONTANA / LE CHALENTON RØDVIN.

Det skal SØRME blive lækkert :D Og nu skal vi ikke bekymre os om maden for det hele kommer på én dag :):thumbsupsmileyanim::biggrin::)

0

Del dette indlæg

Jeg vil lige sige ang. det med Kokken og Jomfruen, at for min families og venners vedkommende, at der har været små problemer med dem. De har f.eks, leveret koldt mad (det skulle have været varm), og at de ikke har leveret til tiden. Og det er ikke for at skabe panik, men jeg synes bare at det ville være rart at vide.

0

Del dette indlæg

Jeg vil lige sige ang. det med Kokken og Jomfruen, at for min families og venners vedkommende, at der har været små problemer med dem. De har f.eks, leveret koldt mad (det skulle have været varm), og at de ikke har leveret til tiden. Og det er ikke for at skabe panik, men jeg synes bare at det ville være rart at vide.

Jeg har godt hørt at der kan være dårlig oplevelser med kokken og jomfruen.. Men har også hørt de gode.. Så jeg vil lade tvivlen komme dem til gode :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer