Ms aprilbride

Ms aprilbrides bryllupsplanlægning

113 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Vores eventyr startede for 12 år siden hvor jeg mødte min fantastiske kæreste.. Siden er vi blevet en lille familie :cheerleader3: og har en skøn datter.. Det var mens jeg ventede hende at min kæreste friede på vores årsdag d 2 april 2007...

Det var en skøn dag hvor Paw min kæreste faldt på knæ ved store lang sø og fordi jeg under min graviditet havde været vild med lakridspiber - han blev sendt ud efter dem på alle tider af døgnet- han er en fantastisk mand... Derfor havde han valgt at fri med en buket lakridspiber. :cheerleader3:

Så nu efter snart 4 år efter frieriet har vi endelig valgt at blive viet :thumbsupsmileyanim: dette sker på vores års dag d 2 april 2011 da den endelig falder på en lørdag..

Glæder mig til at følge alle jeres bryllupsplanlægninger.. men må sige jeg synes siden er lidt svær at finde ud af.. brugervenligheden kunne være bedre.. så vil forsøge at opdatere min profil hvis jeg kan finde ud af det

Velkommen og tillykke! Hvor er det sødt med lakridspibebuketten... det kan ikke være mere romantisk, når det er så personligt :( Glæder mig til at følge din planlægning!

0

Del dette indlæg

Vores eventyr startede for 12 år siden hvor jeg mødte min fantastiske kæreste.. Siden er vi blevet en lille familie :cheerleader3: og har en skøn datter.. Det var mens jeg ventede hende at min kæreste friede på vores årsdag d 2 april 2007...

Det var en skøn dag hvor Paw min kæreste faldt på knæ ved store lang sø og fordi jeg under min graviditet havde været vild med lakridspiber - han blev sendt ud efter dem på alle tider af døgnet- han er en fantastisk mand... Derfor havde han valgt at fri med en buket lakridspiber. :cheerleader3:

Så nu efter snart 4 år efter frieriet har vi endelig valgt at blive viet :thumbsupsmileyanim: dette sker på vores års dag d 2 april 2011 da den endelig falder på en lørdag..

Glæder mig til at følge alle jeres bryllupsplanlægninger.. men må sige jeg synes siden er lidt svær at finde ud af.. brugervenligheden kunne være bedre.. så vil forsøge at opdatere min profil hvis jeg kan finde ud af det

Velkommen til :( det bliver spændende at følge din planlægning.

Og sikke en romantisk måde han friede på, det er godt nok sødt.

Kærlig Hilsen Charlotte

--------------------------------------------------

5178921e1d4fb9c9.gif

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vores eventyr startede for 12 år siden hvor jeg mødte min fantastiske kæreste.. Siden er vi blevet en lille familie :loveboard: og har en skøn datter.. Det var mens jeg ventede hende at min kæreste friede på vores årsdag d 2 april 2007...

Det var en skøn dag hvor Paw min kæreste faldt på knæ ved store lang sø og fordi jeg under min graviditet havde været vild med lakridspiber - han blev sendt ud efter dem på alle tider af døgnet- han er en fantastisk mand... Derfor havde han valgt at fri med en buket lakridspiber. :ilovebryllupsklar:

Så nu efter snart 4 år efter frieriet har vi endelig valgt at blive viet :balloons: dette sker på vores års dag d 2 april 2011 da den endelig falder på en lørdag..

Velkommen og tillykke! Hvor er det sødt med lakridspibebuketten... det kan ikke være mere romantisk, når det er så personligt :bearhug: Glæder mig til at følge din planlægning!

Tak for velkomsten det varmer :loveboard:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes jeres indbydelser er super flotte :) Har I selv taget billedet af hjertet hvor der står ja i?

Glæder mig til der kommer flere billeder :)

Kærlig hilsen Charlotte

---------------------------------------------------------------

5178921e1d4fb9c9.gif

0

Del dette indlæg

Jeg synes jeres indbydelser er super flotte :) Har I selv taget billedet af hjertet hvor der står ja i?

Glæder mig til der kommer flere billeder :)

Kærlig hilsen Charlotte

5178921e1d4fb9c9.gif

TAK.....

Ja jeg plyndrede lige en hæk i nabolaget og lavede det oppe ved vores kirke.. JA står skrevet m lakridspiber... Da min kommende mand friede med demHar også fået meget ros for dem :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

TAK.....

Ja jeg plyndrede lige en hæk i nabolaget og lavede det oppe ved vores kirke.. JA står skrevet m lakridspiber... Da min kommende mand friede med dem Har også fået meget ros for dem :)

Jeg synes det er en rigtig god ide med lakrispiberne :)

Så bliver de meget mere personlige og fortællere jeres historie det synes jeg er fedt :)

5178921e1d4fb9c9.gif

0

Del dette indlæg

Så må jeg vel hellere lige opdaterer min tråd en smule... :thumbsupsmileyanim:

Jeg har brugt den sidste tid på at samle inspiration herinde fra alle jer fantastiske og kreative Zillaer- er virkelig blevet ret afhængig af det her forum- her kan man få afløb for alle sine tanker omkring bryllup. :cheerleader3:

Men man føler også en vis varme gå igen i dette forum- Folk har altid en sød kommentar at give med på vejen. det syntes jeg bare er super skønt- da det ikke er en selvfølge alle steder i vores land- Så tak for den varme velkomst- :cheerleader3:

Je vil forsøge at opdaterer min tråd lid ofterer, nu hvor jeg er blevet lidt mere bekendt med forumet og dets muligheder.. :thumbsupsmileyanim:

Knus Michelle

0

Del dette indlæg

[/font]Det er længe siden jeg har opdateret min profil- der har desærre været alvorlig sygdom i den nærmeste familie :) så tiden har ikke været til det!!

Men nu er det pt ro på igen..

Jeg har dog kigget på jer andres profiler og er især blevet inspireret til hvilken type blomsterdekoration der skal være til festen og hvilken type brudebuket jeg drømmer om:

et par inspirationscollager:

post-34809-1257075195.jpg

post-34809-1237384989.jpg

Er bare så vild med den runde organiske form her er et par billeder jeg har sendt til min veninde som inspiration til brudebuketten- min veninde er blomsterbinder og skal lave den...[/font]DSC03679.jpg

2847240_1.jpg

Redigeret af Ms aprilbride
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh nej, noget skidt med sygdommen :) Håbder at hvem-det-nu-end-er er i bedring. :)

Og fiiiiiine blomster! Det ser faktisk rigtig flot ud med den der helt runde buket, det så jeg også til en anden brud (har desværre glemt hvem). Lidt anderledes, men på den søde måde :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Lyder ikke godt med fam - Håber alt er ok nu..

Super søde invitaioner;.)

Uhu du kommer til at se lækker ud. Han er i Illum hele denne uge, så mmåske skulle man lægge vejen forbi, det er jo på lørdag :)

Tak.. det er desværre ikke helt godt endnu men det bliver det ;0)

Hvem er han????

mvh michelle

0

Del dette indlæg

Åh nej, noget skidt med sygdommen :) Håbder at hvem-det-nu-end-er er i bedring. :denmarkflag:

Og fiiiiiine blomster! Det ser faktisk rigtig flot ud med den der helt runde buket, det så jeg også til en anden brud (har desværre glemt hvem). Lidt anderledes, men på den søde måde :)

Tak meggers..

Det er desværre ikke helt godt endnu :) men det bliver det. det var en konstatering af kræft hos et familimedlem... Altid barskt- men gode udsigter...

Ja er også bare helt vildt forelsket i den runde form tror den kommer til at få en stor rolle i vores udsmykning..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

6 mdr - ja man skulle ikke lige tro det.. men tiden flyver afsted

Jeg har endelig fået hentet vores ægteskabserklæring- så nu skal den bare udfyldes og sendes ind :shopping:

Ellers er der ikke sket så meget på bryllupsfronten- vores datter blev tre år i torsdags og derfror har den og skal den stå på fødselsdags gæster de næste dage... :huh:

Jeg venter på at jeg igen skal et smut til england for at kigge efter diverse bryllupsassecories- de har et kæmpe udvalg og nogle meget favorable priser og må sige jeg bare er bedst til at købe noget jeg har haft i hånden især smykker etc...

Jeg vil snart få lagt nogle billeder in af vores feststed da jeg skal op og se på det med min blomster veninde så jeg for alvor kan komme igang- Men kender I det mn føler man har super god tid der er jo 6 mdr til- men alligevel hvis jeg skal lave meget af det selv må jeg nok hellere komme igang- men nu står julen jo også for døren... PUHA- Jeg når det vel nok :)

Knus Michelle

0

Del dette indlæg

Så blev vores lille prinsesse altså 3 år og jeg lavede en skøn kaninlagkage- inspireret af en anden bruger på BK (kan desværre ikke huske navnet- men TAK) :cheerleader3:

IMG_6300.jpg

IMG_6310.jpgIMG_6325.jpg

Så til alt det kreative...

Jeg er endelig blevet færdig med vores gæste bog- Har forsøgt at gøre den så personlig som muligt og holde den i vores farvetema- er selv helt godt tilfreds med resultatet....

IMG_6478.jpg

IMG_6479.jpg

Derudover har jeg forsøgt at lave vores Toastmaster klokke- men det er et work in progress.. hvis der er nogen der har nogle ideer til hvordan jeg kan komme vores monogram på vil jeg være yderst taknemmelig.. har forsøgt at tegne det i fri hånd- DUR IKKE

Den er lavet ud af et loppefund- en schweizisk koklokke- tror jeg ...

IMG_6482.jpg

IMG_6480.jpg

0

Del dette indlæg

Tak Charite..

Ja vi syntes jo ogå hun er skøn.. men nu altid dejligt at høre..

Og kagen smagte pragtfuldt....

Ja Lakridspiberne skulle jo med :cheerleader3: de er ligesom en del af vores historie... :)

Knus Michelle

0

Del dette indlæg

Hej Michelle!

Hold da op en masse fine ting du har fået lavet :cheerleader3:

Det er en rigtig flot kage du har lavet, kan hun godt li' kaniner? Hvis jeg havde fået sådan en som barn var jeg blevet super glad.

Men med sådan en charmerende datter, kan man jo kun forkæle hende :)

Gæstebogen er super flot, synes den passer rigtig godt ind i temaet. Synes det er fedt at I har lakridspiberne med - det er bare gennemført, og jeg kan rigtig godt li’ at den er så personlig.

Lækkert at du har fået en uddannet makeupartist og han ser ud til at være rigtig dygtig ud fra dit billedet :)

Så jeg kan kun forstille mig at du bliver super smuk på den store dag ;) Desværre kunne jeg ikke komme ind på hans side :)

Knus :) Charlotte

5178921e1d4fb9c9.gif

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer