Sommersøster

Marianne og Jess' bryllupsplanlægning

290 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Havde også fuldstændig misset dit kjolekøb :cheerleader3::)

KÆMPE tillykke med kjolen!! fantastisk du har fundet den. Håber ændringerne kan lade sig gøre! Har selv prøvet kjoler hos bente og der lød det overhovedet ikke som om det var et problem at få sat en snørreryg i noget af kjolerne, men man ved jo aldrig.

Ærgeligt med ringen! men hvis du har tænkt dig at tabe 15 kg inden brylluppet tror du så ikke du kan passe den hvis du venter med at få den lavet mindre?

0

Del dette indlæg

Tak girls - det virker! :cheerleader3:

Det med de kg, Mette, det er jo også det jeg tænker. Men i første omgang tror jeg, at jeg ringer til guldsmeden i morgen og vender det med ham.

Systuen var helt med på, at jeg skulle have den sidste tilpasning og justering tæt på brylluppet, så jeg kunne nå at tabe så meget som muligt. Men jeg ved ikke hvor lang tid guldsmeden skal have for at nå at have ringene færdige til os.

Vi var på suppekur den sidste uge i januar, hvor der på en uge røg ca. 6 kg, og har planlagt at tage sådan en omgang hver måned indtil brylluppet kombineret med mager kost i den øvrige tid, så mon ikke jeg skulle kunne komme 12-15 kg ned på 3 måneder...

0

Del dette indlæg

Kender I det...?

Af absolut ikke nogen åbenlys årsag så kan man blive så frygtelig nyforeeeelsket i sin htb....? Selv om vi er i stadiet "elsker" og ikke "forelsket" længere.... Iiiiih jeg har bare den bedste!!!!! :cheerleader3:

Posted: På en dejlig fredag aften :)

Redigeret af Sommersøster
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Update - RINGE

Her er et billede af vores "rå ringe" som vi fik til prøvning.

post-42504-1298310725.jpg

De færdige ringe skal poleres og "kanterne" skal ikke være så skarpe som på billedet. Og så skal der nogle mægtig fine sten i min! :)

Jeg har talt med guldsmed Kim Vedebech i dag og vi skal selvfølgelig finde ud af at få dem til at passe :tongue: Han sender lidt vi kan prøve.

0

Del dette indlæg

Så har vi fået lavet en endelig aftale om vielse kl. 14:30 med præsten og skal mødes med ham søndag den 15. maj efter gudstjenesten.

Jeg synes det er sent, altså tæt på brylluppet, men han ved vel hvad det drejer sig om.

Hvad med jer andre? Hvor tæt på brylluppet mødes I med præsten?

0

Del dette indlæg

Jeg ved ikke hvad der er normalt men kan - set ud fra præstens synspunkt - godt se noget ide i at man tager drøftelserne 1- 2 uger op til vielsen. Han/hun har jo formentlig mange andre vielser i den mellemliggende periode og så kan det være svært at skelne den ene fra den anden, selvom man skriver noget ned. Jeg har det præcist på samme måde selv i forhold til bryllupsfesterne.

0

Del dette indlæg

Jeg var ikke helt begejstret for smykkerne fra Chanti. De var nok lidt større end jeg havde set for mig, til trods for at jeg var opmærksom på de mål der var angivet. Så de røg retur og i stedet har jeg købt disse:

post-42504-026037700 1298573539.jpg

post-42504-049396000 1298573560.jpg

Det er de samme hooks og så en tynd kæde, også i sølv til halskædevedhænget.

Har modtaget dem, og de er perfekte. Glæder mig til at prøve dem sammen med kjolen på systuen.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Eeeeendelig på igen... Må tilslutte mig dem, der indrømmer de er afhængige af BK :wink: Har været på maaange gange i løbet af weekenden og blev mødt af hilsnen med "Kære ven - vi arbejder på højtryk...". Øøøøøøøøøv!!!!

Vi kører til Sydfrankrig på bryllupsrejse og skal være nogle forskellige steder. Vi starter nok med en overnatning i Champagne og kører derfra videre til Dordogne, hvor vi tænker vi skal være et eller andet lækkert sted i en tre dages tid. Derefter skal vi til Middelhavet :cheerleader3: Foreløbig har vi booket 3 overnatninger i Port Carmague på dette sted - Oustau Carmaguen - og så skal vi slutte af med et par overnatninger i Bourgogne, sikkert i eller omkring Beaune. Undervejs skal vi omkring Carcasonne, Pont du Gard, Avignon m.m.

Ja vi er nok "lidt" frankofile og ret vilde med landet, landskaberne, logis de france, maden og vinen :thumbsupsmileyanim:

Og idag er der - 3 måneder exactly til vores byrllupsdag!! ()()

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg var ikke helt begejstret for smykkerne fra Chanti. De var nok lidt større end jeg havde set for mig, til trods for at jeg var opmærksom på de mål der var angivet. Så de røg retur og i stedet har jeg købt disse:

Har modtaget dem, og de er perfekte. Glæder mig til at prøve dem sammen med kjolen på systuen.

Hvor vildt!!

Samme dato og samme smykker ;-)

Mine er dog i guld istedet for sølv..

Samme dato - samme tanke... hmmm

Griner.

Knus

0

Del dette indlæg

Hvor vildt!!

Samme dato og samme smykker ;-)

Mine er dog i guld istedet for sølv..

Samme dato - samme tanke... hmmm

Griner.

Knus

Ja det var da godt nok sjovt! Pudsige sammenfald - men vi har da go' smag :thumbsupsmileyanim:

Knus M

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har været på systuen idag og gense min smukke kjole og få sat en masse nåle i! :thumbsupsmileyanim:

Nu er det så jeg lige billed-spammer så meget jeg kan, og stiller spørgsmålet: Slør eller ej?

Har hele tiden været sikker på at jeg IKKE skulle have slør, meeeen...

Lige en enkelt kommentar: Abstraher fra nålene i siden hele vejen ned.

post-42504-0-47433400-1299608347.jpg

post-42504-0-46205000-1299608359.jpg

post-42504-0-25309700-1299608370.jpg

0

Del dette indlæg

Der er lige lidt flere billeder - stadig med slør:

post-42504-0-38088400-1299608517.jpg

Og så lige et uden slør:

(Her skal I lige abstrahere fra den trækken kjolen laver henover underlivet - det er bare fordi nålene i siden sidder i både det tykke stof inderst samt organzaen udenpå.)

post-42504-0-89637200-1299608592.jpg

På dette kan I se detaljerne på kjolen, samt ændringen der skal laves i udskæringen og markeringen hvor den ene tynde strop skal flyttes lidt længere ud til siden:

post-42504-0-40921400-1299608600.jpg

Husk at jeg har mit lille sjal/stola til over armene hvis det bliver uden slør!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes også du skal ha slør på, men ikke et der har samme længde som kjolen - det virker bare ikke :unsure:

I stedet synes jeg du skal vælge et sødt, friskt et - som passer til både dig og kjolen - og som går til lige under skulderbladene..

A la det her: 41x6-Qnr1UL._SS260_.jpeg

Tak for indspillet, det blev også prøvet men det fungerede ikke at jeg blev skåret over bagpå, desværre.

0

Del dette indlæg

Eller måske nogle hvide blomster i dit hår? Jeg kan godt lide kjolen!!!

Tak og ja det er også en mulighed :) Jeg har købt nogle Twisters til håret i perler og sten - så de matcher smykker og det lidt bling der er på kjolen, og har faktisk også købet en fed fascinator med "krøller og fjer", men jeg holdt den op mod kjolen og den var for gul i forhold. Og kjolen er heller ikke helt hvid så det er ikke så nemt at ramme nuancen.

0

Del dette indlæg

Jubiiiiiii - vores ringe er kommet :thumbsupsmileyanim:

Spammer lige lidt selv om det er svært at tage billeder da der kommer genskin:

post-42504-0-39022400-1300306140.jpg

post-42504-0-37432300-1300306149.jpg

post-42504-0-20770900-1300306158.jpg

Er super-tilfreds med hvad der er kommet ud af det gamle arveguld og mine dåbssmykker! :cheerleader3:

Ville ønske vi kunne gå med dem allerede...

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer