lypex

L&D 13.august 2011

358 indlæg i dette emne

Ehhh altså, nu har jeg bestilt tid til kjoleprøvning hos Glamour i Odense, og så får jeg at vide, at jeg gerne må tage billeder...af den kjole jeg vælger at købe........................

Jeg vil jo gerne have billeder af dem alle.....for kan kun få min ene søster med, og har en søster mere samt min mor som jeg gerne skulle se billeder. OG JER.....

Håber de ombestemmer sig

Nej nej nej ??

Jeg skal prøve hos dem imorgen !! øvøv altså!.. Jeg troede netop godt at man måtte.. :fløjt:

Har kun prøvet kjoler steder hvor man ikke må tage billeder så jeg havde virkelig glædet mig..

Ihhhh :cheerleader3::thumbsupsmileyanim::shooter::pokey:

Glæder mig til at høre hvordan din kjoleprøvning er gået...forhåbentlig med billeder....håber stadig....

Jeg overvejer at bestille tid et andet sted, evt Panayotis i Vejle, og så måske kigge forbi Glamuors lille afdeling i Vejle også i stedet....

Men nu må vi se...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hey så var jeg heldig at få den sidste tid til fødselsdagssalg hos Panayotis i Vejle hvor der er 33% rabat på alle kjoler (-2011 modeller) :cheerleader3:

Glæder mig helt vildt og tosset.

Så nu har jeg besluttet mig at afbestille min tid hos Glamour i Odense, af den grund at jeg ikke må tage billeder, og min mor SKAL altså se kjolerne.

Og er så heldig at begge mine søstre, samt min mor kan komme med på dagen hos Panayotis. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lige lidt billeder af gæstebog og invitationer.

Har fundet en gæstebog til 50,- kr i Fakta, som jeg synes kunne passe til dagen. :)

Den er 27 x 28 cm, beklædt med sort stof, og med sølvhjerte foran.

Så nu skal jeg bare have fundet ud af hvad jeg skal skrive fra os på den første side.

post-44190-1285336113.jpg

0

Del dette indlæg

Prototype af invitation er ved at være helt klar.

Farvetemaet er : Creme, Grøn og sort ( på bordene kommer der også blåt)

Har fundet en kuvert jeg synes passer til invitationerne, kuverten er sort og foret med sort.

post-44190-1285336669.jpg

Redigeret af lypex
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ekstra information, i form af kørselsvejledning, er kun nødvendig til mandens familie samt venner.

Hele min familie kender både kirken samt adressen på feststedet. (Mine forældres have og gildestald)

Overnatning må de alle selv sørge for, men måske jeg smider lidt info om det nærmeste hotel, til svigerfamilien og venner.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Super flot invitation, men forstår ikke helt - er der en gæsteliste med i selve invitationen??

Tak. Og ja det er der, så kan de se hvem der er inviteret, og kan se hvem de evt kan gå sammen med om gave.

Mine forældre gjorde det samme til deres kobberbryllup, og det var en succes.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer